Ei löytynyt sopivaa palstaa tästä sekavasta suomi24:stä, niin kirjoitan tanne, kun kuitenkin olen 50.
Lapsen hyväksikäyttö.
Lääketieteilijät voisivat kehittää laitteen, jolla saisi aikaan välittömän orgasmin. Sitä kai raiskaajat ja hyväksikäyttäjät aina kuitenkin tavoittelevat.
Lasten hyväksikäyttö.
6
270
Vastaukset
- se pumpattava
parpara,,noita vaan jaetaan raiskareille ,saavat raiskata parparaa ,että roiskuu!!!
- ==--===---_
Noh, briteissä luemma vieläkin hoidetaan homoja sairaina.
Tuo lapsien hyväksikäyttö on tuomittavaa. Ihmeen paljon sitä tuntuu olevan liikkeellä, etenkin netissä.
En nyt ole kerrankaan kummankaan asian asiantuntia, mutta jälkimmäiselle pitäisi tehdäkin jotain.
Luultavimmin tyyppi, joka vikittelee alaikäisiä ei varsinaisesti hae orgasmia, se on vaan tympee ominaisuus.
Sukupuolivehkeet pois! Kaikki pedofiilit ei nimittäin oo vaan miehiä. Naisten insestistä ja pedofiiliasta ei vieläkään puhuta. Se on Tabu.
Siis on olemassa lääketieteellinen ratkaisu, se vaan on ristiriidassa nykyajan moraalin kanssa. Jostain syystä, vaikkakin pedofiilia on kiellettyä, myös kastraatio on kiellettyä- ristiriitaa joo.
Nopeasti lopuksi. Luonto hoitaa asian. Tiedän yhden tyypin, joka oli kiinnostunut raiskaamisesta. Olivat kuulemma linnassa tehneet sille kastraation. Siis porukoitten toimesta. En tiedä elääkö enää. Mutta eettisyys ja moraali se on jopa linnakundeilla. MIks ei meillä tavallisilla tallaajilla?
Jahas, ja tämän jälkeen alkaakin satamaan kuraa niskaan oikken urakalla. Lähettäkää se oikeusministeriöön.
=DW=- Nimetön
Kampeuduin seitsenvuotiaana noin parikymppisen piikatytön viereen isoisäni huushollissa, luvalla.
Palvelijan kanssa oli sovittu, että isättömänä ja äidittömänä saisin hakea hänestä lämpöä.
Tiesin mitä seksi on. Tyttö nimeltä Satu oli nähnyt äitinsä köyrimistä ja opetti asian minulle. Tykkäsin puuhasta oikein paljon. Satu arasteli, mutta antoi joskus ...
Mutta palvelija oli ihana. Teeskenteli nukkuvaa kun nain häntä. Nyt perästäpäin ymmärrän, että hän kiihottui toimistani ja sormitteli itselleen orgasmin, kun olin kyllästynyt. Silloin en osannut vielä tavoitella orgasmia.
Mielestäni hän ei ollut hyväksikäyttäjä. Minä saan vieläkin erektion, kun muistelen palvelijaa.
-Aarre- - ja uneksii
Nimetön kirjoitti:
Kampeuduin seitsenvuotiaana noin parikymppisen piikatytön viereen isoisäni huushollissa, luvalla.
Palvelijan kanssa oli sovittu, että isättömänä ja äidittömänä saisin hakea hänestä lämpöä.
Tiesin mitä seksi on. Tyttö nimeltä Satu oli nähnyt äitinsä köyrimistä ja opetti asian minulle. Tykkäsin puuhasta oikein paljon. Satu arasteli, mutta antoi joskus ...
Mutta palvelija oli ihana. Teeskenteli nukkuvaa kun nain häntä. Nyt perästäpäin ymmärrän, että hän kiihottui toimistani ja sormitteli itselleen orgasmin, kun olin kyllästynyt. Silloin en osannut vielä tavoitella orgasmia.
Mielestäni hän ei ollut hyväksikäyttäjä. Minä saan vieläkin erektion, kun muistelen palvelijaa.
-Aarre-ei 7 v poika pysty seksiin muuten kun haaveissaan.
- --=---.---
ja uneksii kirjoitti:
ei 7 v poika pysty seksiin muuten kun haaveissaan.
Mutta poikalapsella on kuulemma usein erektio jo syntyessään.
Että noin niinkuin teknisesti, akoillahan värkki alkaa pelaan vasta murrosiässä.
=DW=
- Rocellii
no eise varmaan niin mene
miehille ei tietääkseni ole kesitty mitään semmosta
laitetta..vastaavaa mikä naisilla on se vibra
vai onko ????
voisko mies saada sillä( vibralla) mitään aikaiseksi?
helpottaisiko se joidenkin tuollaista "ei toivottua" viettiä jos olis joku "Barbara" virtuaalipeli ? (ellei ole jo ?? )
ja sitten se "apuneuvo"
ettei tarvis livestä lähteä hakemaan
ehkä se on mielen syövereissä jokin pimeä alue,
jota joku netti tms "elementti" aktivoi ?
ei mitään vastauksia ..ihmettelyä vain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760