Meidän pihassamme kasvaa aikas korkea kataja, ilmeisesti jonkinlainen kartiokataja. Tämä pihamme on aikas pieni, ja haluaisin laittaa siihen jotain ihan muuta kuin tuon katajan. Minä en siis ole sitä siihen istuttanut, vaan edelliset omistajat. Tiedän kyllä erittäin tehokkaan tavan hävittää se, nimittäin moottorisaha, tosin tavallinenkin käy. Ongelma vaan on se, että mieheni ei siihen touhuun jaksa/viitsi ryhtyä. Jep, tarvitsen siihen touhuun kyllä apua. Olisiko siihen katajan hävitykseen siis jotain muuta tapaa, kuten jokin myrkky? Sillä tokihan pystyyn kuolleen puun on jo pakko pois raijata meidän etupihastamme. Myrkyn vaan on oltava sellainen, ettei se tuhoa nurmikkoa kyseisen katajan ympäriltä, mikä paljastaisi tekoni...
Ehdotuksia? juu, tiedän kyllä ettei puita saisi tollai vaan hävittää, mutta jos se jonkun sydäntä lämmittää, niin olen jo istuttanut 4 puuta meidän takapihallemme.
Katajan hävitys
puun hävittäjä
3
1275
Vastaukset
- paakuta se
Jos tuo kataja on kovin suuri, niin tänä vuonna vain kierrä lapiolla pistäen vähintään puolenmetrin päässä rungosta ja katko mahdollisimman paljon juuria. Edelläminittu oli ns. juurihoito.
Ensi vuonna voitkin paakuttaa katajan ja myydä tai lahjoittaa sen jollekin halukkaalle.Yllättävän suuriakin puita voi siirtää kun katkaisuhoitaa juuria muutaman vuoden ennalta ja sen jälkeen asianmukaisesti paakuttaa puun. - et...
kaada katajaa itse,ei siihen miestä tarvita.Pysyy se saha naisenki kädessä...
- lopulta kaataa
saha käteen (tai kirves) ja hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466