Mun vanha, mutta vasta 230 tkm ajettu auto on pojan
käytössä.Jouduin hiljattain sillä liikkeelle.
Starttasin, mutta oikeastaan mitään ei tapahtunut
avainta käännettäessä. Akku on kyllä vanha, mutta
hiljattain ladattu kunnolla täyteen.
Jostain syystä laitoin puhaltimen nollille ja käänsin uudestaan avainta.
Nyt startti pyöritti ja auto lähti käyntiin.
Pojaltani kuulin eilen, että tälläinen vaiva on lisääntynyt ja startti ei lähde päälle.
Olen tällä hetkellä kaukana autosta, enkä ole päässyt katsomaan akun kenkien liitosta.
Mistä muualta vikaa kannattaisi lähteä etsimään ?
Carina II Liftback 1.6 1989 kaasutinversio.
kun tietäisi
3
452
Vastaukset
- startin
soledoidiin koskaan vaihdettu kärkiä? Jos ei niin otappa starttimoottori irti ja soledoidi siitä starttimoottorist. Sit avaat soledoidin ja vaidat kosketuskärjet tai käännät toisten päin. Uusia kosketuskärkiä saa hyvästä vara-osaliikkeestä ja eikä maksa paljoo. T: Auton asentaja
- mieltä..
käjet menneet solenoidista ja ei ole kalliit jotain pari euroa.
- saapi
noin 50 eurolla.ja kestää auton loppuelämän,elikkä palttiarallaa toiset n250000km.ja helppo vaihtaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851