Pyysi minut kadulta baariin

Tilasin Bacardi Colan

Maksoi luottokortilla 4500 kroonia. EI JUMALAUTA.

53

6984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaltaisesi

      hölmöt joutuvat maksamaan, kun eivät vaivaudu hintoja selvittämään.

      Katso nyt tuolta seuraavaa kertaa varten, mikä on oikea hintataso juomissa (yökerhoissa lienee kalliimpaa - puhumattakaan bordelleista):

      http://www.scotlandyard.ee/kesklinna/joogid?drink_id=5

      Rommin ja kolan pitäisi irrota alle sadalla kruunulla.

      Se nyt vaan on tyhmää, tilata selvittämättä hintaa!

      Muuten - niitä sisäänheittäjiä on kaikkialla Suomen ulkopuolella. Ole varovainen myös Pariisissa, Hampurissa, Brysselissä jne.!

    • trollinepäilijä

      Onko tämä trolli?

      Vai voiko joku olla noin hölmö?

      • Trolli...

        Ei kukaan noin pökiö ole..


      • muista Wincapita
        Trolli... kirjoitti:

        Ei kukaan noin pökiö ole..

        Vieläkin jotkut odottavat saavansa rahansa takaisin.


      • mitä kirjoitetaan
        muista Wincapita kirjoitti:

        Vieläkin jotkut odottavat saavansa rahansa takaisin.

        jos suomalainen uskoo kaiken mitä täällä kirjoitetaan niin yhtä tyhmiä varmaankin olette myös Tallinnassa käydessänne. Siinä tapauksessa teidät saakin ryöstää.


      • Huohvanainen
        mitä kirjoitetaan kirjoitti:

        jos suomalainen uskoo kaiken mitä täällä kirjoitetaan niin yhtä tyhmiä varmaankin olette myös Tallinnassa käydessänne. Siinä tapauksessa teidät saakin ryöstää.

        Sitäpaitsi tykkään jaella krooneja kun ei niillä laivalla tee paljookaan.
        Jos bisse on 50 krronia, niin annan satasen. Varsinkin keskustan baareissa.


      • sentään ..

        Pitäähän se sentään joku tolkku olla. Tajusinhan minä, että vähän ylihintaa tulee, mutta ajattelin myös, että onhan se vähän pelin henki. 4500 kroonia bacardi colasta. Menkää vaan Tallinnassa baariin, jos joku kadulta kysyy, minä en mene. Tiliotteessa lukee SECRETS BAR SECRETS BAR SECRETS BAR. Nyt mafia varmaan etsii minut käsiinsä.


      • tässä tässä
        muista Wincapita kirjoitti:

        Vieläkin jotkut odottavat saavansa rahansa takaisin.

        Minustakin Win Capita oli aivan käsittämätön.


      • Suomi boys go-go
        sentään .. kirjoitti:

        Pitäähän se sentään joku tolkku olla. Tajusinhan minä, että vähän ylihintaa tulee, mutta ajattelin myös, että onhan se vähän pelin henki. 4500 kroonia bacardi colasta. Menkää vaan Tallinnassa baariin, jos joku kadulta kysyy, minä en mene. Tiliotteessa lukee SECRETS BAR SECRETS BAR SECRETS BAR. Nyt mafia varmaan etsii minut käsiinsä.

        Ei opi suomi juntti, ei, ei...kaikkien mukaan lähdetään, jotka viittii mukaansa pyytää. Ihan oikein teille, höylätkää vaan niitä korttejanne ja maksakaa itsenne kipeiksi!


      • Eesti on my mind
        sentään .. kirjoitti:

        Pitäähän se sentään joku tolkku olla. Tajusinhan minä, että vähän ylihintaa tulee, mutta ajattelin myös, että onhan se vähän pelin henki. 4500 kroonia bacardi colasta. Menkää vaan Tallinnassa baariin, jos joku kadulta kysyy, minä en mene. Tiliotteessa lukee SECRETS BAR SECRETS BAR SECRETS BAR. Nyt mafia varmaan etsii minut käsiinsä.

        Olipahan vaan tililtä rahat lähteny, club secrets oli paikannimi ja kaks eri maksua 1200eek ja 7500eek on varmaan ollu hyvät tarjoilut tohon hintaan. No mitä tästä opimme.... Enemmän vaan rahaa mukaan seuraavalla kerralla. Ei oikein tiedä että itkiskö vai nauraisko.


    • laskun nurkumatta.

      Muutoin olisi seurannut aikamoisia vaikeuksia. Toki olisi hyvä selvittää minkähintainen paukku on? Sehän saattoi sisältää panon strippihuoran kanssa.
      Takavuosina poikien kaa oltiin Beirutissa yökerhossa. Siihen tuli pari baariämmää kiehnäämään. Tuumattiin että kun meitä on viisi niin tilataan pullo Jussi Kulkevaista niin tulee varmaankin halvemmaksi. Lasku oli nykyrahassa jotain 500 euroa. Katsoimme parhaaksi maksaa pois. Jälkikäteen on helppo olla viisas mutta elämä opettaa...

      sanailee 29 x....

    • Veetin Valve

      Mikä paikka ja millaisia palveluita ?

      • seecrets baar

        seecrets baar. Tilasin varovasti pari bacardi colaa. 4500 ja 2500 kroonia näky tililiotteesta.


    • Mäger

      Käyttäkää vaan edelleen luottokortteja ja visaa ulkomailla kiitos. Älkää käteistä!

    • Rosvonuhri

      Minulta vietiin kyseisessä baarissa 16.07.2009 yli 7000:- EUR.
      Minulla on kuitenkin pieni toivo saada osa tai kokonaan rahat takaisin.
      Oletko tehnyt rikosilmoitusta asiasta, minä kävin Tallinnan poliisilla tekemässä ilmoituksen.

      Kirjoittele.

      • kansa

        Ikävä todeta se aina uudelleen ja uudelleen ettei paska (Viro) pöyhienkään parane. Tämä on fakta.


      • Eesti on my mind

        Enpä ole näköjään ainut joka on käynyt "lahjoittamassa" rahojaan kyseiseen baariin, iteltä lähti sellaset 600€ tililtä. En muista mitä on tullut ostettua mutta ilmeisesti on ainakin päähän mennyt.


      • Aloittaja

        En saanut. Sanoivat, että kortin tunnusluku täytyy pitää salassa ja hallussa, vetosivat siihen pykälään. Vituttaa nyt, kun tuli lopullinen päätös. Sinne meni melkein 500 euroa. Lähdin ihan hyvää hyvyyttä ostamaan muutaman paukun, ei vittu mitä paska sakkia.


      • ööö baar

        Tuota samaa tehdään nykyään Roseni 9 sijaitsevassa Fres Baarissa. Ovessa lukee pelkistetysti BAAR. Varokaa paikkaa! On muuten venäläisten ylläpitämä, kuten kaikki muutkin sillä suunnalla olevat hotellit ja muut epäilyttävät baarit.


    • Justiinsa juu

      Se on tämän virolaisen "veljeskansan" tapa rakastaa. Älä välitä ja mene toistekkin ryöstettäväksi sinne, niinhän ainakin tälläkin palstalla häärivät virolaiset aina toivottavat.

      • työ.........

        lapset, kait unta näätte päiväunilla kun tollaisia kirjoitatte, että 7000 ekua ryöstetty
        ja paukku maltaita maksaa. Kuka tollaisia rahoja liikuttelee ei kirjoittele näillä pals-
        toilla. Kyllä ne on niitä persaukisia ruikuttajia jotka uneksii ja samat sanat sulle.Justiinsa juu kirjoittajalle. Ja miten noi kirjoitukset liittyy matkailuun ????

        No voihan sitä uneksia !


    • poro2009

      Eli onko vanhassa kaupungissa vai missä?

      • oikeestiko?

        uskot noita peräkylän poikien juttuja? Vai kuulutko ittekin samaan sakkiin ?


      • poeo2009
        oikeestiko? kirjoitti:

        uskot noita peräkylän poikien juttuja? Vai kuulutko ittekin samaan sakkiin ?

        No nyt ei tarvitse uskoa muiden juttuja kun tuli itse käytyä tarkistamassa tilanne. Ko. paikassa tosiaankin kallein paukku hinnaston mukaan 4500eek! Homman nimi on se, että nää ”strippihuorat” yrittävät puoliväkisin saada tarjoamaan heille drinkkejä, ja saavat sitten osan huijausdrinkkien tuloista itselleen. Saman kadun varrella (vanhassa kaupungissa) on ainakin kolme samanlaista paikkaa (Secrets Baar, Disco Bar ja Gentlemens club).


      • Hommahan OK !
        poeo2009 kirjoitti:

        No nyt ei tarvitse uskoa muiden juttuja kun tuli itse käytyä tarkistamassa tilanne. Ko. paikassa tosiaankin kallein paukku hinnaston mukaan 4500eek! Homman nimi on se, että nää ”strippihuorat” yrittävät puoliväkisin saada tarjoamaan heille drinkkejä, ja saavat sitten osan huijausdrinkkien tuloista itselleen. Saman kadun varrella (vanhassa kaupungissa) on ainakin kolme samanlaista paikkaa (Secrets Baar, Disco Bar ja Gentlemens club).

        Kun hinnastossa lukee paukun hinta jos haluaa ostaa, jos ei niin ei. Mitä hysteriaa siinä on ? Ihan normaalia liiketoimintaa ja väliäkö sillä kenen taskuun raha menee jos joku haluaa maksaa.


      • poro2009
        Hommahan OK ! kirjoitti:

        Kun hinnastossa lukee paukun hinta jos haluaa ostaa, jos ei niin ei. Mitä hysteriaa siinä on ? Ihan normaalia liiketoimintaa ja väliäkö sillä kenen taskuun raha menee jos joku haluaa maksaa.

        Periaatteessa noin, mutta täytyyhän joku kohtuus kaupankäynnissäkin olla. Jos menet vaikka kahvilaan, ja sinulta veloitetaan kahvikupista 300 euroa, niin onko se sinusta ihan normaalia liiketoimintaa? Tuskinpa sinäkään joka kuppilassa pyydät hinnastoa nähtäväksi ennen tilausta.


      • Kaine Tours

        Voiko sinne tehdä omiakin matkoja ?


    • Koppioppilas

      Oliko viikon matka ja täysihoito ?

      • Tallinna man

        Kyl tollasia 7000-8000 kroonin luottokorttilaskuja on mullekkin monestikin syntynyt, mutta olen myös saanut rahoille vastinetta eli painanut koko yön parastani jonkun pitkäjalan päällä, jonka olen jostain Herrasmiesten klupista hotelliini raahannut...


    • ovat sitä

      varten, että heitä huijataan!

      Itselleni ei ole koskaan Virossa tai muuallakaan maailmassa tapahtunut sellaista kuin aloittajalle. Taitaa tuollaisen tyypin olla parasta pysytellä koko ikänsä kotikylässään, kun on niin helposti huijattava.

      • kuka lie

        Mun mielestä hyvä kikka iskeä takaisin jos tollaista ois sattunut on vaan mennä aamu tuimaan paikan ovelle ja sujauttaa pikaliimaa lukko täyteen. toki jämerämpiäkin konsteja löytyy. saapahan hiukan aikaa pohtia, että mites se illan bisnekset sitte lähtis rullaan. Ai niin, seuraavalla viikolla samajuttu uudestaan.


      • Swiss_
        kuka lie kirjoitti:

        Mun mielestä hyvä kikka iskeä takaisin jos tollaista ois sattunut on vaan mennä aamu tuimaan paikan ovelle ja sujauttaa pikaliimaa lukko täyteen. toki jämerämpiäkin konsteja löytyy. saapahan hiukan aikaa pohtia, että mites se illan bisnekset sitte lähtis rullaan. Ai niin, seuraavalla viikolla samajuttu uudestaan.

        Niin tämähän oli varmaankin joku niistä vanhan kaupungin tissibaareista joiden ulkopuolella joku huorahtavan näköinen nainen yrittää houkutella asiakkaita sisään. Kyseessä on maailman vanhin huijaus, oppikirjatyyliin. Tallinnan poliisi on yrittänyt ratsata noita paikkoja. Paras vinkki minkä voi antaa, pysy kaukana. En tiedä miten oikein päädyit maksamaan tuon 4500, kait kuitissa olisi pitänyt lukea summa kun allekirjoitit. Uhkailtiinko sinua?

        Itse sain melko halvan opetuksen näistä baareista naiivina 18-vuotiaana Unkarissa. Menin sisään tällaiseen baariin ja ennen kuin ehdin kissaa sanoa, naiset olivat työntäneet minut sohvalle ja joku toi pullon "samppanjaa" (kuohuviiniä varmastikin). Vastustelin ja sanoin että en ole tilannut mitään. Yritin heti poistua baarista, mutta kaksi kaapin kokoista ovimiestä pysäytti minut ja baarimikko esitti 100 euroa nykyrahaa vastaavan laskun. Kukaan ei suoranaisesti ollut tässä vaiheessa vetänyt puukkoa esiin mutta selvästi minua uhattiin väkivallalla ellen maksa. Maksoin ja pinkaisin äkkiä pois koko paikasta mukanani opetus koko loppuelämäksi. Kyllähän se oli käytännön ryöstö mutta en asiasta tehnyt rikosilmoitusta tai muutakaan numeroa, koska hävetti, ajattelin että olinpa tyhmä.

        Hassua kyllä olin juuri saanut lentoyhtiöltä vastaavan 100e summan korvauksena matkatavaroiden myöhästymisestä, vaikka minulle ei varsinaisesti ollut koitunut mitään kustannuksia. Se helpotti vähän tämän tappion nielemistä, oikein naureskelin että todellakin se viheltäen meni mikä laulaen tuli.


      • näitä tällaisia
        Swiss_ kirjoitti:

        Niin tämähän oli varmaankin joku niistä vanhan kaupungin tissibaareista joiden ulkopuolella joku huorahtavan näköinen nainen yrittää houkutella asiakkaita sisään. Kyseessä on maailman vanhin huijaus, oppikirjatyyliin. Tallinnan poliisi on yrittänyt ratsata noita paikkoja. Paras vinkki minkä voi antaa, pysy kaukana. En tiedä miten oikein päädyit maksamaan tuon 4500, kait kuitissa olisi pitänyt lukea summa kun allekirjoitit. Uhkailtiinko sinua?

        Itse sain melko halvan opetuksen näistä baareista naiivina 18-vuotiaana Unkarissa. Menin sisään tällaiseen baariin ja ennen kuin ehdin kissaa sanoa, naiset olivat työntäneet minut sohvalle ja joku toi pullon "samppanjaa" (kuohuviiniä varmastikin). Vastustelin ja sanoin että en ole tilannut mitään. Yritin heti poistua baarista, mutta kaksi kaapin kokoista ovimiestä pysäytti minut ja baarimikko esitti 100 euroa nykyrahaa vastaavan laskun. Kukaan ei suoranaisesti ollut tässä vaiheessa vetänyt puukkoa esiin mutta selvästi minua uhattiin väkivallalla ellen maksa. Maksoin ja pinkaisin äkkiä pois koko paikasta mukanani opetus koko loppuelämäksi. Kyllähän se oli käytännön ryöstö mutta en asiasta tehnyt rikosilmoitusta tai muutakaan numeroa, koska hävetti, ajattelin että olinpa tyhmä.

        Hassua kyllä olin juuri saanut lentoyhtiöltä vastaavan 100e summan korvauksena matkatavaroiden myöhästymisestä, vaikka minulle ei varsinaisesti ollut koitunut mitään kustannuksia. Se helpotti vähän tämän tappion nielemistä, oikein naureskelin että todellakin se viheltäen meni mikä laulaen tuli.

        vilunkipaikkoja on valitettavsti monessa maassa ja kaupungissa. Kannattaa aina olla tarkkana sellaisten paikkojen kanssa, joissa on sisäänheittäjät.

        Yleensäkin perussääntö on: seksipaikat (strippauspaikat, iltotyttöpaikat, seuratyttöpaikat yms.) ovat aina muita kapakoita kalliimpia. Juomien hinta on moninkertainen tavallisiin kapakoihin, diskoihin ja yökerhoihin verrattuna.


      • -Jormas-
        näitä tällaisia kirjoitti:

        vilunkipaikkoja on valitettavsti monessa maassa ja kaupungissa. Kannattaa aina olla tarkkana sellaisten paikkojen kanssa, joissa on sisäänheittäjät.

        Yleensäkin perussääntö on: seksipaikat (strippauspaikat, iltotyttöpaikat, seuratyttöpaikat yms.) ovat aina muita kapakoita kalliimpia. Juomien hinta on moninkertainen tavallisiin kapakoihin, diskoihin ja yökerhoihin verrattuna.

        Kokematon neitiuskovainen pippelipoika maksaa aina oppirahat, ne oli aloittajalla 4500 kruunun hintaiset.


      • kuuluukin
        -Jormas- kirjoitti:

        Kokematon neitiuskovainen pippelipoika maksaa aina oppirahat, ne oli aloittajalla 4500 kruunun hintaiset.

        oppia kantapään kautta, jos ei muuten opi.


      • aloittaja
        Swiss_ kirjoitti:

        Niin tämähän oli varmaankin joku niistä vanhan kaupungin tissibaareista joiden ulkopuolella joku huorahtavan näköinen nainen yrittää houkutella asiakkaita sisään. Kyseessä on maailman vanhin huijaus, oppikirjatyyliin. Tallinnan poliisi on yrittänyt ratsata noita paikkoja. Paras vinkki minkä voi antaa, pysy kaukana. En tiedä miten oikein päädyit maksamaan tuon 4500, kait kuitissa olisi pitänyt lukea summa kun allekirjoitit. Uhkailtiinko sinua?

        Itse sain melko halvan opetuksen näistä baareista naiivina 18-vuotiaana Unkarissa. Menin sisään tällaiseen baariin ja ennen kuin ehdin kissaa sanoa, naiset olivat työntäneet minut sohvalle ja joku toi pullon "samppanjaa" (kuohuviiniä varmastikin). Vastustelin ja sanoin että en ole tilannut mitään. Yritin heti poistua baarista, mutta kaksi kaapin kokoista ovimiestä pysäytti minut ja baarimikko esitti 100 euroa nykyrahaa vastaavan laskun. Kukaan ei suoranaisesti ollut tässä vaiheessa vetänyt puukkoa esiin mutta selvästi minua uhattiin väkivallalla ellen maksa. Maksoin ja pinkaisin äkkiä pois koko paikasta mukanani opetus koko loppuelämäksi. Kyllähän se oli käytännön ryöstö mutta en asiasta tehnyt rikosilmoitusta tai muutakaan numeroa, koska hävetti, ajattelin että olinpa tyhmä.

        Hassua kyllä olin juuri saanut lentoyhtiöltä vastaavan 100e summan korvauksena matkatavaroiden myöhästymisestä, vaikka minulle ei varsinaisesti ollut koitunut mitään kustannuksia. Se helpotti vähän tämän tappion nielemistä, oikein naureskelin että todellakin se viheltäen meni mikä laulaen tuli.

        Ihmeellisesti oli kaikilla eri hinta. 4500, 2500 ja 225 kruunua. Ei antanut kuittia.


      • aloittaja
        -Jormas- kirjoitti:

        Kokematon neitiuskovainen pippelipoika maksaa aina oppirahat, ne oli aloittajalla 4500 kruunun hintaiset.

        Ostin varovasti baaritiskiltä 3 bacardi kolaa. Heitin läppää naiselle tiskillä ja lähdin pois.


    • jaskaspas

      Kerrompa tarinan Club Secrets baarista. Kesällä 2009 tuli käytyä pikku reissulla Tallinnassa, sisäänheittäjä sai houkuteltua sisään ja sisäänpääsymaksu oli tyylii 300 kruunua jolla sai kolme paukkua. Yllättäen tyttösiä alkoi parveilla ympärillä ja heillekkin piti tarjota mutta tietenkin ne peruspaukut maksoivatkin jo 600kr. Muutama vodkapaukku naamariin ja sittenhän se olikin menoa, osa porukasta vuokrasi limon ja lähtivät sillä ajelemaan ja itse jäin baariin jo melkoisen hyvässä nousussa jolloin raha oli vain numeroita. Illasta on vähän katkonaiset muistot mutta erästä tyttöstä tuli pantua alakerran vessassa sekä lopuksi riideltyä loppulaskusta kun olin jo polttanut n.1000€ ja vielä kehtasivat pyytää 1200kr maksamattomista drinkeistä. Itsesuojeluvaisto oli siinä vaiheessa tuntematon käsite ja tuli tempaistua paikan sisäänheittäjää ja myös portsaria nenukkiin ja kadottua paikalta. Viruhotelliin pääsin klo 06 aamulla, rystyset auki mutta muuten ehjänä eli jotenkin olin päässyt livahtamaan paikalta. Oppirahat tuli maksettua mutta löysin em.horon myöhemmin facebookista ja olen käynyt jokaisella reissulla kairaamassa ns. rahoja takaisin joten kohta olen jo voiton puolella :-)

      • kokenut tallinna mies

        voi teitä typeryksiä,minä en kyllä ikinä usko että joltain voi lähteä 7000 E.
        Eesti ja Tallinna on erittäin kiva ja hyvä paikka.Minulla on maailman kivoin ja rehellisin venäläinen nainen Tallinnassa ja meillä on todella kivaa asua koossa.
        Minulla on joskus lähtenyt maxim 50 E jossain striptease baarissa,mutta järki käteen jos menette hämäräpaikkoihin niin olkaa sen mukaisesti.Nyt on oma strippari ja ei ole tarvis mennä hämäräpaikkoihin. tt. kokenut Tallinna mies


    • röövelöövel

      Tuli siellä nuohottua 93-2007, se on ällö maa missä ei kannata käydä.

      Nliitto takas!

    • Finland8181

      Käytiin porukalla Golden Dolls ravintolassa toissa iltana ja he vasta osaakin sen huijaamisen taidon,joten kiertäisin tämän paikan hyvin kaukaa. He siis meille mainosti että sauna maksaa 1 tunnin 300€ jonka maksoinkin tiskille,sitten kun pääsimme saunalle niin he halusivat 200€ vielä lisää jota en todellakaan maksanut niin jäi sauna välistä eivätkä ikinä palauttaneet mun rahoja takaisin,portsarit olivat ihmeissään ja yrittivät auttaa mut blondi tiskin takana ei ollut samaa mieltä . Dont go to Golden Dolls Tallinn!!!!!

      • Konrad44

        On myös huonoja kokemuksia ko. paikasta. Saako sieltä ostettua lisäpalveluja?


      • Jaakkoer

        Onko kukaan käynyt Golden Dollsin privassa?


      • Perämettän-Jussi

        Minua ei kukaan huora ole kutsunut kadulta baariin.


      • Samppaaah

        Saako näistä Tallinnan strippipaikoista muuta kuin sylitanssia? Viron poliisi taitaa olla kitkenyt vihdoin laittoman toiminnan.


      • Sutenöör

        Ei Tallinnan strippipaikkat ole laittomia, Virossahan rahalla saa ihan kaikkea.


      • Sex-Kalle

        Pyysi minut kadulta kämpille, sai hivin.


      • Peräkylän.Paroni

        Tallinnasa ei ole enään yhtään huoraa, voi harmi.


      • Kalle.Puuteesa

        Vieläkö Lassobaarissa saa?


      • Kippariikaalle

        Ei näissä strippipaikoissa seksiä myydä. Se olisi laitonta.


      • B.Pekka

        Minulta lähti poikuus Lassobaarissa.


      • Hhgg

        Onko tää vielä pystyssä?


      • Waki-Ukko

        Kyllä Lassobaarissa on edelleen täys vauhtipäälä aamuun asti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe