Mitä sanoisit jos mies kosisi juuri kun on jäänyt kiinni seksististen sähköpostien lähettämisestä vieraalle naiselle?
Yllättyisitkö jos mies kosisi
10
1574
Vastaukset
- kenkää sais!!
Mikä hölmö, jotkut ei opi vaikka mikä ois ja vielä maan huipulta, jos tarkoitat Vanhasta!? Mihin menet Suomi!!
- Kyllä se Vanhasen hutsu
taitaa olla joko saatanan tyhmä,tai sitten rahan ja julkisuuden ahne haahka..voi,voi. Ja Vanhanen sitten en ees viitsi kommentoida:(. Jos mulle noin tehtäis,niin nauttisin syystä poltkia äijän pellolle.
- huhu ei ole tosiasia
Kyllä se Vanhasen hutsu kirjoitti:
taitaa olla joko saatanan tyhmä,tai sitten rahan ja julkisuuden ahne haahka..voi,voi. Ja Vanhanen sitten en ees viitsi kommentoida:(. Jos mulle noin tehtäis,niin nauttisin syystä poltkia äijän pellolle.
vahvalla pohjalla olevaa suhdetta. Ei tainnu julkaisupalkkion perään ollut vihjailija päässyt lihavien valtuustopatojen äärelle.
- sitä naista ensikerralla!
huhu ei ole tosiasia kirjoitti:
vahvalla pohjalla olevaa suhdetta. Ei tainnu julkaisupalkkion perään ollut vihjailija päässyt lihavien valtuustopatojen äärelle.
Ansaitsisihan se sen ehdottomasti kun sillä oli selkärankaa tuoda noinkin iljettävä asia päivänvaloon.
- JoroJoro
Mä tein noin. Tuli ilmi. Menetin lopulta kolme naista. Ei haittaa. Herkkupilluja kasvaa puissa kuin omenia.
- pilkun-nus-nus
Ihan pikku pilkunviilaus: seksismi on sukupuoleen kohdistuvaa "rasismia". Sisi esimerkiksi oletus että naiset ovat vähemmän arvokkaita kuin miehet. Eipä muuta.
- rajusti
Antaisin rukkasten lisäksi kenkää, huonolla maulla tehdyn kosinnan vuoksi.
Eihän tuollaisesta voisi olla vilpittömästi onnellinen kukaan nainen.
Ja jos ei ole vilpitön edes kosiessaan, niin koskas sitten?
EI, ei ja ei. sanon minä. - tutydg
mies ei edes ehtisi kosia jos jäisi tuosta kiinni..
miten seksistisiä tarkoitetaan...ja kuinka vieras on vieras nainen eli ns. tutuille esim. työkaverille voi aina lähettää huumorijuttuja, kunhan ne eivät ole sama asia kuin seksin ehdottelu tai liian rivoja....esim. on vähän vaikea olla lähettämättä samaa tekstiviestiä yhdelle osaston hoitajista, koska hän on mies ja kaikki huumoriviestit sähköpostissa eivät ole epäseksistisiä....yhtä ei voi jättää sähköpostitta, muuten puhutaan sitten työparin sorsimisesta....ja saunakuvat on pakko lähettää kaikille lauteilla olleille eikä silti ole tehty muuta kuin oikeasti saunottu.
- monista asioista
Riippuu onko se vain vitsailua vai mitä. Esim. naispuolisten kavereiden kanssa voi kyllä heittää pikkutuhhmia vitsejä. Riippuu vähän millä tavalla ja mitä on taka-ajatuksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818