Yllättyisitkö jos mies kosisi

........

Mitä sanoisit jos mies kosisi juuri kun on jäänyt kiinni seksististen sähköpostien lähettämisestä vieraalle naiselle?

10

1526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenkää sais!!

      Mikä hölmö, jotkut ei opi vaikka mikä ois ja vielä maan huipulta, jos tarkoitat Vanhasta!? Mihin menet Suomi!!

      • Kyllä se Vanhasen hutsu

        taitaa olla joko saatanan tyhmä,tai sitten rahan ja julkisuuden ahne haahka..voi,voi. Ja Vanhanen sitten en ees viitsi kommentoida:(. Jos mulle noin tehtäis,niin nauttisin syystä poltkia äijän pellolle.


      • huhu ei ole tosiasia
        Kyllä se Vanhasen hutsu kirjoitti:

        taitaa olla joko saatanan tyhmä,tai sitten rahan ja julkisuuden ahne haahka..voi,voi. Ja Vanhanen sitten en ees viitsi kommentoida:(. Jos mulle noin tehtäis,niin nauttisin syystä poltkia äijän pellolle.

        vahvalla pohjalla olevaa suhdetta. Ei tainnu julkaisupalkkion perään ollut vihjailija päässyt lihavien valtuustopatojen äärelle.


      • sitä naista ensikerralla!
        huhu ei ole tosiasia kirjoitti:

        vahvalla pohjalla olevaa suhdetta. Ei tainnu julkaisupalkkion perään ollut vihjailija päässyt lihavien valtuustopatojen äärelle.

        Ansaitsisihan se sen ehdottomasti kun sillä oli selkärankaa tuoda noinkin iljettävä asia päivänvaloon.


    • JoroJoro

      Mä tein noin. Tuli ilmi. Menetin lopulta kolme naista. Ei haittaa. Herkkupilluja kasvaa puissa kuin omenia.

    • pilkun-nus-nus

      Ihan pikku pilkunviilaus: seksismi on sukupuoleen kohdistuvaa "rasismia". Sisi esimerkiksi oletus että naiset ovat vähemmän arvokkaita kuin miehet. Eipä muuta.

    • rajusti

      Antaisin rukkasten lisäksi kenkää, huonolla maulla tehdyn kosinnan vuoksi.

      Eihän tuollaisesta voisi olla vilpittömästi onnellinen kukaan nainen.

      Ja jos ei ole vilpitön edes kosiessaan, niin koskas sitten?

      EI, ei ja ei. sanon minä.

    • tutydg

      mies ei edes ehtisi kosia jos jäisi tuosta kiinni..

    • miten seksistisiä tarkoitetaan...ja kuinka vieras on vieras nainen eli ns. tutuille esim. työkaverille voi aina lähettää huumorijuttuja, kunhan ne eivät ole sama asia kuin seksin ehdottelu tai liian rivoja....esim. on vähän vaikea olla lähettämättä samaa tekstiviestiä yhdelle osaston hoitajista, koska hän on mies ja kaikki huumoriviestit sähköpostissa eivät ole epäseksistisiä....yhtä ei voi jättää sähköpostitta, muuten puhutaan sitten työparin sorsimisesta....ja saunakuvat on pakko lähettää kaikille lauteilla olleille eikä silti ole tehty muuta kuin oikeasti saunottu.

    • monista asioista

      Riippuu onko se vain vitsailua vai mitä. Esim. naispuolisten kavereiden kanssa voi kyllä heittää pikkutuhhmia vitsejä. Riippuu vähän millä tavalla ja mitä on taka-ajatuksena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe