Mitä kautta ja millä lentoyhtiöillä pääsisi suhteellisen edullisesti Agadiriin heinä-elokuussa?
Vastaukset 4
- aina voi yrittää
vertaa.fi etsii aika paljon vaihtoehtoja.
- Mats
Katso myös Kuumat.com, sieltä löytyy vaihtoehtoja.
- Rabia
Moikka!Olen menossa kesäkuussa Tampere-Frankfurt-Marrakech.Olen lennellyt ko.reittiä useasti,viimeksi helmikuussa.Yhtiö RYANAIR.
Helsingista Lontoon Gatwickiin ja edelleen Marrakechiin voi kasata hyvin edulliset lennot mutta Gatwickissa joutuu yopymaan mennen tullen. Gatwickin kentalta on ilmaiset kuljetukset useisiin Horleyssa oleviin edullisiin hotelleihin. Hinnat alkaen 30 GBP yhden hengen huoneissa. Varaukset esim. www.booking.com. Marrakechista on hyvat bussiyhteydet Agadiriin Supratoursilla, hinta vajaa 10 euroa. Matkalaukulle ostettava oma lippu 5 dirhamia. Terminaali on rautatieaseman vieressa. Agadirin bussiterminaali on 3 km:n paassa keskustasta. Taksilla matka maksaa vajaa 2 euroa. Agadirista hotellit esim. www.travelocity.co.uk.
Myos Madridin kautta paasee edullisesti kun kayttaa Easy Jetia ja esim Lufthansaa Madrid Helsinki valilla. Ei muuta kuin nettiin varaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557