Hissan maikka ja mä...

*Elffi*

mun eka et äläkää oloko hirviän karkeita... :)

Oli yks ihan tavallinen koulu aamu ja yritin heräillä vaik ei ois kyllä millää jaksanu... Olin kuljetus oppilas ja oli pakkoehtiä linkkuu...katoin et kello oli 08.10 ja puin kiireellä päälle mun mustat farkut ja mustat rintsikat ja siihen topin päälle ja huomasin et olin laittanu vahingos push-up:it ja topin siihen päälle ja näytin ihan joltain tepsiltä mut en jaksanu välittää ja menin keittiöö ja sit katoin kelloo ja huomasin et se oliki vast 07.10 eikä 08.10 että mä kirosin ja möys löysin asian hyvät puolet et kerkeisin meikkaamaa paremmin... no menin vessaa ja aloin laittaa pakkelia naamaan ja tein niist ihan hienot meikit vaik ei mikää erityinen päivä ollukkaa koska oli nyt sitä aikaa niin paljon ja ku olin meikannu huomasin et kello oli jo aika paljon heitin jonku leivän paahtimee ja söin sen jälkee. Sit mä lähin linkulle ja oli viel ihan sika kuuma kesäpäivä ni tuli hieman hiki pintaan jo siinä aamulla ja mä mietin että oisko mun sitteki pitäny jättää toi takki kotii ja ottaa vähän kevyempi vaate mut sitte aattelin et en kummiska kerkeis sitä vaihtamaa joten annoin asian olla. Mä pääsin linkkuu ni mun puhelin soi. se oli Essi mun hyvä kamu joka tulee kans linkul, ni se kyseli et missä linkku on ja mä sanoin et se oli jo tallin kohalla et juoksujalkaa hopi hopi ja essi sano et voi vi**u se on jo siinä no kyl mä kerkeen. Essi kerkes linkkuu ja ruvettii juttelee meijän uudesta hissan maikasta joka oli meijän molempien mielestä ihan sika hyvän näköi. Sil oli ihan hullut lihakset mut se siin oli huvittavaa ku se oli ihan sika lyhyt varma joku mun pitui ja mä oon jonku ehkä 160cm ni se on jonku 161cm tai jotain ja sit sil oli siniset silmät ja vaaleet hiukset sen ikää me ei oltu kysytty mut arvelisin et se olis ollu jonku 22-25. Sinnä essin kans vitsailtii niinku yleensä ja riehuttii jotain omaa, kunnes päästii kouluu ja meitä vastaan tuli meijän "kolmikon" viimeinen jäsen saara. Me moikattii ja lähettii matikan luokkaa kohti. Kaikki oli kuolla siellä ku oli niin kuuma. viimein koitti hissan vika kaksari. Meijän "kolmikko" Saara, Essi ja minä istuttii takarivissä ja ei oltu mitää enkeli oppilaita jaa riehuttiin aina ihan sikana mut ei se ope paljoo välittäny ja sit me saatii jotain tehtäviä jotka oli ihan naurettavan helppoja mut silti me ihan tahaltee lirkuteltii meijän maikalle et hei ope mistä tää löytyy ja miten tää tehää ja sil oli kyl pinna kireel. sit ku lähin terottamaa kynää ni sit ku istuin takas pulpettii ni huomasin ku pekka (meijän maikka) vinkkas mulle silmää sillee "sillä" silmällä ja mä olin ihan äimänä et mikähä sille nyt tuli ja sit essi vaan tirsku siinä mun vieressä ja sit kysyin et mikäs nyt noin naurattaa ja essi vastas et äskön ku kävit terottaa tota kynää ni toi maikka vaan tuijotti sun tissejäs ja persettä ihan koko ajan. mä olin sillee tosi kiva tietysti mä olin mielessäni imarreltu mut en mä sitä essille viittiny näyttää.Siinä odoteltiin kaikki kellon soittoa ja sit ope alko selittää kokeista ja me kaikki oltii sillee et ei vitsi miks äskenhän meil oli kokeet mut sitte onneks kello pelasti ja se ope huuteli niitä sivuja mut ei kukaan oikee kuunnellu. Me puettii siin essin kaa päälle ja sit pekka sano et Maileena jääppäs tänne luokkaa vähäks aikaa. mä olin sillee et mitä mä nyt oon tehny ja sanoin essille et nähää koht. Mee vaa jo pyskälle. Sit essi meni ja mä jäin istumaa sinne mun pulpettii mä ihmettelin ku pekka kävi laittamassa oven lukkoo ja sano et ota vaa se takki pois päältä ja mä otin sitte hieman ihmetellen takin pois. Sit pekka kysy et haluisinksmä ansaita tokarii ja kokeesee kympin suoraa. Mä sanoin et tietty mut miten se voi olla mahdollista? sit pekka vastas et tuu tänne ni mä sanon sit mä menin sinne opettajan pöydän luokke ja en kerenny ees suutani avata ku pekka työns kielesä puoliks mun kurkkuu ja mä riuhtasin itteni ja huusin et mitä helv! ja sit se kiskas mut takas mut mä riuhtasin itteni viel kerran irti ja sit kysyin et nyt helv**ti mitä sä teet?!?! Se vastas et eksä halunnu sen kympin? ja hymyili vastustamattomasti. Mä vastasin et joo mut emmä kyllä ihan tällasta odottanu... ei sun tartte pelätä mä oon halunnu sua jo ekasta tunnista lähtien pekka sano ja mä näin kuinka sen housut alko pikku hiljaa pullottaa haarojen kohalta. Mä hämmennyin ihan täysin ja sanoin et eiks sua häiritse et mä oon vast kasilla? pekka vastas et ei todellakaan mä rakastan tiukkaa pillua ja varsinki kokemattomia nuoria naisia... oothan sä neitsyt vielä? olen olen mä vastasin ja aloin siirtyä vähän lähemmäs oon mäki katellu sua jo aika kauan... mä sanoin pekalle ja jotenki sen ilme muuttu vähän pirteemmäks ja sit se sano et ota vaa toi toppi pois ja tuu tähän mun vieree seisomaa no mä otin topin pois ja menin siihen ja kysyin että mitäs sä haluisit mun tekevän ja pekka vastas että voisitsä ekaks ottaa multa suihin et mä virityn juhla-kuntoon...? no ihan mitä vaan sä haluut mä sanoin ja aloin kiusaavasti tulla ihan hiljallee lähemmäs ja ja kumarruin oikee tosi hitaasti sen etee ku se istu ihan pannarissa siinä tuolillaa sit ku pääsin siihen sen etee ni katoin sitä oikee inhottavalla sellasella "kohtamäaionollapahatyttö" ilmeellä ja se vaan kiihottu entistä enemmän. sit rupesin avaamaa sen paidan nappeja yks kerrallaa ja nuolasin pari kertaa sen kivi kovia vatsalihaksia. sit ku pääsin sen vatsalta housuihin aloin avaamaa sen farkkujen nappeja ja otin sen älyttömän ison kyrvän käteeni ja runkkasin sitä pari kertaa ja sit laitoin sen suuhun ja rupesin pitkin hartain "puhalluksin" tekemään edestakais liikettä ja pekka voihki ku mikäkin eläin se oli ihan valmis mut pidätteli vielä ja sit se otti mun hiuksista hellästi kiinni ja anto oman rytmin sille oli jo vähän aikaa menny ku pekka huus et mä en enää pysty ja sit se laukes mun suuhun ja sitä tuli ihan raivolla mä nielin osan ja osa valui pakostikkin lattialle koska mä en ois pystyny sitä kaikkea nielemään sit se nykäs ison kovan kyrpäsä pois mun suusta ja rupes riisumaa mun housuja ja ottaa mun rintsikoita pois... mulla oli enää stringit jalassa ja pekka alko nuolla mun nännejä ja ne kovettu ihan heti se näykki niitä hempeesti ja sit se siirty nuolemaa mun napakorua ja sit aina vaan alemmas se riisu mun stringit ja työns mut opettajan pöydälle ja alko nuolemaa mun märkää pillua tosi ihanasti ihan ku se ois tehny sen satoja kertoja. se oli nuollu ja pyöritelly mun klitorista kielellää ja sit se siirty runkkamaa mun pillua sormillaa ja huus et sulla on ihanan tiukka! se jatko sitä aika kauan ja välillä se taas nuoli mua ja sit se kysy et saanks mä tulla sun sisääs mä en kestä enää?! mä sanoin et tulihan se sieltä ja se siirty tuolille ja pyys mua tulemaa siihen sen sylii ja mä asetuin ekaks varovasti mut pekka ei odotellu vaan kiskas mut ronskisti sen paksun ja pitkän kyrvän päälle ja mä voihkaisin ihanasta kivusta se alko tekemään nopeaa edestakas liikettä ja tuoli määräsi rytmin koska tuoli oli joustava tietokone tuoli. Pekka voihki ja mä voihkin sitäkin enemmän mä olin just orgasmin partaalla ja pekka huomas sen ja tihens tahtia ja alko nuolla mun rintoja tosi kiihkeesti. mua rupes viel enemmän kiihottaa ku kuulin miten mun märkä pillu lotis ku pekka pani vaan theempään ja tiheempään. sit mä sain sen mun ekan orgasmin ja hyvä orgasmi olikin mä olin jo ihan loppu mut pekka jatko vaan ja mä sain siinä pomppujen välissä sanottua et mun linkku lähtee ihan kohta mun pitäis mennä. pekka sano et okei mut ota mult viel kerran suihin olit ihan oikeesti paras tähän mennessä vaik olitki ihan kokematon. kuka sano etten mä suihin oo ottanu? mä sanoin vaa et oon kyl neitsyt... ja heitin virnistyksen. ihmekös ku olitki noin hyvä pekka sano ja tuli mun etee seisomaa ja otti taas mun vaaleista hiuksista hellästi kiinni ja alko liikuttaa mun päätä haluamaansa tahtiin. mä otin sen kyrvän juuresta kiinni ja oikee tunsin ku se paisu paisumistaa. mä nuolin sitä puolin ja toisin ja näykin ja runkkasin kädellä ja sit huomasin ku pekka oli ihan lähel taas laukeamistaan mä otin sen ihan kokonaa suuhuni ja upotin sen melkein kurkkuuni ja vedin muutaman kerran näin ja sit se laukes viel toisen kerran mun suuhun nyt sitä ei tullu niin paljoo mut jouduin taas osan sylkemään lattialle. jatkoin vielä hetken sen jälkeen ja sit huomasin et kello oli ihan sikana mun oli pakko lähtee mä otin pekan kyrvän varovasti pois mun suusta ja päästin irti ja aloin pukee päälle ku mä olin pukenu ja oli se pekkakin jo saanu housut jalkaan ni sit se otti viel mun pakaroista tiukan otteen ja työns taas sen kielesä melkein mun kurkkuu asti ja teki pari ihanaa kielaria mut sit mä irtauduin ja lähin. otetaa joskus uusiks! pekka huus vielä ja mä vastasin että sano vaan aika ja paikka ja sit mä lähin juosten linkkupyskälle ja kerkesin kuin kerkesinki ja essi uteli et mikä siel kesti noin kauan ja sanoin virne naamallani et ei mikää ja en puhunut siitä sen enempää...

Sanokaa ihmees jos tää oli ihan perseestä ja sanokaa myös jos haluatte kuulla jotain muita kertomuksia... :)

17

5968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persikka

      ihan hyvä se oli...(vitsi ku pitkä kommentti)

    • Poika88

      Kerroit hyvin jos toi oli totta tai ei ollut. Olit tyttö, joka paransi itsestään tarinan laatua. Eikä liikaa käytetty näitä kommennteja jossa huudetaan sukupuolielinten nimiä tai jotain vastaavaa.
      Paras aikoihin kouluseksinovelli.
      Keep it real. Lisää terinoita sulta !

      • *Elffi*

        joo kiitos eihän tuo totta ollut (ku oiski)... :)


    • Jack

      Ette te voi tuota väittää hyväks! Sehän oli aivan paska!! Jotain suhteellisuuden tajua siihen hommaan!
      Ja tälle "poika88":lle (jos muistin nimimerkin oikein) voisin kertoa että tuo ei tosiaan oo totta. Sen tajuat sitten ku itse pääset tuohon puuhaan..

    • Julia

      joo siis mä kiihotuin ihan sikana ja musta tuntu et mä laukeen kohta ihan sikalujaa kun luin tota ihan sikanopeesti!!

      SIIS tuo oli ihan SIKAHYVÄ!!!

      (sun tyylis kirjottaa "sikana")

      :):)

    • Lea

      Julia HAAHHHAAAHHHAA!!!

      oot kyllä oikeessa sana "sika" tuli aika monta kertaa esille. :)

      Muuten novelli oli kyllä ihan hyvä mutta hiukan epäaito! Toisaalta, kuka käskee novellejen olla aitoja?!

      Niin että jatka vain tarinoitasi, hyvä tuo oli!

    • Neiti

      Jack. Tarinasi oli surkea...
      En jaksanut edes lukea puoleen väliin. Aivan surkeaa tekstiä!

    • aivan

      ...Kotiis. EI tollasta jaksa kukaan lukee. Ja jos sä oot kasilla, ja mä ysillä, ei voi olla, en mä ainakaan tollasta shittii kirjottanu ees kasilla. No, harjottele ahkerasti, ehkä sä vielä vähän kehityt.

      • *Elffi*

        no kato mä sanoin et se on mun eka vasta... :)


    • kritisoi

      hieman raskasta lukea yhteen pötköön kirjotettua tekstiä. parit kappalejaot niin kummasti jaksais keskittyä paremmin sisältöön.

    • Jussi

      luettavuutta haittasi kun et käyttänyt:

      - rivivälejä
      - isoja alkukirjaimia
      - välilyöntejä

      oikeastaan ollenkaan.

    • gergreg

      ihan hyvä oli, mut aluks oli vaikee päästä lukurytmiin, kun ei ollut pilkunnussinnalla tehty.

    • neiti x

      joo vois vittu niit pisteitä laittaa ja kappalejaon, saatana!

    • Meiti

      Tarina sinällään luxus, mutta kieliopillisesti oisit voinu panostaa parempaan. Kappalejaot ja rivivälit jne. selkeyttää tekstiä tosi paljon. Mut jatka ihmeessä kirjottamista! =)

      • Jey*

        Niin, no olihan toi juoni ihan hyvä, mutta katso jokainen lause kerrallaan. Turhaan selität monia asioita - lukija ei ole niin tyhmä!!
        Mutta tsemppiä vaan sulle! :)


    • ...

      tää oli aivan ihana..! kiihotti mua iha sikana..!

      • *Elffi*

        joo mä tiijän et mun ois pitäny noita pilkkuja ja muita juttuja vähän katella mutku olin niin siinä kirjotus vireessä etten huomannu niitä sinne änkeä... ;) kiitos kaikille kommenteista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe