Kerta toisensa jälkeen satutan ihmistä josta välitän ja jota rakastan. Niin sanallisesti kuin fyysisestikin.
Anteeksi että tein Sinulle niin. Annoit silti anteeksi, ja haluat olla kanssani yhdessä.
Minä kannan häpeää siitä teostani, jota rakkaalle ei saisi tehdä. Tuntuu että mikään anteeksipyyntö ei sovi tähän, tein niin pahasti Sinulle.
Voi rakas, olen niin pahoillani. Tunnen syyllisyyttä ja häpeää, silti olet rinnallani.
Voi pieni rakkaani...
En halua enää satuttaa sinua
5
2016
Vastaukset
- me olla virheettömiä
Kukaan, joskus sattuu vaikka ei tarkoita, huono päivä tms. Pääasia, että pyydät anteeksi, mitä sitten teitkin ja kenelle?
- omasi
Satutin fyysisesti rakastani. Voi ei, tää on niin kamalaa. En enää halua sortua moiseen. Jumala minua armahtakoon.
- terapiasta esim.
omasi kirjoitti:
Satutin fyysisesti rakastani. Voi ei, tää on niin kamalaa. En enää halua sortua moiseen. Jumala minua armahtakoon.
Hyvä että itse ymmärrät tehneesi väärin, mutta on siitäkin mahdollista päästä eroon.Ja jumala kyllä armahtaa.
- ihmiset
ovat jo kehittyneet niin suuriksi sieluiksi, että tietävät anteeksiannon merkityksen. Toiset ovat vielä polullaan oppimassa anteeksiantoa ja rakkautta, ja siksi toistavat samoja asioita edelleen, kunnes hekin oppivat.
- -----
No onneksi nyt huomasit ja voit olla kiltti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185