Nainen herättää hänet. Antiikin kertaa, naisista oli raskaana. Hän synnytti tunnissa. Nainen oli lapsi. Tytöllä oli tummat hiukset. Nainen odottaa sairaalaan mennä kotiin. Hän hymyili tyttö. Nainen kysyy lääkärin: Kun palasin kotiin tyttö. Lääkäri sanoi, että ylihuomenna. Tyttö alkoi itkeä. Nainen otti tytön kädestä ja sanoi tyttö. Tyttö oli nukkumismahdollisuudet muutaman tunnin. Nainen nukahti ja kuoli. Tyttö alkoi huutaa. Nainen heräsi ja välittömästi otti tyttärensä aseita. Tyttö lopetti. Lääkäri sanoi: "Nyt voit mennä kotiin. Nainen nimeltään ohjaamossa. Naiset ja tytöt ovat tyytyväisiä, kun he olivat kotona.
Vastaukset 10
- Jaa
Nii että jaa. Todella mielenkiintoista. Myös kiviä kiinnostaa, mene niillekin kertomaan.
- Tristar
melkein sain langanpäästä kiinni :D sitten tipahdin sen ohjaamon kohdalla.
Täällä vielä tarinatonta.
Edellsielle vastaajalle herkkä neuvo: jos ei kiinnosta, älä lue. Me joita kiinnostaa, luemme mielellämme.
***- Sinulle!
Neuvo muualla. Mene vaikka komeroon ja puhu peräseinälle.
Kiitos kun jaoit sen kanssamme.
- kiva stoori
Vaikkakin uskon, että keksit sen itse ja en ihmettelisi jos olisit vielä hiukan hiprakassakin..
- iski taas...
...hmmm...
- lipevä
iski taas... kirjoitti:
...hmmm...
että moisesta mielistelijästä on mahdoton pitää. Osoittais edes joskus että on selkärankaa.
Tarinahan on todellisuudessa täysin kelvoton.
- tolkkua!
Pitäisi varmaan avata ihan oma palsta ulkosuomalaisille, ja mamuille, jotka vasta harjoittelevat Suomenkieltä. Sitä saisivat sitten oikolukea kaikki halukkaat.
- oppisivat kirjoittamaan
kielenkin oikein: suomi.
- Bebe 80
oppisivat kirjoittamaan kirjoitti:
kielenkin oikein: suomi.
Toisen lapsi keksii tuollaista, toisen lapsi referoi täydellisesti Seitsemää Veljestä.. Lapselle kannattaa lukea, niin he oppivat kertomaan tarinoita siansaksan sijaan.
Älkää Satua kiusatko. Hänhän on mahatava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371471Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94824Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110629
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32491
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32439
- 31429
- 77422
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381