Autistisen 4v tyttäreni tänänä minulle kertoma tarina.

Autistin tytön tarina

Nainen herättää hänet. Antiikin kertaa, naisista oli raskaana. Hän synnytti tunnissa. Nainen oli lapsi. Tytöllä oli tummat hiukset. Nainen odottaa sairaalaan mennä kotiin. Hän hymyili tyttö. Nainen kysyy lääkärin: Kun palasin kotiin tyttö. Lääkäri sanoi, että ylihuomenna. Tyttö alkoi itkeä. Nainen otti tytön kädestä ja sanoi tyttö. Tyttö oli nukkumismahdollisuudet muutaman tunnin. Nainen nukahti ja kuoli. Tyttö alkoi huutaa. Nainen heräsi ja välittömästi otti tyttärensä aseita. Tyttö lopetti. Lääkäri sanoi: "Nyt voit mennä kotiin. Nainen nimeltään ohjaamossa. Naiset ja tytöt ovat tyytyväisiä, kun he olivat kotona.

10

1563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa

      Nii että jaa. Todella mielenkiintoista. Myös kiviä kiinnostaa, mene niillekin kertomaan.

    • Tristar

      melkein sain langanpäästä kiinni :D sitten tipahdin sen ohjaamon kohdalla.

      Täällä vielä tarinatonta.

      Edellsielle vastaajalle herkkä neuvo: jos ei kiinnosta, älä lue. Me joita kiinnostaa, luemme mielellämme.

      ***

      • Sinulle!

        Neuvo muualla. Mene vaikka komeroon ja puhu peräseinälle.


    • Kiitos kun jaoit sen kanssamme.

      • kiva stoori

        Vaikkakin uskon, että keksit sen itse ja en ihmettelisi jos olisit vielä hiukan hiprakassakin..


      • iski taas...

        ...hmmm...


      • lipevä
        iski taas... kirjoitti:

        ...hmmm...

        että moisesta mielistelijästä on mahdoton pitää. Osoittais edes joskus että on selkärankaa.

        Tarinahan on todellisuudessa täysin kelvoton.


    • tolkkua!

      Pitäisi varmaan avata ihan oma palsta ulkosuomalaisille, ja mamuille, jotka vasta harjoittelevat Suomenkieltä. Sitä saisivat sitten oikolukea kaikki halukkaat.

      • oppisivat kirjoittamaan

        kielenkin oikein: suomi.


      • Bebe 80
        oppisivat kirjoittamaan kirjoitti:

        kielenkin oikein: suomi.

        Toisen lapsi keksii tuollaista, toisen lapsi referoi täydellisesti Seitsemää Veljestä.. Lapselle kannattaa lukea, niin he oppivat kertomaan tarinoita siansaksan sijaan.

        Älkää Satua kiusatko. Hänhän on mahatava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe