Mitä sitten tehdään,

Sinnem

kun on menettänyt uskonsa kaikkeen. Toivo kuulemma häviää viimeisenä. En tiedä onko sitä. En ainakaan tunnista sitä.

Miksi en tapa itseäni? Siksi, että minulla on roinaa, joka jäisi muiden korjattavaksi, niinkö? On aika rankkaa elää ja halveksia itseään.

En koe enää mistään tyydytystä, en iloa, en usko mihinkään ja ajattelen enemmän ja enemmän sitä, että ihmisen elämä on pituudesta riippumatta vain pelkkä merkityksetön välähdys, jos sitäkään, maailmanhistoriassa.

5

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hae apua

      Ei asiat ratkea sillä että tekisit jotain itsellesi? Ja mihin joudut tämän elämän jälkeen? Hae apua mielenterveys tmto;sta tai terv,kesk.

      • Sinnem

        Apau on jo ahaettu aikoja sitten. Lääkkeitä popsitaan, mutta maailma ei enää kiinnosta. Tämä on kaikki yhtä kuplaa. Juoksemme typeryyden ja turhamaisuuksien perässä ja uskottelemme rakkauteen. Ihminen on itsekäs ja raadollinen peto, pahempi kuin mikään muu eläin. Teeskentelee olevansa hyvä, mutta on julmempi kuin mikään muu luonnonluoma.

        Elä harhassasi. Minä en enää jaksa teeskennellä.


      • vänksy
        Sinnem kirjoitti:

        Apau on jo ahaettu aikoja sitten. Lääkkeitä popsitaan, mutta maailma ei enää kiinnosta. Tämä on kaikki yhtä kuplaa. Juoksemme typeryyden ja turhamaisuuksien perässä ja uskottelemme rakkauteen. Ihminen on itsekäs ja raadollinen peto, pahempi kuin mikään muu eläin. Teeskentelee olevansa hyvä, mutta on julmempi kuin mikään muu luonnonluoma.

        Elä harhassasi. Minä en enää jaksa teeskennellä.

        sillä erotuksella itseeni, et itse uskon kuitenkin vielä rakkauteen. Kaikkeen muuhun hyvään olen kai lakannut jo aikoja sitten uskomasta...


      • Sinnem
        vänksy kirjoitti:

        sillä erotuksella itseeni, et itse uskon kuitenkin vielä rakkauteen. Kaikkeen muuhun hyvään olen kai lakannut jo aikoja sitten uskomasta...

        Ja ryömin yhden yön eteenpäin täynnä katkeruutta. Selvinpäin en kestä enää hetkeäkään.


      • vänksy
        Sinnem kirjoitti:

        Ja ryömin yhden yön eteenpäin täynnä katkeruutta. Selvinpäin en kestä enää hetkeäkään.

        sulle istten on tapahtunut? Ymmärsin, että johonkin/joihinkin ihmisiin ainakin olet pettynyt...
        Ehkä keskityt liikaa näiden petollisten ihmisten miettimiseen ja unohdat samalla kaikki ne muut ihmiset, jotka sinusta välittää ja jotka ajattelee varmasti vain sun parastasi? Läheiset? Kai sulla on edes yksi ystävä, joku jolle voit puhua? Se on niin kovin helppo availla niitä pulloja, vaikeampaa on puhuminen. Mutta puhuminen on kuitenkin paljon enemmän arvoista, kuin ainutkaan niistä litkuista, joita kurkustasi alas ajat.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe