Ajattelin kysellä mikä on ihmisissä Katri Helenan lauluissa koskettanut?
Itsellä on mm.Kun kohdattiin kolahtanut hyvin
Paljon on muitakin,-Sinistä Silkkiä,Missä oot...
Katrin Lempilaulu?
10
1468
Vastaukset
- r.moore
Tuo otsikon kappale on jumittunut näinä päivinä suosikiksi, 'Uuusi kevät' myös. Ja aina kolahtaa 'Missä oot', 'Sinistä' silkkiä'. Mielialan mukaan ja Katrilla riittää mistä valita suosikkejaan ;)
- ????
niitä on monta. Joitakin mainitakseni. Kun sydän särkyy, Jos ma ruusu oisin, ei kauniimpaa. Paikka auringossa jne. On lukuisia hyviä joita ei esim radissa soiteta lainkaan. Onneksi on keksitty CD:t ja soitin että voi kuunnella.
- on hieno
duetto vesa matti loirin kanssa. hiljaa virtaa joki kotiinpäin .virta .peluri .eron hetki on kaunis ,uusi kevät,ja koko levy Vieminut kansanlaulu tyylisiä .upee nainen,
- Oli miten oli!
Katri Helenalla on paljonkin hienoja lauluja jotka kyllä koskettavat,jo tulkintansakin puolesta!
Tässä tulee mieleen sellaiset upeat laulut kuten Elämän karuselli,Paikka Auringossa,Kai muistat sen Olet ystäväin!
Onhan näitä mitä kuunnella!
Katri Helena on todella upea nainen.
Terveisin
Keikoilla mukana ollut! - Katri-fani
Jotenkin tuo "On elämä laulu" biisi on kolahtanut minuun aina.Sen kuuleminen tuo minulle sellaisen mukavan tunnelman! On tietysti monia muitakin, kuten esim."Katson autiota hiekkarantaa" ja "Mun sydämeni tänne jää", joka saa aina kylmät väreet pitkin selkärankaa, niin koskettava se on ja Katrin tulkinta LOISTAVA!!! Upea laulajatar muutenkin...
- Katri Helenan fani
Katri Helenalla on todella paljon hyviä laulua. Minulle rakkaita on tällä hetkellä Minä toivon, Anna mulle tähtitaivas, syysunelma, Mun sydämmeni tänne jää jne.......
- Tallaaja tollo
Voi että muistan kun kuulin laulun "Maailman pihamaat" ja kosketti, siitä asti Katrilla on paikka sydämessäni.
- soi ihanasti
jälleen albumilta "Tässä Tällä Hetkellä"
- Eero Joensuusta
EI KAUNIIMPAA ja PAIKKA AURINGOSSA Eivät minusta kulu koskaan ovat aina yhtä hyvät
- hei laulaja
että tässä kysytään Katrin lempilaulua :) siis mistä Katri itse pitää; muiden tai omasta tuotannosta.
Itselleni tulee ensimmäisenä mieleen KUN RAKASTETAAN, ja varsinkin sanat: "minä makasin nurmikolla... olin lehti rypistynyt". Aivan ihanaa ja kaunista. Anna mulle tähtitaivas ja Lähemmäksi ovat muutenkin suosikkilevyjäni. Anna mulle... -levyltä myös KUKAT KELLOJAAN SOITTAA ja ÄLÄ ELÄMÄÄ PELKÄÄ jäivät lähtemättömästi mieleeni ensi kuuntelulla 90-luvulla. Katrilla on käynyt vuosikymmenten saatossa hyvä tsäkä, kun on saanut parhaat lauluntekijät vai mitä!? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409