Katrin Lempilaulu?

Ajattelin kysellä mikä on ihmisissä Katri Helenan lauluissa koskettanut?
Itsellä on mm.Kun kohdattiin kolahtanut hyvin

Paljon on muitakin,-Sinistä Silkkiä,Missä oot...

10

1566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r.moore

Tuo otsikon kappale on jumittunut näinä päivinä suosikiksi, 'Uuusi kevät' myös. Ja aina kolahtaa 'Missä oot', 'Sinistä' silkkiä'. Mielialan mukaan ja Katrilla riittää mistä valita suosikkejaan ;)

• ????

niitä on monta. Joitakin mainitakseni. Kun sydän särkyy, Jos ma ruusu oisin, ei kauniimpaa. Paikka auringossa jne. On lukuisia hyviä joita ei esim radissa soiteta lainkaan. Onneksi on keksitty CD:t ja soitin että voi kuunnella.

• on hieno

duetto vesa matti loirin kanssa. hiljaa virtaa joki kotiinpäin .virta .peluri .eron hetki on kaunis ,uusi kevät,ja koko levy Vieminut kansanlaulu tyylisiä .upee nainen,

• Oli miten oli!

Katri Helenalla on paljonkin hienoja lauluja jotka kyllä koskettavat,jo tulkintansakin puolesta!
      Tässä tulee mieleen sellaiset upeat laulut kuten Elämän karuselli,Paikka Auringossa,Kai muistat sen Olet ystäväin!

Onhan näitä mitä kuunnella!
      Katri Helena on todella upea nainen.

Terveisin
      Keikoilla mukana ollut!

• Katri-fani

Jotenkin tuo "On elämä laulu" biisi on kolahtanut minuun aina.Sen kuuleminen tuo minulle sellaisen mukavan tunnelman! On tietysti monia muitakin, kuten esim."Katson autiota hiekkarantaa" ja "Mun sydämeni tänne jää", joka saa aina kylmät väreet pitkin selkärankaa, niin koskettava se on ja Katrin tulkinta LOISTAVA!!! Upea laulajatar muutenkin...

• Katri Helenan fani

Katri Helenalla on todella paljon hyviä laulua. Minulle rakkaita on tällä hetkellä Minä toivon, Anna mulle tähtitaivas, syysunelma, Mun sydämmeni tänne jää jne.......

• Tallaaja tollo

Voi että muistan kun kuulin laulun "Maailman pihamaat" ja kosketti, siitä asti Katrilla on paikka sydämessäni.

• soi ihanasti

jälleen albumilta "Tässä Tällä Hetkellä"

• Eero Joensuusta

EI KAUNIIMPAA ja PAIKKA AURINGOSSA Eivät minusta kulu koskaan ovat aina yhtä hyvät

• hei laulaja

että tässä kysytään Katrin lempilaulua :) siis mistä Katri itse pitää; muiden tai omasta tuotannosta.
        Itselleni tulee ensimmäisenä mieleen KUN RAKASTETAAN, ja varsinkin sanat: "minä makasin nurmikolla... olin lehti rypistynyt". Aivan ihanaa ja kaunista. Anna mulle tähtitaivas ja Lähemmäksi ovat muutenkin suosikkilevyjäni. Anna mulle... -levyltä myös KUKAT KELLOJAAN SOITTAA ja ÄLÄ ELÄMÄÄ PELKÄÄ jäivät lähtemättömästi mieleeni ensi kuuntelulla 90-luvulla. Katrilla on käynyt vuosikymmenten saatossa hyvä tsäkä, kun on saanut parhaat lauluntekijät vai mitä!? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      269
      9872
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      316
      7057
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      83
      1832
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      106
      1474
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1461
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1171
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1119
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      926
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      780
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe