Huhuilen naisia jotka haluavat tasapainoisen, uskollisen, sitoutumiskykyisen rakkaussuhteen.
Onko vielä sellaisia vapaina?
Yhteystietoja?
Hei.
7
1288
Vastaukset
- kyllä löytyy
mutta..pistäppä osottees ni ehkä kolkutellaan..
- kiinnostaisi
Itsekin olen ihmetellyt, että mistä sellaisen voisi löytää!
yhteystietoja niin voipi heittää meilillä ja jutella enempi..:) - g_park
mutta täältä niitä ei löydy.
- Valkovuokkoja
Etsin juuri sinua! Et kertonut ikääsi?
- vai liian vähän? EI kai sitä
lillukanvarsista aleta tappeleen? Mä oon muuten blåsippa.
- en vain tiedä itse..
haluanko rakkaussuhdetta kanssasi, koska minulla ei ole aavistustakaan millainen olet.
Rakkaussuhteesta - jos osapuolet odottavat eri asioita siltä, eivätkä pääse sopuun - voi tulla myös kivikkoinen. Se varmaan riippuu osapuolten yhteensopivuudesta.
Olisin kyllä uskollinen ja sitoutumiskykyinen, jos rakastuisin... mutta sitä ei tapahdu noin vaan ja ei valitettavasti kehen tahansa.
"Naismakuni" on valitettavasti hieman kapea... niin hienoja tyyppejä kuin monen naiset ovatkin...ajatukset vastaavat prikulleen omiani. :)
Aloittajalle: yhteydenottoja ja yhteystietoja pyytäessä kannattaa jättää oma meiliosoitteensa, monikaan ei tänne halua kaikkien näkyville yhtystietojaan laittaa. Myös tänne Suomi24:lle rekisteröityessään saa omalle nimimerkilleen osoitteen, johon on helppo meiliä postittaa.
Toivottavasti näin kevätauringon säteiden ja lämmön myötä tapahtuu paljon kivoja kohtaamisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks795932Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1364369Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää1153715- 1333110
Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1732754En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri762644Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis52625Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi652506Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1242256Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu491917