Saunahoroskooppi

Jälleen...ei huumorin tajut...

Saunahoroskooppi
«

Oinas - hakkaa puut, halki poikki ja pinoon. Saunaan hän ei ehdi. Ei hän jaksa odottaa niin kauaa, että sauna lämpenisi.
Härkä - ihailee ensin esteettisesti kaunista jykevää puupinoa, jonka joku muu on tehnyt. Hän nautiskelee puun maanläheisestä tuoksusta, lämmittää niillä puilla saunan, (tai toivoo, että joku muu lämmittäisi hänelle niillä puilla saunan), jossa hän voi raukeana sitten makoilla ja nautiskella. Hän toivoo ettei saunaan tulisi ketään muuta.

Kaksonen - tulee kuitenkin, niinkuin kaksonen - yllättäen ja kutsumatta. Piipahtaa pikapikaa saunassa, jossa puhuu härän pyörryksiin ja sanoo lopuksi: Miten voit makoilla noin hitaasti?! Poistuu paikalta, ennenkuin härkä ehtii vastata. Kaksosen mielestä hitaasti rentoutuminen on hermostuttavaa.

Rapu - saapuu saunaan kääriytyneenä vanhimpaan ja rakkainpaan pehmeään pyyhkeeseensä. Mukana hänellä on myös isoäidin äidiltä peritty pesusieni ja saunaharja. Ne ovat kulkeneet suvussa kauan. Hän ei luopuisi niistä mistään hinnasta.

Leijona - saapuu saunaan siinävaiheessa, kun muut jo kököttävät lauteilla. Hän tietää näin tehdessään saavansa huomiota. Hän astuu ylväästi saunan ovesta sisään ja täyttää huoneen. Saunan ihana lämpö hyväilee miellyttävästi tätä kuuman aavikon kissaa. Saunasta puuttuu vain aurinko. Siksi leijona tuntee, ettei sauna ole aivan hänen arvoisensa, se vähentää hieman muuten täydellistä nautintoa. Peseytyessään hän keskittyy erityisesti hiustensa, leijonanharjansa, kuohkeuttamiseen.

Neitsyt - saapuu paikalle kädessään pefletti. Ennen kuin hän pesee itsensä saippualla, hän pesee saippuan. Kuka nyt likaisella saippualla itsensä pesisi? Lauteilla hän asettelee pefletin alle pyyheliinan, jottei pefletti likaantuisi. Hänellä on mukanaan luontaistuotekaupasta ostettu karhunvatukka-raunioyrtti-shampoo sekä Topz-pumpulipuikot.

Väliaikatiedoitus:
- härkä on edelleen saunassa, tosin kerran vaihtanut asentoa.
- rapu on hiukan huolissaan: missä minun pesusieneni on? Se on kulkenut suvussa kauan...

Vaaka - saapuu saunaan toivoen, että sieltä löytyisi mukavaa seuraa. Mukanaan hänellä on hunaja-vailija-shower gel, kielon tuoksuinen shampoo (se oli aika halpa, mutta hän osti sen koska siinä oli niin kaunis pullo), sekä Cocoa Nut Rich Body Cream. Ne hän asettelee pesuhuoneen jakkaralle harmooniseksi maalaukselliseksi kokonaisuudeksi, ihailee asetelmaa hetken, siirtää vielä shampoopulloa neljä senttiä vasemmalle. Perfect! Maalauksesta puuttuu ainoastaan viinirypäleterttu. No, sen hän ottaisi mukaansa ensi kerralla. Chanel viitonen on kylpytakin taskussa. Kylpytakin sijaan hän pukeutuu saunasta lähtiessään vain ja ainoastaan Chanel viitoseen, ryhtyäkseen viettelemään, jos ei muuta niin ainakin iltaa.

Skorpioni - skorpionilla on mukanaan vihta. Hän on tohkeissaan koska oli onnistunut löytämään kaupasta saippuan, joka on musta-puna-raidallinen. Saippuan nimi on " The Horror of Bloody Mary". Skorpioni ei voi lainkaan ymmärtää vaa’an reaktiota nähdessään saippuan..."Lisää löylyä ja vihtokaa edes!" sanoo skorpioni ja leikkisästi puhaltelee polttavia tuulahduksia kanssasaunojiensa ihoihin, Jotain äksöniä tähän olemisen ällöttävään harmoniaan.

Jousimies - laukkaa saunaan. Hänellä ei ole mukanaan mitään. Luontevasti han lainailee muiden pesuvälineitä, skorpparin saippuakin kelpaa. Ei hän huomaa minkä värinen se on. Sen englaninkielinen nimi tosin kiinnostaa hiukan ja saa hänet haaveilemaan pitkästä matkasta jonnekin, missä saippuoiden nimet ovat englannin- tai minkä tahansa kielen kielisiä.

Kauris - kauriilla on mukanaan vasara, koska hän aikoo samalla naulata pari lauteesta irronnutta naulaa paikoilleen. Hän vihtoo kauan ja rankasti, samalla hieman karjahdellen tämän rääkin tuomasta nautinnosta. Se on haaste. On aivan ihanaa vihtoa kauemmin kuin oikeastaan haluaisi. Hän ottaa haasteen vastaan ja suorastaan nauttii onnistuessaan. IHANAA saunoa! Kauris on tyytyväinen suoritukseensa. Kauris suorastaan rentoutuu.

Väliaikatiedoitus:
- härkä vaihtoi nyt asentoa toisen kerran

Vesimies - havaitsee neitsyen pefletti-pyyhe-yhdistelmän ja herkeää pohtimaan: " kuinka saisi kehiteltyä materiaalin, joka kestää kuumuutta, mutta johon lika ei tartu?" Hän tulee huomaamattaan keksineeksi TEFLONIN! Ei se haittaa, että joku muukin on sen jo keksinyt. Hän keksi sen itse. Siis, teflonlauteet. Vesimies unohtaa olevansa saunassa, hänen aivonsa nimittäin askartelevat nyt kysymyksessä: "Kuinka kehittää teflonia niin, ettei se kuitenkaan polttaisi ihoa..."

Kalat - meinasi myöhästyä. Hän nimittäin joi saunakaljat etukäteen. Hän saapuu paikalle, kun kaikki muut ovat jo lähteneet. Löylykin alkaa jo hiipua, muttei se haittaa kalaa. Hänellä on omasta takaa yllinkyllin sisäistä lämpöä ja myös sisäisesti nautittua lämmikettä, joten kyllä hänen kelpaa. Löylyn voi myös kuvitella, ellei sitä ole. Saunassa on hyvin hiljaista, siellä ei liiku mikään. Kala luulee olevansa yksin...mutta se ei ihan pidä paikkaansa, koska: Härkä on edelleen saunassa.....

28

1673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että olet tuon

      nyysinyt joltakin nettisivulta, niin voisitko seuraavan kerran ilmoittaa lähteesi joilta kopsaat noita tänne. On rumaa ja epäkohteliasta omissa nimissään kopioida tuollaisia tekstejä ja jättää lähteet mainitsematta.

      • pikkumainen

        Siirry nykyaikaan niin näet että netistä haetaan tekstejä ihan vapaasti ja ilman muodollisuuksia. Tämäkin on ollut täällä monta kertaa jo esillä.

        Minä kaksonen kylveskelen härän kanssa ja naureskelen monesti tälle horoskoopille, niin nappiin se osuu ainakin meidän porukassa.


      • olisin pikkumainen
        pikkumainen kirjoitti:

        Siirry nykyaikaan niin näet että netistä haetaan tekstejä ihan vapaasti ja ilman muodollisuuksia. Tämäkin on ollut täällä monta kertaa jo esillä.

        Minä kaksonen kylveskelen härän kanssa ja naureskelen monesti tälle horoskoopille, niin nappiin se osuu ainakin meidän porukassa.

        niin tuo viesti lähtisi kokonaisuudessan täältä.

        Ellet tajua miksi se lähtisi, niin luehan keskustelun säännöt uudelleen.

        En todellakaan pitäisi itseäni pikkumaisena jos kehotan vain antamaan tekstin lähteen samalla kun tekstin kopsaa tänne.


      • Horoskoopit

        En ollut kyseinen vastaaja vaan alkuperäinen ``kopioitsia``,kun olet niin....Huumorintajuton vailla lähteitä...OLE HYVÄ.
        http://www.horoskoopit.net/
        T:epäkohtelias.


      • Pikkumainen tylsä tosikko
        olisin pikkumainen kirjoitti:

        niin tuo viesti lähtisi kokonaisuudessan täältä.

        Ellet tajua miksi se lähtisi, niin luehan keskustelun säännöt uudelleen.

        En todellakaan pitäisi itseäni pikkumaisena jos kehotan vain antamaan tekstin lähteen samalla kun tekstin kopsaa tänne.

        olet. Kukaan muu ei välittäisi lukea alkuperäislähdettä. Tämäkin horoskooppi on "julkaistu" jo niin monella palstalla että eipä mitään uutuutta suurimmalle osalle täällä kävijöistä. Mitäs jos keskittyisit ennemmin noihin asiattomiin ja provosoiviin ja sen tyyppisiin viesteihin niin tekisit jotakin hyötyäkin tuolla pikkumaisella pollariroolillasi.


      • monta asiatonta
        Pikkumainen tylsä tosikko kirjoitti:

        olet. Kukaan muu ei välittäisi lukea alkuperäislähdettä. Tämäkin horoskooppi on "julkaistu" jo niin monella palstalla että eipä mitään uutuutta suurimmalle osalle täällä kävijöistä. Mitäs jos keskittyisit ennemmin noihin asiattomiin ja provosoiviin ja sen tyyppisiin viesteihin niin tekisit jotakin hyötyäkin tuolla pikkumaisella pollariroolillasi.

        viestiä täällä näet jotka rikkovat palstan sääntöjä? Entä kuinka monta provosoivaa viestiä täällä näet jotka nimenomaan rikkovat palstan sääntöjä? Provosoivia viestejä ei ole täällä kielletty. Sen sijaan säännöissä lukee selvääkin selvemmin että jonkin artikkelin tai vastaavan tekstin suora lainaus on kielletty.

        >>>>Tämäkin horoskooppi on "julkaistu" jo niin monella palstalla että

        Tarkoitatko -palstalla- yksittäisiä nettisivuja, vai esimerkiksi suomi24 palstoja? Jos kyse on suomi24 palstoista, mitä vähän epäilen, niin silloin rikotte vielä spammikieltoakin.

        Kysyn sinulta, että mitä itse ajattelisit jos itse loisit omalle nettisivullesi tuollaisen kekseliään ja vitsikkään horoskooppitulkintalistan ja alkaisit löytämään sitä ilman minkäänlaista mainintaa sivuistasi vähän joka puolelta nettiä? Ehkä se ei sinua niin paljon haittaa, mutta entä jos kyse olisi jostakin novellista, artikkelista tai kuvasta ja joku postittaisi sitä joka paikkaan mainitsematta sinua tai nettisivuasi lainkaan? Olisitko silloin itse pikkumainen tylsä tosikko?

        Teissä on niin paljon negatiivista energiaa.


      • härrrkänainen
        Pikkumainen tylsä tosikko kirjoitti:

        olet. Kukaan muu ei välittäisi lukea alkuperäislähdettä. Tämäkin horoskooppi on "julkaistu" jo niin monella palstalla että eipä mitään uutuutta suurimmalle osalle täällä kävijöistä. Mitäs jos keskittyisit ennemmin noihin asiattomiin ja provosoiviin ja sen tyyppisiin viesteihin niin tekisit jotakin hyötyäkin tuolla pikkumaisella pollariroolillasi.

        ja tykkäsin kovasti! =)


      • Suomi24 palstoja
        monta asiatonta kirjoitti:

        viestiä täällä näet jotka rikkovat palstan sääntöjä? Entä kuinka monta provosoivaa viestiä täällä näet jotka nimenomaan rikkovat palstan sääntöjä? Provosoivia viestejä ei ole täällä kielletty. Sen sijaan säännöissä lukee selvääkin selvemmin että jonkin artikkelin tai vastaavan tekstin suora lainaus on kielletty.

        >>>>Tämäkin horoskooppi on "julkaistu" jo niin monella palstalla että

        Tarkoitatko -palstalla- yksittäisiä nettisivuja, vai esimerkiksi suomi24 palstoja? Jos kyse on suomi24 palstoista, mitä vähän epäilen, niin silloin rikotte vielä spammikieltoakin.

        Kysyn sinulta, että mitä itse ajattelisit jos itse loisit omalle nettisivullesi tuollaisen kekseliään ja vitsikkään horoskooppitulkintalistan ja alkaisit löytämään sitä ilman minkäänlaista mainintaa sivuistasi vähän joka puolelta nettiä? Ehkä se ei sinua niin paljon haittaa, mutta entä jos kyse olisi jostakin novellista, artikkelista tai kuvasta ja joku postittaisi sitä joka paikkaan mainitsematta sinua tai nettisivuasi lainkaan? Olisitko silloin itse pikkumainen tylsä tosikko?

        Teissä on niin paljon negatiivista energiaa.

        En ole niin hölmö että julkaisen omaa materiaalia jota en halua kopioitavan ja levitettävän millään nettisivulla.

        Astupas vähän tämän horoskooppi-palstan ulkopuolelle niin et tarvitse etsimällä etsiä asiattomia viestejä. Tämä palsta on kun lastentarha noihin muihin verrattuna.


      • sinä et olisikaan
        Suomi24 palstoja kirjoitti:

        En ole niin hölmö että julkaisen omaa materiaalia jota en halua kopioitavan ja levitettävän millään nettisivulla.

        Astupas vähän tämän horoskooppi-palstan ulkopuolelle niin et tarvitse etsimällä etsiä asiattomia viestejä. Tämä palsta on kun lastentarha noihin muihin verrattuna.

        niin "hölmö" että julkaisisit omia tuotoksia joita et halua nettilevitykseen, niin kerro että mikä ihme antaa sinulle jonkinlaisen oikeuden julkaista ja levittää muiden tuotoksia ilman että mainitset lähdettä mistä olet tuotoksesi oikein löytänyt?

        Minä luulen että minä olen viettänyt hieman enemmän aikaa tämän palstan ulkopuolella kuin sinä olet koskaan, jos kerran sinä levittelet tuollaista sontaa että kaikki mikä on julkaistu jollakin nettisivulla, saa myös julkaista ilman lähdemainintaa.

        Pyysin sinua myös osoittamaan sellaiset asiattomat viestit joita tällä palstalla muka mielestäsi on. Tee se ensiksi, ja tule vasta sitten kehottamaan minua pollaroimaan niitä.


      • Apeelta
        sinä et olisikaan kirjoitti:

        niin "hölmö" että julkaisisit omia tuotoksia joita et halua nettilevitykseen, niin kerro että mikä ihme antaa sinulle jonkinlaisen oikeuden julkaista ja levittää muiden tuotoksia ilman että mainitset lähdettä mistä olet tuotoksesi oikein löytänyt?

        Minä luulen että minä olen viettänyt hieman enemmän aikaa tämän palstan ulkopuolella kuin sinä olet koskaan, jos kerran sinä levittelet tuollaista sontaa että kaikki mikä on julkaistu jollakin nettisivulla, saa myös julkaista ilman lähdemainintaa.

        Pyysin sinua myös osoittamaan sellaiset asiattomat viestit joita tällä palstalla muka mielestäsi on. Tee se ensiksi, ja tule vasta sitten kehottamaan minua pollaroimaan niitä.

        valitettavasti en heti ensi hätään löytänyt alkuperäistä lähdettä.http://www.horoskoopit.net/
        siinä ole hyvä alkuperäinen lähde jo toistamiseen. Nyt voit lopettaa paskan jauhamisen. Jos tästä röyhkeästä kopioinnista minulle tulee sanktioita vastaan niistä itse.Voit tehdä asiattomasta viestistä valituksen tee se ja lopeta tällä palstalla piipitys.


      • Kiitos kuitenkin
        Apeelta kirjoitti:

        valitettavasti en heti ensi hätään löytänyt alkuperäistä lähdettä.http://www.horoskoopit.net/
        siinä ole hyvä alkuperäinen lähde jo toistamiseen. Nyt voit lopettaa paskan jauhamisen. Jos tästä röyhkeästä kopioinnista minulle tulee sanktioita vastaan niistä itse.Voit tehdä asiattomasta viestistä valituksen tee se ja lopeta tällä palstalla piipitys.

        siitä että laitoit sen lähteen, huomasin sen kyllä jo aikaisemmin. Tässä on käyty keskustelua ihan toisesta asiasta kuin tuosta sinun lähteestäsi. Tässä on käyty keskustelua lähdetiedoista yleensä.


      • Oletko neitsyt

        tai vaaka??


      • En kumpikaan
        Oletko neitsyt kirjoitti:

        tai vaaka??

        siinähän se vastaus nimimerkissä jo tulikin.


      • YKSIN!
        Kiitos kuitenkin kirjoitti:

        siitä että laitoit sen lähteen, huomasin sen kyllä jo aikaisemmin. Tässä on käyty keskustelua ihan toisesta asiasta kuin tuosta sinun lähteestäsi. Tässä on käyty keskustelua lähdetiedoista yleensä.

        sitä yleistä lähdetieto keskustelua! Minä olen "keskustellut" tästä saunahoroskoopista jonka olen lukenut jo useampaan otteeseen Suomi24:n eri palstoilta. Ja please, tee niin kuin ap kehoittaa: lopeta jo tuo piipitys ja ininä ja hellitä pipoa! Kevätkin on tulossa, vaihda kevyempään myssyyn!


      • TOSIKOILLE
        sinä et olisikaan kirjoitti:

        niin "hölmö" että julkaisisit omia tuotoksia joita et halua nettilevitykseen, niin kerro että mikä ihme antaa sinulle jonkinlaisen oikeuden julkaista ja levittää muiden tuotoksia ilman että mainitset lähdettä mistä olet tuotoksesi oikein löytänyt?

        Minä luulen että minä olen viettänyt hieman enemmän aikaa tämän palstan ulkopuolella kuin sinä olet koskaan, jos kerran sinä levittelet tuollaista sontaa että kaikki mikä on julkaistu jollakin nettisivulla, saa myös julkaista ilman lähdemainintaa.

        Pyysin sinua myös osoittamaan sellaiset asiattomat viestit joita tällä palstalla muka mielestäsi on. Tee se ensiksi, ja tule vasta sitten kehottamaan minua pollaroimaan niitä.

        eikä huumorintajuttomille!! Olisit jatkanut muualle suorilla!

        Joku muu kun ap.


      • tuossa juuri
        YKSIN! kirjoitti:

        sitä yleistä lähdetieto keskustelua! Minä olen "keskustellut" tästä saunahoroskoopista jonka olen lukenut jo useampaan otteeseen Suomi24:n eri palstoilta. Ja please, tee niin kuin ap kehoittaa: lopeta jo tuo piipitys ja ininä ja hellitä pipoa! Kevätkin on tulossa, vaihda kevyempään myssyyn!

        vastasit ettet olisi niin hölmö että julkaisisit omaa materiaalia nettisivuille jota et haluaisi muiden kopioivan. Sinä tässä olet ollut keskustelukumppanina, halusit sitä tai et. Ellet halua jutella enempää niin pysy hiljaa.

        Säännöt ja kohteliaisuudet eivät siitä muutu miksikään vaikka te ette halua niitä noudattaa ja nyysitte toisten sisältöjä julkaistavaksi ilman lähdetietoja.


      • älä itke

        Google antaa saunahoroskoopille 396 tulosta.

        Jos sulla on jotain mitä et halua kenenkään lainaavan ja kopioivan, älä ainakaan nettiin sitä laita.

        Vitsilähde?


      • aina oikeessa
        tuossa juuri kirjoitti:

        vastasit ettet olisi niin hölmö että julkaisisit omaa materiaalia nettisivuille jota et haluaisi muiden kopioivan. Sinä tässä olet ollut keskustelukumppanina, halusit sitä tai et. Ellet halua jutella enempää niin pysy hiljaa.

        Säännöt ja kohteliaisuudet eivät siitä muutu miksikään vaikka te ette halua niitä noudattaa ja nyysitte toisten sisältöjä julkaistavaksi ilman lähdetietoja.

        ja periksi ei anneta kirveelläkään tyyppejä :) Tiukkapipo vielä lisäksi :) Ihanaa olla täydellinen, eikö?


      • tietenkin
        aina oikeessa kirjoitti:

        ja periksi ei anneta kirveelläkään tyyppejä :) Tiukkapipo vielä lisäksi :) Ihanaa olla täydellinen, eikö?

        ihan parasta. Harmi että sinä epätäydellisenä et pääse siitä nauttimaan koskaan.


      • niistä tuloksista
        älä itke kirjoitti:

        Google antaa saunahoroskoopille 396 tulosta.

        Jos sulla on jotain mitä et halua kenenkään lainaavan ja kopioivan, älä ainakaan nettiin sitä laita.

        Vitsilähde?

        oli sellaisia joissa on mainittuna lähde?

        Ei ole kyse siitä että joku lainaisi tai kopioisi. Kyse on siitä että mainitaanko lähde vai ei. Toisaalta, noin idiootilta ei voi noin yksinkertaisen asian ymmärtämistä odottaakaan.

        Jos te haluatte olla epäkohteliaita ja levittää tekstejä ilman että olette maininneet lähdettä, niin katson että myös minulla on oikeus olla teille epäkohtelias.


      • Suurin viisaus
        tietenkin kirjoitti:

        ihan parasta. Harmi että sinä epätäydellisenä et pääse siitä nauttimaan koskaan.

        on huomata ja hyväksyä oma epätäydellisyytensä.... Sinun ÄO on nyt sitten ihan julkisesti vahvistettu...:) Vaikka eiköhän tuo selvinnyt jo tuolla aiemminkin melko tarkkaan. :)


      • kuullut tuon
        Suurin viisaus kirjoitti:

        on huomata ja hyväksyä oma epätäydellisyytensä.... Sinun ÄO on nyt sitten ihan julkisesti vahvistettu...:) Vaikka eiköhän tuo selvinnyt jo tuolla aiemminkin melko tarkkaan. :)

        sanonnan useasti heiltä joilla elämässä menee huonosti ja jotka haluavat mollata ja alistaa muita ihmisiä parantaakseen suhteellisesti omaa pahan olon sijoitustaan. Valitettavasti tuo sanonta vain ei pidä paikkaansa minun kohdalla, siten kuin sillä tarkoitat etten muka huomaisi puutteitani.

        Vaikka etsimällä etsin puutteita, ei niitä löytynyt. Sellaisia joita ei voisi korjata ja joita en ole korjannut. Sinun mielestäsi minulla on varmaan paljon puutteita ja toivoit että olisin itse sanonut itseäni puutteelliseksi ettei sinulle olisi tullut niin pahaa mieltä ja masennusta omien puutteidesi vuoksi. Mutta minä pidän itsestäni juuri täsmälleen sellaisena kuin olen. Olen siis täydellinen. Ellet sinä minusta pidä se on sinun murheesi. Jos minä sinua ärsytän, se on sinun murheesi.

        Suurin viisaus on sitä että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on - täydellisenä. Sinulta tuo sanonta on vain kulunut fraasi jota et ole ymmärtänyt, siksi olet myös epäkohtelias.


      • NIUHO
        niistä tuloksista kirjoitti:

        oli sellaisia joissa on mainittuna lähde?

        Ei ole kyse siitä että joku lainaisi tai kopioisi. Kyse on siitä että mainitaanko lähde vai ei. Toisaalta, noin idiootilta ei voi noin yksinkertaisen asian ymmärtämistä odottaakaan.

        Jos te haluatte olla epäkohteliaita ja levittää tekstejä ilman että olette maininneet lähdettä, niin katson että myös minulla on oikeus olla teille epäkohtelias.

        KERRO TEKIJÄ NIIN TULEE KAIKILLE SELVÄKSI! MISTÄ TÄSSÄ VIIDAKOSSA TIETÄÄ MIKÄ ON KENENKIN TEKSTIÄ? MISSÄÄN EI OLE LÄHDETTÄ. KYMMENILLÄ SIVUSTOILLA ON SAUNAHOROSKOOPPI MAININNALLA: "OLEN KERÄILLYT RUNOJA JA HAUSKOJA JUTTUJA NETISTÄ"


      • kannata "keskustella...
        NIUHO kirjoitti:

        KERRO TEKIJÄ NIIN TULEE KAIKILLE SELVÄKSI! MISTÄ TÄSSÄ VIIDAKOSSA TIETÄÄ MIKÄ ON KENENKIN TEKSTIÄ? MISSÄÄN EI OLE LÄHDETTÄ. KYMMENILLÄ SIVUSTOILLA ON SAUNAHOROSKOOPPI MAININNALLA: "OLEN KERÄILLYT RUNOJA JA HAUSKOJA JUTTUJA NETISTÄ"

        Sehän on täydellisyyden perikuva omasta mielestään ja aina oikeassa. Se haluaa vaikka väkisillä viimesen sanan ja tulee väittelemään vaikka maailmanloppuun asti. Noi on niitä jotka eivät koskaan pysty perääntymään omasta kannastaan, vaikka se todistettaisiin tieteellisesti vääräksi :) Varmaan kalat horoskoopissa. Se ei oo käsittäny ees että ihmisen täytyy hyväksyä itsensä sellaisena epätäydellisenä kun jokainen meistä on (paitsi tuo hullu, hih). Alemmuuskompleksia säälittävyyteen asti. Kun on tarpeeksi vahva alemmuuskompleksi niin se lyö yli ylemmyyskompleksiks. Melkein sääliks käy, muttei kuitenkaan.


      • se pitäisi...
        NIUHO kirjoitti:

        KERRO TEKIJÄ NIIN TULEE KAIKILLE SELVÄKSI! MISTÄ TÄSSÄ VIIDAKOSSA TIETÄÄ MIKÄ ON KENENKIN TEKSTIÄ? MISSÄÄN EI OLE LÄHDETTÄ. KYMMENILLÄ SIVUSTOILLA ON SAUNAHOROSKOOPPI MAININNALLA: "OLEN KERÄILLYT RUNOJA JA HAUSKOJA JUTTUJA NETISTÄ"

        tietää kun noita täällä jakelette!


      • käyttää
        kannata "keskustella... kirjoitti:

        Sehän on täydellisyyden perikuva omasta mielestään ja aina oikeassa. Se haluaa vaikka väkisillä viimesen sanan ja tulee väittelemään vaikka maailmanloppuun asti. Noi on niitä jotka eivät koskaan pysty perääntymään omasta kannastaan, vaikka se todistettaisiin tieteellisesti vääräksi :) Varmaan kalat horoskoopissa. Se ei oo käsittäny ees että ihmisen täytyy hyväksyä itsensä sellaisena epätäydellisenä kun jokainen meistä on (paitsi tuo hullu, hih). Alemmuuskompleksia säälittävyyteen asti. Kun on tarpeeksi vahva alemmuuskompleksi niin se lyö yli ylemmyyskompleksiks. Melkein sääliks käy, muttei kuitenkaan.

        asiatonta kieltä ja haukkua? Tuoko se sinulle ylevän tunteen? Tunnetko itsesi paremmaksi ihmiseksi?

        Kalat arvauksesi meni täysin väärin.


      • Jep!
        käyttää kirjoitti:

        asiatonta kieltä ja haukkua? Tuoko se sinulle ylevän tunteen? Tunnetko itsesi paremmaksi ihmiseksi?

        Kalat arvauksesi meni täysin väärin.

        Jep!!

        :))))))))


    • kopioi

      Keksikää ite ens kerralla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe