tiedän henkilön, jonka ihokeliakiaa ja keliakiaa hoidettiin vuosia psorina. hän kävi testit. keliakiahan se oli. ruokavalio gluteenittomaksi ja oireeet katosivat.
kannattaa käydä lääkärissä. omin päin ei ruokavaliota kannata vaihtaa ennen testausta. kela korvaa (lääkärinlausunto)noin 21 euroa/kk, koska keliakiaruokavalio on hintavahko. mutta ruoka onkin sitten se ainoa lääke ja ittensä raapiminen ja rasvaaminen loppuu. maksaaa ne voiteetkin.
testatkaa keliakia
helppo juttu
1
754
Vastaukset
- vatsamakkara
mulla totes yksityinen psoriasiksen jo vuoden alussa.. mutta nyt kun tulin raskaaksi alkoi terveyskeskus lääkäri sanoa että onko keliakiaa. Nyt olen menossa testaamaan itseäni että löytyykö verestä vasta-aineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562697
- 2011987
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.361392- 781133
- 811050
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193966