Onko derbi paska?

Onko derbi paska?

Onko derbi paska? Vastauksia juu tai ei. Ei tarvi perusteluita.

50

3893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadsa

      ei ole

    • xjr1300...

      on pska ja derbi on mopo/moottoripyörä

    • niin on

      Paska, mutta ei aivan niin laadukas kuin se joka tulee mummosi anuksesta.

      • Anonyymi

        Kingi


    • Nimetön

      iha paska

    • eeeee

      ei ole

    • välttämättä

      itelläni ei ole derbiä mutta sanon että ei ole.. pääsehän silläki paikasta A paikkaan B. Derbi on kai joskus saanu vähä huonon maineen ,mutta nykyjää se on kuulemma ihan ok. ja kaise derbi kestää siinä missä muutkin..

    • oooon

      derbi on paska.

      • Nimetön

        mulla oli derbi ja nyt haluan unohtaa koko paskan vehkeen. vaihettiin mulle rieju ja on vitu paljo parempi.


    • juupselijuuh

      Onhan se paska

    • aika paska

      mul oli Derbi drd pro -08 ja oli jo paketissa leikannu kiinni, hej mitä vittua????

      Ei kannat ostaa derbia, se on aika paska.....Yhel kamul oli kans toi paska...sen oli joku pappa kait jo sisään-ajanu...en ihmettele mix pappa myi...DÖÖBI OLIKIN LAISKA PASKA!!! jäi viivalle vakio samulle....2 viikkoo sen jälkee meni sähköt ja joku vitus kampi axeli tai joku soikeex hej mitä wittuah?

      • onko vähä keksittyä

        Ei voi mopo leikata kiinni jo paketissa saatanan vammanen ääliö ku ei sitä oo käytetty ees käynnisä kertaakaan. OOt tollanen vitun huoran penikka joka yrittää liata derbin maineen.


      • haileeeseee
        onko vähä keksittyä kirjoitti:

        Ei voi mopo leikata kiinni jo paketissa saatanan vammanen ääliö ku ei sitä oo käytetty ees käynnisä kertaakaan. OOt tollanen vitun huoran penikka joka yrittää liata derbin maineen.

        Ilmassa tuoksuu vitutus! :D


    • jyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...

      etenkin noi vanhat derbit on laiskoja paskoja...saatto ottaa kaikki kurit pois nii saatto mennä hikisen 60.....eli derbi on paska.

      • kyklktlyk

        mulkin oli laiska paska, kinkut(kerran yx fude meni kolmosel ohi) ounas mua....sit dööbi leipoas kiini.....:{


    • ERA<Hyetautujsrujryuedyy

      derbi on paska. jätin mun samulla sen viivalle, jäi kun tikku paskaa...sit vedin hullun naurut!

      • erqwet

        TM:n mopoendurovertailun voitti ja jätti taakseen Yamahat,Riejut, Peugeotit jne.


      • fdsgassag

        Tottakai vakio 50 cc derbi jää jollekki tehokkaalle samurai paskalle esim 110cc. Mutta derbi vetää samuraista ohi het ku ottaa vain kurit pois


      • ertetre__
        fdsgassag kirjoitti:

        Tottakai vakio 50 cc derbi jää jollekki tehokkaalle samurai paskalle esim 110cc. Mutta derbi vetää samuraista ohi het ku ottaa vain kurit pois

        Tuota noin. Vakio derbi jää ihan 50cc samullekkin, koska kiinamopoissa ei ole rajoittimia ja jos on niin ne ei toimi. :DD
        Voi siitä paskalaadusta olla hyötyäkin. Vaikka paskaahan ne on kummatkin.:D
        Kyllä mä sen samun mielumin ottaisin kun derbin. :D


    • aenrgaeohijmga

      se on paskaaa vitun paskaaa sähkövikoja vitustidk,l

    • Moroooo____---

      On se kyllä ihan vitun paska.

    • ALKUPERÄINEN KIJOITTAJA

      12 ÄÄNESTI, ETTÄ DERBI ON PASKA, 5 SANO, ETTÄ EI OLE.


      JOHTOPÄÄTÖKSENÄ DERBI ON PASKA. Kiitos vastauksista, taidan ostaa samun kun se kuulemma niin derbejä jättelee ;D

    • fdgdfgfd

      Mulla oli derbi. Kaverilla on Kinroad. No.. ostettiin kummatkin uusina. No mulla leipo eka kiinni. Ja sähköt ei toimi kummallakaan.

    • _____________-

      Derbi juuh.
      =
      Laatu paskaa suoraan paketista.
      ei derbi oikeen tahdo kestää runkonsa puolesta enskausta samalla tavalla kun vaikka jotkin kiinamopot.(en nyt tarkoita mitn kinroadia.)

      • tuttu juttu.

        Itsellä kävi derbissä juuri noin.
        Oltiin vähän metsässä revittelemässä ja multa meni runko koneen alta hajalle. Kaverilla oli skytari eikä sille mitn tullu. Tosin ei mullakaan kun vähän repshatanu, hitsauksella hoitu. :)


    • paskaaaa

      Paskaaaaaaa.

      • kalep2

        Johtopäätös on, että mopot on paskoja.
        Itsellä on derbi ja kulkee vakiona 58 km/h gps mitattuna.
        Itse en ainakaan ostaisi 3000e mopoa. Saatana ku ne vaa o paskoja. eihän sillä mopolla ajeta ku vuos


    • Nimetön

      Itellä on ollu Derbi x-race nyt pari vuotta ja hyvin on toiminu, ei erityisiä vikoja. kulkeeki paremmin ku monet muut!

    • dfgdgdfgdfg

      Derbi on vajonnut kinroadeja alemmas. :/

      • MÄ HIRTÄN NE MUNISTA JOTKA ...

        MÄ HIRTÄN MUNISTA NE JOTKA HAUKKUU DERBII PASKAKS SAAATANA PERKELEEEE PERKEEEEEEEEEEEEEELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


    • on on

      on se p****

      • moikaiqsöpix

        kaveril tippu putkesta kurit pois ku ajettii ja poliisi pysäytti ja kilvet lähti saatana vittu imekaa munaa homot


    • maggaraa

      Ei oo.

    • joku

      mää en tiiä ainakaa mistä toi derbin maine on tullut?!?! minusta se on parhaimpia mopoja mitä on. mukamas sähkövikainen paska... haistakaa vittu sellaset jotka sanoo derbii paskaksi! itelläni on derbi x-treme sm ja hyvin on toiminut vuoden eikä mitään vikaa

    • säälittävää!

      Mitä vittuu täällä haukutaa derbiä? opetelkaa ensinnäkin ajamaan niillä niin kestää... ja jos et rupee sorkkimaa johtoja niin ei mitään sähkövikoja tuu... mist se sähkövikajuttuki on tullut? kaverinkaverinkaverinkaverinkaverin kaverilta joka ei osannu käyttää mopoo?!?!?! HAISTAKAA vittu saatanan 13v teinit!

    • MitenDerbiOnHuono

      15tkm ajettu, Gianelli putkisto ja huiput 95kmh. kinukki ollu 5tkm asti. Helvetin hyvä vehe tää derbi. ainoo jos huoltoo koneosastossa tekee on hieman vähän tilaa. Mutta senkin ratkaasee ku ottaa 4 pulttii pois tankista ja ottaa tankin pois ni tulee tilaa :)

    • fhfuadhfguf

      paksa lahos uyereeee

    • Anonyymi

      Nosiis mulla on derpi ja ei oo pettäny ja vielä että mielummi derpi ku joku am6 munaralli PASKA

    • Anonyymi

      äläpä hauku. rabasa on 5/5 mootori

    • Anonyymi

      täys paska

    • Anonyymi

      on ihan vitun täys kurapaska hyi vittu varokaa derbikuskeja ne haisee

    • Anonyymi

      niin haisee. pakokaasunhajukin muistuttaa pierua. ihme haisuli koko mopo,
      äänetkin kuin perseen pärinä.

    • Anonyymi

      on se varmasti hauskaa ajella pierun äänten pärinässä, koko ajan kuuluu prööööööt pöt pöt pöt ja paska haisee, kuskikin nauraa katketakseen ettei ajosta m einaa tulla mitään, siksi kai se etupyöräkään ei tahdo pysyä maassa ajon aikana.
      kyydissä istuva tyttökin pitelee nenäänsä.

    • Anonyymi

      näin kerran kun pieruderbi ajoi mopoletkassa etummaisena, niin kaikki takana ajavat kaatuivat ja pyörtyivät paskanhajusta. siinä oli mankia, peeveetä ja riejua sun muuta mopoa kumossa ja kuskeilla silmät pyöri päässä kuin keilapallot.

    • Anonyymi

      aikoinaan oli semmoinen mopo suosiossa kuin raisu, se saikin lempinimen "Pieraisu", hirveä räminä ja haiseva mopo, äänet muistutti jukolan jussin pieruja.
      usein sai työntää käyntiin ja ensimmäinen käyntiääni oli kamala räjähdys kuin paska olisi turahtanut voimalla.
      piruillakseenko ne tuollaisia persmopoja rakentelee vai mikä siinä lie syynä. maine vain karisee kuskilta.

    • Anonyymi

      Koulussa derbikuski tunnistetaan arvatkaas mistä?

      hajusta.

    • Anonyymi

      ainahan se o ntiedetty että mankikuskit ovat apinoita ja pv:t on persvehkeitä.
      mutta derbi..... siinä vasta hajunlähde, pörisevä viemäri, toimii varmaan ripulillakin.

    • Anonyymi

      kaada tankkiin vaikka 3 litraa vetelään ripulipaskaa, niin siitä vasta derbi innostuu. pärisee kuin tuhat pierua ja voi sitä paskanhajun määrää minkä se taakseen jättää.hyh hyh!

    • Anonyymi

      Ei oo

    • Anonyymi

      Paska

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe