Apua Harry Potter ja Salaisuuksien kammio peliin!

Elikkäs olen Harry Potter ja Salaisuuksien kammio pelin tehtävässä,jossa pitää hakea Hermionelle jokin kirja yöaikaan kirjastosta.Ensin menen tietty liikkuvaanportaikkoon ja sitten kirjastoon.Ensin on mentävä huoneesta,joka on valvojaoppilaita pullollaan.Niistä selviän helposti,mutta kun pääsen itse kirjastoon,tulee vastaan umpikuja,enkä tiedä mitä tehdä.Lisäksi ovat ne idiootit räyhähenget,jotka häiritsevät peluuta.En tiedä,mitä tehdä! En pääse kirjastosta minnekkään,mistä pääsee sen kirjan luo?!

9

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potterin kenkä

      Olin itekkin siinä jumissa, mutta sinun ei pidä sinne salaisten kirjojen osastolle, jossa ne ihmeräyhähenget on, vaan kirjaston jostakin nurkasata tai seinänviereltä löytyy TODELLA VAIKEASTI HUOMATTAVA taulu, jonka edessä paikallaan seisoessasi ilmestyy teksti: open. (avaa) Sitten pääset taulun sisään, ja siellä on huone, josta kirja löytyy. :D HYVÄ PELI ON!! :D

      • ei-ainakaan-malfoy

        Miten voitan Goylen kaksintaistelussa 7 lukkoisen oven luona? Se on kans sillon kun otin sen kirjan ja menin taistelemaan sitä kirjahirviöö vastaan ja sit sain sen ektoplasma jutun


    • .

      Kirjaston lukusaliin -> siellä kirjaston oven vieressä oikealla on toinen ovi, joka johtaa uuteen huoneeseen (lisää valvojia, jotka pitää hämäyttää loitsulla) -> huoneen perällä on taulu, josta pääsee huoneeseen, jossa kirja on

      • ollipski

        åödådöffåddödåa
        GÖL
        lr
        aLGPleplee 33 3´33´222§§§ dlpE
        Å'RGTOHTJFUWOEWEIJGWDOKDWIWDJIWIWIWIIOIIKKZOAOApoOappaaPAOSSSAOAAOAOAAOAOAOAAOD0DI0WI0DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


    • olde112

      miten pääsee siitä sytyjo haasteesta läpi

    • olli.pyyhtia

      oon siinä kohassa kun pitää päästä takaisin lipetiitin luo sieltä tulihuoneesta miten pääsee pois sieltä huoneesta

    • HP_Fani

      Miten pääsee sen käärmessuu kohdan läpi? Siis sen, missä pitää katkaista niitä köysiä. Itse saan katkaistua sen ekan köyden helposti, mutta se toinen ei katkea, vaikka tekisin mitä. AUTTAKAA! :(

    • jee hoo pee

      kertokaa joku miten pääsee sytyjo haasteesta läpi , oon siin huonees mis oli ne liikkuvat pylväävät jotka liikku alas ja sen jälkee piti käydä tappaa ne kolme jotai tultasyöksevii kilpikonnii ? D: mite tuolt pääsee pois ku ei mikää ovi avaudu yms?

    • Pöö6394683

      Miten löydän sen viimeisen painolaatan jolla ovi avautuu, ja pääsen takaisin luokkaan?
      En löydä sitä huonetta.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      140
      8573
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1403
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1176
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1175
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1020
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      795
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      788
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 42
      696
    Aihe