Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KAKSOSNAINEN

Kokemuksista

Sängysä ykkönen!!Täynnä kiimaa,hauska ja yllätyksellinen leikkikaveri.Syvyyttäkin löytyy..tämä oli vain hetken kokemus johon jää koukkuun!

19

3840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosnainen

      ihan punastuu... :)

    • neitikaksonen

      Myönnetään ;)

    • taitaa olla,

      kuka ei ole pyörtynyt,on kädestä kiittänyt:D

    • Nainen minäkin

      Puhut. Jos vaan saat kaskosnaisen samaan sänkyyn ei tartte puutetta sen jälkeen itkeä. Eikä samaa tappavaa aina ole tarjolla. Itse ainakin pidän yllätyksistä ja uuden kokeilusta. Onnea vaan jos pystyt kaksosnaisen tyytyväisenä pitämään. Koska jos ei kotoa saa riittävästi, pitää se seksi muualta etsiä. Harmi mutta totta....

    • juulia

      olen ykkönen sängyssä.. teen ja osaan mitä vaan..

      haluan tehdä sinut tyytyväiseksi, jäämättä itse paitsi,,,,

      olen kaunis, hoikka,hyvänäköinen..

      tulet aina haluamaan seuraani..

      olen hauska, myös syvällinen..

      olen siis kaksostyttö

      • jos astuisit alas

        sieltä korkeuksista. Levität itsekehun kuvottavaa lemua ympärillesi ihan liiotellun kautta. Se jolla on tarvis rällästää tuolla tavoin omaa ihanuuttaan ei omaa niitä kehumiaan ominaisuuksia muuta kun omissa haaveissaan ja mielikuvituksessaan. Todellinen taituri toimii kerskumatta. Harmi että suttasit meidän muidenkin kaksostyttöjen mainetta tuolla inhottavalla viestilläsi. Lutka on sana jonka tuot mieleen.


      • juulia
        jos astuisit alas kirjoitti:

        sieltä korkeuksista. Levität itsekehun kuvottavaa lemua ympärillesi ihan liiotellun kautta. Se jolla on tarvis rällästää tuolla tavoin omaa ihanuuttaan ei omaa niitä kehumiaan ominaisuuksia muuta kun omissa haaveissaan ja mielikuvituksessaan. Todellinen taituri toimii kerskumatta. Harmi että suttasit meidän muidenkin kaksostyttöjen mainetta tuolla inhottavalla viestilläsi. Lutka on sana jonka tuot mieleen.

        sinä omaat vain katkeran kateellisen mielen....


      • vielä vinkin
        juulia kirjoitti:

        sinä omaat vain katkeran kateellisen mielen....

        missä bordellissa toimit, palstan miehiselle väestölle. Kun lupaat kaiken niin varmaan keräät asiakkaita... vai lienetkö ihan tavallinen katutyttö lupauksiesi takana..:)


      • juulia
        vielä vinkin kirjoitti:

        missä bordellissa toimit, palstan miehiselle väestölle. Kun lupaat kaiken niin varmaan keräät asiakkaita... vai lienetkö ihan tavallinen katutyttö lupauksiesi takana..:)

        tiukkapipo ja sanojen kääntäjä

        tarkoitin nyt kyllä seurustelumielessä tapahtuvaa seksiä, en yhden illan juttuja,,,

        enkä nyt puhunut pelkästä seksistä, puhuin myös syvällisyydestä..

        mutta.. annetaan olla, ehkä joku ymmärtää mitä tarkoitin


      • emppis22

        toi oli jees!! pitää uskaltaa sanoo mitä on eikä aina vaan olla niin vaatimaton!! Se joka ton sitte ottaa kehuskeluna tms. ni kokee vaan uhaks!! Nice!! Uskaltakaa olla ylpeitä itestänne


    • jelloonamies

      Ei kyllä seksillä kehuskele, 2kk sitä kesti ja tulos suhteesta ja seksistä oli kylmä ja yksitoikkoinen. Eihän sitä edes panettannut.
      Se siitä suuresta kaksoisnaisen seksikokemuksesta.
      Puheet oli hänelläki suuret mutta teot jäi tekemättä.
      Siivellä eläjä oli ja sai multa potkun perseeseen.

      • kaksosnaista

        Siihen kun tarvitaan kipinää jotta tuli roihuaa. :)


      • luuserit

        Tämä on totta...
        olit varmasti luuseri :)


      • ehkä..
        luuserit kirjoitti:

        Tämä on totta...
        olit varmasti luuseri :)

        sinulle maistui viinakin, siitä en ainakaan minä tykkää :) se vie kyllä himot


    • kyl näi

      on näreet.Samoi kokemuksii.Eipä meinannu pysyy perässä oli nii kiihkeetä.Vaik kylhän se mukaansa tempas ja sit oli jo myähästä.Mut ei kaduttanu ei :)

    • aojasdsiojspfiodjf

      ihan paska nainen

      • diibadaabaduu

        taisit tulla petetyksi..joku paska joku ei.


    • Niin minäkin kaksonen

      Olen samaa mieltä sängyssä peto, tykkää seksistä yli kaiken. Hauskaa puuhaa kaksosnaisen kanssa, ei pitkästy.

    • attiira

      olen kaksosnainen,kiitosta on tullut sängyssä ja sen ulkopuolellakin. Kaikki ei ole niin mustavalkoista;vaikka minulla on lennokkaita visioita vähän siellä sun täällä ne eivät aina ole sieltä kivemmasta päästä; joskus mies joutuu kärsimään tavalla tai toisella. Kaksonen ON joskus LIEVÄSTI maanis-depressiivinen, ja tämän ylpeästi allekirjoitan.Meissä on hyväksikäyttäjiä niin kuin muissakin merkeissä,meissä on anteliaita ja rakastavia,se nyt vain vaihtelee tapauskohtaisesti.Ja onko ihmisen luonne loppujenlopuksi kytköksissä horoskooppimerkkiin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe