Siis en ymmärrä

vieläkään

tämän palstan tarkoitusta kun kaikki poistuu mitä tänne kirjoittaa???
Onko tämä yleinen palsta vai mistä hemmetistä on kysymys?
Kertokaa tällaiselle tomppelille kun joskus tämä on ollut 50 ????????

24

1357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmällänsä

on poistunut?

• ite.

Siis en ymmärrä
      vieläkään 28.3.2009 klo 14.03
         tämän palstan tarkoitusta kun kaikki poistuu mitä tänne kirjoittaa???
      Onko tämä yleinen palsta vai mistä hemmetistä on kysymys?
      Kertokaa tällaiselle tomppelille kun joskus tämä on ollut 50 ????????    
      ---------------------------------

haluaisitko itse tuonlaisia viestejä jatkuvasti lukea ??

• pikkasen

Voi hyvä ihme. Tämä on 50 palsta ja yleinen.
      Mikä sulla poistuu?

• mitä olen

kirjoittanut eilen ja tänä aamuna, olis ollut kiva lukea vastauksia kun jouduin lähteen.
        Miksi täältä poistetaan niin tiuhasti muittenkin aloituksia?

• kukkasen tekstit

ainoat mitkä saa jäädä tänne?

• ymmällänsä
        mitä olen kirjoitti:

kirjoittanut eilen ja tänä aamuna, olis ollut kiva lukea vastauksia kun jouduin lähteen.
        Miksi täältä poistetaan niin tiuhasti muittenkin aloituksia?

kerro vähän mistä aiheesta teit aloituksia, mä en ollut aikaisemin palstalla lukemassa?

• se pirretyttö

vaikutat ainakin häneltä ja ole siis iloinen että poistettiin.niin minäkin

• minä*

enkä mikään pirretyttö ja kotoani kirjoittelen samalta pohojanmaanlta kuin seppäkin, että silleen.
        Haluatko tarkan osoitteenkin vielä?

• paljon jälelläkin.

• tulokseen

tultiin - olenko minä, minä vai sinä?

• tulokseen kirjoitti:

minäni ei ole kateissa :)

• Onni Olevainen
        tulokseen kirjoitti:

Tämä on ihana keskustelu! Olenko minä minä vai sinä?
        Entäs sitten hän? Onko hän hän vai kenties minä? Oliko aloittajalla muuten vielä sitä ongelmaa, joka oli alussa?
        Hauskaa päivänjatkoa, hyvät naiset!

• ongelma*
        Onni Olevainen kirjoitti:

Tämä on ihana keskustelu! Olenko minä minä vai sinä?
        Entäs sitten hän? Onko hän hän vai kenties minä? Oliko aloittajalla muuten vielä sitä ongelmaa, joka oli alussa?
        Hauskaa päivänjatkoa, hyvät naiset!

se mahtoi olla, pääsi unohtumaan?
        terveisin minä, sinä hän

• tälle palstalle.. Se on jännä katsoa kun joku on kirjoittanut kommentteja ihan minusta itsestäni.. Oikein kiva..

Olisit kysynyt ja soittanut vaikka minulle.. olenko kirjoittamassa niitä viestejä vai en.. Ennen kuin alat parjaamaan ihmisiä ihan julkisesti.. Mitä pahaa minä sulle oon tehnyt.. en yhtään mitään..

Mulla on samanlainen elämisen oikeus kellä tahansa muullakin tässä yhteiskunnassa.. Enkä tykkää siitä että selan takana puhutaan ja supistaan asioista.. voi kertoa mulle henkilökohtaisesti.. Tuollaisesta en yksinkertaisesti pidä.

• "minää"

tänne on ilmoittautunut, aloituksen olen tehnyt ja yhden kommentin???????
        Mummojen sisässä toisia mummoja????????

• parasta*

kun käy rekkautumassa suomi24 maistraatin tietsikoilla:)
      Saa ainakin oman "aidon nimimerkin jota kukaan ei pölli:)

• wirniksi

millaisia juttuja sitten kirjoittelit kun poistui, et ketjusta päätellen ole kertonut? Kun tietyistä syistä olen seurannut sefujen poistopolitiikkaa, niin KorvenKukka on ainakin yrittänyt selvittää omaa linjaansa tälläkin palstalla. Laitoitko pelkkiä juutuupeja vai mitä, et ole vastannut?

• laittanut

juutuupeja eikä ei-tuupeja, en edes hammastahnatuubeja:)
        Tämä oli aloitukseni pitkästä aikaa, olen laitellut viestejä muitten ketjuihin ja ovat poistuneet, hmmmmmmmmmm.

• wirniksi
        laittanut kirjoitti:

Tämä oli aloitukseni pitkästä aikaa, olen laitellut viestejä muitten ketjuihin ja ovat poistuneet, hmmmmmmmmmm.

mistä aiheesta teit aloituksen? Joskus jos on pelkkä juutubi niin poistetaan. Ihme kitinää jos et voi kertoa mistä kitiset.

• wirniksi
        laittanut kirjoitti:

jos et halua kertoa mitä avauksia tai mitä viestejä niin vaikea tässä on pohdiskella miksi ne on poistuneet, vai mitä? Se olisi mukavaa huvia näin lauantai-iltana. Mutta ihan mukava aloitusprovo, ei siinä mittää. Samalla provoilulla vedät mattoa alta aiheellisilta valituksilta.

• näköjään
        laittanut kirjoitti:

täällä haukkua mutta autas armias jos arvostelee sitä muisteloitsija-"Leenaa" joka on kokenut "ahdistavina" Vanhasen meilit melkein puoli vuotta meilien jälkeen, niin johan viestit häipyy.
        Saas nähdä kauanko tämä viesti pysyy:/

• etkä halua

Tein tutkimusmatkan provoaloituksiin, 60 ja 50 palstoilta, tunnistatko?

pahuus???????????????????
      Mutta!!!!!!!!!!!
      50 ????????
      hmmmmmmmmmm

• ja laitan

kohta oman oikean IP-osoitteeni, kotiosoitteeni ja nimeni tänne jos kiusaamiseni kloonatuilla versioilla ei lopu!
        Samantien lähetän kopion meileistä eteenpäin naapurien koneilla.

• päiväykset

ja kellonajat noihin viesteihin niin lähdetään jäljittämään kenen langattomiin yhteyksiin johtaa - peräti sylttytehtaalle vuoden 2005-2006 malliin?

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe