miekkakasvit siis kärsii. miks? monneisia 3kpl ( pari muutaki kalaa, mm.kirsikkabarbeja, mut ne ei kai ainakaan tuhoa mitään?). allas 86litrainen. lämpö n.26astetta. ph 7.5. no3:10, no2: 0. kh6. akvaan pääsee joskus auringonvaloakin epäsuorasti. leväongelmaa ei suoranaisesti ole. myös joku muu kasvi ihan ruskea (kuin nää miekkakasvit, nimee en muista) mutta papukaijalehet vedensuosikki kasvaa ihan jees. syökö monnit noi miekkakasvit? ne siis on ruskeat, reikäset, osa lehistä "väri kadonnu"= läpikuultavat. pitääkö ne heittää mäkeen kokonaan ja ottaa muuta kasvia tilalle? akva on suht. uusi.
-kts-
ruskiat on
4
577
Vastaukset
- lannoitettu on
niillä isoilla lannotuspalloilla aika tiukastikki ja se JBL:n litku käytössä myös. että näin.
- fish KING
Valon laatu, yleensä pienissä akvaarioissa, erittäin huono.
Veden lämpötila heittelyt, viileä vesi yleensä tekee hallaa kasveille.
Mitä monneisia/monneja sulla siellä on paljonko?
Mitä muita kaloja, jotkut kalat ovat kasvisyöjiä!
Huonokuntoiset lehdet tulee aina karsia pois, paremmille lehdille jää näin enemmän voimaa kasvaa. - fish KING
tsekkaas tilanne... kuinka paksulti sulla on hiekkaa... mitä lukee putkessa, kuinka vanha se on?
- Akva-68
Vaikka lehdet kuolee, niin eikö juurakko voi pukata uutta lehteä jonkin ajan päästä jos on kerinnyt jo juurtumaan? Silloinhan ei kannata koko kasvia hävittää vaan odottaa uutta alkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381830
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 58489
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485