miekkakasvit siis kärsii. miks? monneisia 3kpl ( pari muutaki kalaa, mm.kirsikkabarbeja, mut ne ei kai ainakaan tuhoa mitään?). allas 86litrainen. lämpö n.26astetta. ph 7.5. no3:10, no2: 0. kh6. akvaan pääsee joskus auringonvaloakin epäsuorasti. leväongelmaa ei suoranaisesti ole. myös joku muu kasvi ihan ruskea (kuin nää miekkakasvit, nimee en muista) mutta papukaijalehet vedensuosikki kasvaa ihan jees. syökö monnit noi miekkakasvit? ne siis on ruskeat, reikäset, osa lehistä "väri kadonnu"= läpikuultavat. pitääkö ne heittää mäkeen kokonaan ja ottaa muuta kasvia tilalle? akva on suht. uusi.
-kts-
ruskiat on
4
578
Vastaukset
- lannoitettu on
niillä isoilla lannotuspalloilla aika tiukastikki ja se JBL:n litku käytössä myös. että näin.
- fish KING
Valon laatu, yleensä pienissä akvaarioissa, erittäin huono.
Veden lämpötila heittelyt, viileä vesi yleensä tekee hallaa kasveille.
Mitä monneisia/monneja sulla siellä on paljonko?
Mitä muita kaloja, jotkut kalat ovat kasvisyöjiä!
Huonokuntoiset lehdet tulee aina karsia pois, paremmille lehdille jää näin enemmän voimaa kasvaa. - fish KING
tsekkaas tilanne... kuinka paksulti sulla on hiekkaa... mitä lukee putkessa, kuinka vanha se on?
- Akva-68
Vaikka lehdet kuolee, niin eikö juurakko voi pukata uutta lehteä jonkin ajan päästä jos on kerinnyt jo juurtumaan? Silloinhan ei kannata koko kasvia hävittää vaan odottaa uutta alkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231260
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471