Allekijoittanut peräänkuuluttaa

Roy_Donary

Eikö tällä luuseripalstalla jossa mulle ei todellakaan ole aikaa roikkua osata keskustella???Paskaketjuja ja kommenteja? OK, mut mun aika ei riitä täällä roikkumiseen luusereiden kanssa isolla l kirjaimella jotka ei osa keskustella et repikää siitä vitun taliaivot!!!Mulla on oikea elämäkin eikä aika riitä luuseri kommentoijien kommentointiin Jos oikeista asijoista ei kerran osata/voida /Haluta KESKUSTELLA niin se on Moro! et repikää siitä mulla on tärkeitä kirjoitus hommeleita nyt eikä siihen kuulu aikaa roikkua täällä!

46

2443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ampiaistikru

      Joo, miksi sinä aina ilmaannut tänne?
      Kehumaan itseäsi, alentamaan meitä muita, nyt olet tavallistakin ärhäkkäämmällä päällä teksistä päätellen.
      Tämä palsta on kaikille, mene muihin palstoihin, sellaisiin joissa on vaikka erityinen tasovaatimus.
      Mensan testi ehkä, kerro sitten minkä tuloksen sait ja kehu, ellet saa hyvää tulosta, vääristele ja kehu taas.
      Muistaakseni et asu täällä, mutta kuikuilet kuitenkin palstalla ja muistelet menneitä kuin paraskin kylämummo.
      (anteeksi kaikillle mummoille.)
      Mene sinne Raision palstalle, asuitkohan siellä?
      Enivei, tähänkään et nyt vastaa vaikka luet kyllä tämän, tiedän sen.
      Nyt sitten yrität viileästi olla pois palstalta, kunnes tittitittiidiii taas ilmestyt "keskustelemaan".
      Minua sinä et ärsytä lainkaan, olen seurannut kirjoituksiasi suuren huvituksen vallassa.
      Hyvää Pääsisäistä.

      • roydonary

        ...se en ole minä, tai siis se henkilö johonka nimimerkki viittaa.
        Mä en toisten sairauksille mitään voi, omani koetan hoitaa jos joku kykenevä vaan suinkin osaa.

        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)


    • yksi kirjain

      meinaan är.

      • sinulle on

        Aulabaari. Jos uskallat esiintyä omalla nimelläsi, voit osallistua älykkäisiin keskusteluihin,vilkaise ko. keskustelupalstaa.


      • on sama henkilö
        sinulle on kirjoitti:

        Aulabaari. Jos uskallat esiintyä omalla nimelläsi, voit osallistua älykkäisiin keskusteluihin,vilkaise ko. keskustelupalstaa.

        selvääkin selvampi.


      • Roy_Donary
        on sama henkilö kirjoitti:

        selvääkin selvampi.

        ny vittu, etenkin nimim. Vorssalaine (kekselijästä)
        Kuka on Palsta Kuningas? Kukaa luotsaa viestisatanaan?

        Roy- mikä vittu mun sukunikki oli Sää tiedät
        Baarissa en naissta saanut vaikka kerroin olevani aiika tekiä suomi24 .
        Mikä mättää??? Vittu ootte yhtä tyhmiä irl kuin täällä. Idotit!


      • Roy_Donary
        Roy_Donary kirjoitti:

        ny vittu, etenkin nimim. Vorssalaine (kekselijästä)
        Kuka on Palsta Kuningas? Kukaa luotsaa viestisatanaan?

        Roy- mikä vittu mun sukunikki oli Sää tiedät
        Baarissa en naissta saanut vaikka kerroin olevani aiika tekiä suomi24 .
        Mikä mättää??? Vittu ootte yhtä tyhmiä irl kuin täällä. Idotit!

        Amish tikru en todellakiaan noteerannut sun viestiä millään tavalla.


      • Roy_Donary
        Roy_Donary kirjoitti:

        Amish tikru en todellakiaan noteerannut sun viestiä millään tavalla.

        är saatto puuttua, pilkunussiat .


      • CU-67
        Roy_Donary kirjoitti:

        är saatto puuttua, pilkunussiat .

        Alkolukko tietokoneisiin.


      • vaivaa???
        CU-67 kirjoitti:

        Alkolukko tietokoneisiin.

        melkein arvaan, mutta odotan että
        muutkin sen hoksaa.


      • Ampiaistikru
        vaivaa??? kirjoitti:

        melkein arvaan, mutta odotan että
        muutkin sen hoksaa.

        Kerrot ettet noteerannut kirjoitustani lainkaan, varmaan se on niin.
        Kuitenkin tulit taas tänne, siinä olin oikeassa.
        Edelleen Mukavaa Pääsiäistä! :D


      • Astuja
        on sama henkilö kirjoitti:

        selvääkin selvampi.

        Otappa lääkkeesi niin voi harhat loppua.


      • roydonary
        sinulle on kirjoitti:

        Aulabaari. Jos uskallat esiintyä omalla nimelläsi, voit osallistua älykkäisiin keskusteluihin,vilkaise ko. keskustelupalstaa.

        Tuolla en olekaan vielä käynyt, käyn kun aika antaa myöden.

        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)


      • roydonary
        on sama henkilö kirjoitti:

        selvääkin selvampi.

        ...niin elämä olisi helppoa ja nurmikolla avojaloin tepastelemista vaan.
        Nyt kuitenkin oNpi niin että nämä kaikki viestit tällä nickillä ei oo tämän nimimerkin alta lähteneitä. Uskokoon ken tahtoo.
        Väärät tunnukset toivottavasti perutaan, pyyntö ainakin on lähtenyt. Rekkaantumattomille kommnteillehan en mitään voi. Kaikki mikä jatkossa henkilöityy suoraan meikäläiseen, lähtee tällä nickillä. Olin aikoinani lapsellisen tyhmä kun astuin tunnistettavasti esiin, nyt se on menny tähän mutta en mä tällaisesta osannu edes uneksiakaan. Ilmeisesti joku on vetäny palkokasveja kapallisen klyyvariinsa ja kostaa. Sama se. Mun linja ei muutu, eikä sitä väärennetä!
        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)


      • roydonary
        on sama henkilö kirjoitti:

        selvääkin selvampi.

        Sen sijaan roydonary ei ole samaa jakomielitautista sakkia.

        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)


    • täällä taas meuhuaa?

      Olen tässä odotellut jotain 44 vuotta että milloin Arskasta tulee aikuinen. Mutta näköjään et pysty siihen tai sitten et halua. Tosin kyllähän maailmaan höperöitä mahtuu. Harmittaa vaan siinä mielessä, että ennen et sentään ollut tyhmä vaan ihan hauska ja välkky tyyppi. Nyt sinusta ei enää voi sanoa samaa. Alkoholilla on tainnut olla osuutta asiaan, tiedäthän millaista tuhoa viina tekee? Hyvät miehet menee hukkaan ja osa taivaaseen, kuten esim. eräs ystävämme Ba_lo.

      • roydonary

        Mä nimittäin en ole kukaan muu (vieläkään) kuin se jonka allekirjoitan.
        Nyt ja jatkossa. Ja jos oikeasti minut tunnet, tiedät että se oli ja ON niin!

        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)


    • on,

      tyylisi kuin koulussakin,.

      tv. Ka.....

      • Roy Donary

        ...joku tekee jäynää. Mä oon kyllä kirjaantuneenakin tänne mutta paljon aikasemmin kuin tämä aloittanut Roy ja muistaakseni kirjoitin nimeni silloin yhteen.
        Salasanani olen toki unohtanut ja tämähän sälli on vasta sisäänkirjautunut.
        Samoista asioista toki nurisee kuin minäkin joskus humalapäissäni mutta käyttää sanoja joita minä harvakseltaan.
        Kiitos kumminkin haamukirjoittajalle, säästyypä tuokin vaiva itseltäni.
        Kyllä yollasestakin voi varmaan jotkut kiksit saada, jatka toki jos en itse ennätä :D
        (Ei mulla kyllä mitään kirjoitusproggiksia oo menossa, hyvä kun tähän jaksoin kommentoida. Siinä meni vähän vikaan.)


      • roydonary
        Roy Donary kirjoitti:

        ...joku tekee jäynää. Mä oon kyllä kirjaantuneenakin tänne mutta paljon aikasemmin kuin tämä aloittanut Roy ja muistaakseni kirjoitin nimeni silloin yhteen.
        Salasanani olen toki unohtanut ja tämähän sälli on vasta sisäänkirjautunut.
        Samoista asioista toki nurisee kuin minäkin joskus humalapäissäni mutta käyttää sanoja joita minä harvakseltaan.
        Kiitos kumminkin haamukirjoittajalle, säästyypä tuokin vaiva itseltäni.
        Kyllä yollasestakin voi varmaan jotkut kiksit saada, jatka toki jos en itse ennätä :D
        (Ei mulla kyllä mitään kirjoitusproggiksia oo menossa, hyvä kun tähän jaksoin kommentoida. Siinä meni vähän vikaan.)

        ...salasanakin. Tässä mä oon oikeesti ja paljon aiemmin rekkautunut kuin tuo kirjoitusvammainen ääliökaima.
        Joka toki asiasta nurisee. :D


      • roydonary
        roydonary kirjoitti:

        ...salasanakin. Tässä mä oon oikeesti ja paljon aiemmin rekkautunut kuin tuo kirjoitusvammainen ääliökaima.
        Joka toki asiasta nurisee. :D

        ...lähtee kaikki rekkaantuneena tän yhteenkirjoitetun alta. On aika vittumaista huomata että ilmeisesti tolta feikkarilta on lähteny mun nimissä paljon muutakin kirjautumattomana mun nickillä.

        Saattaa meikäläistä vähän huonoon valoon ja tässäkin keskustelussa taas ollaan jo ihan väärää tahoa suohon sotkemassa.

        Kyllähän mä möyhyyn ja puhun suuni puhtaaksi mutta ei mulla nyt suoranaista tarvetta oo mitenkään teitä tai tätä palstaa sebn kummemmin mollata. Ja käynkin pirun harvakseltaan, itsenäni. Onneks joku jaksaa nähdä vaivaa ja käydä minuna. Sairastahan tuollainen on toiseksi tekeytyminen, varsinkin kun nickini on hyvinkin tunnistettavissa. Lähentelee jo herjauksen tunnusmerkistöä mutta btw, mitäs mä tämmösistä.
        Neuvo:
        Ota kuule kaveri pilleris ens kerralla ilman viinaa ja viinas ilman pillereitä niin voit elää näinkin vanhaksi kuin minä jo olen elänyt ja hyvinkin vauhdikasta elämää viettäen.


      • Roy_Donary
        roydonary kirjoitti:

        ...lähtee kaikki rekkaantuneena tän yhteenkirjoitetun alta. On aika vittumaista huomata että ilmeisesti tolta feikkarilta on lähteny mun nimissä paljon muutakin kirjautumattomana mun nickillä.

        Saattaa meikäläistä vähän huonoon valoon ja tässäkin keskustelussa taas ollaan jo ihan väärää tahoa suohon sotkemassa.

        Kyllähän mä möyhyyn ja puhun suuni puhtaaksi mutta ei mulla nyt suoranaista tarvetta oo mitenkään teitä tai tätä palstaa sebn kummemmin mollata. Ja käynkin pirun harvakseltaan, itsenäni. Onneks joku jaksaa nähdä vaivaa ja käydä minuna. Sairastahan tuollainen on toiseksi tekeytyminen, varsinkin kun nickini on hyvinkin tunnistettavissa. Lähentelee jo herjauksen tunnusmerkistöä mutta btw, mitäs mä tämmösistä.
        Neuvo:
        Ota kuule kaveri pilleris ens kerralla ilman viinaa ja viinas ilman pillereitä niin voit elää näinkin vanhaksi kuin minä jo olen elänyt ja hyvinkin vauhdikasta elämää viettäen.

        ...että jos humalassa kirjoitankin joskus keskusteluun ei sitä pidä niin vakavasti ottaa ja vittumaista oli eräältä tutulta mut melkein nimeltä mainita mikä johtaa kyllä seurauksiin.

        Otan tän palstoilla roikkumisen lähinnä viihteenä ja yleensä ilman nicknamiani ja harkitsen vakavasti rikos-ilmoitusta,Ja mun viinanotto ei kuulu kenellekkään ei edes kavereille.


      • Roy Donary
        Roy_Donary kirjoitti:

        ...että jos humalassa kirjoitankin joskus keskusteluun ei sitä pidä niin vakavasti ottaa ja vittumaista oli eräältä tutulta mut melkein nimeltä mainita mikä johtaa kyllä seurauksiin.

        Otan tän palstoilla roikkumisen lähinnä viihteenä ja yleensä ilman nicknamiani ja harkitsen vakavasti rikos-ilmoitusta,Ja mun viinanotto ei kuulu kenellekkään ei edes kavereille.

        ...väärällä nbickillä.
        Tästä lähtien tunnistatte minut yhteenkirjoitetusta nickistä.
        Kännin piikkiin.


      • Arska
        Roy Donary kirjoitti:

        ...väärällä nbickillä.
        Tästä lähtien tunnistatte minut yhteenkirjoitetusta nickistä.
        Kännin piikkiin.

        Todellakaan ole Arska, en tiedä mistä tuo hullu puhuu tyypillistä paskakeskustelua tällä palstalla .


      • roydonary
        Arska kirjoitti:

        Todellakaan ole Arska, en tiedä mistä tuo hullu puhuu tyypillistä paskakeskustelua tällä palstalla .

        ...pikkasen vitsiä vakavammaks nää sun touhus.
        Rellestä ja pelleile, et sä mua pysty loukkaamaan, tätä nickiä et niin vaan viekään.

        En mä mistään sokerista oo ja siihen sula jos niskaan lorotetaan mutta paskanheittoon kyllä saatan reagoida oikeastikin, jos ei lopu.


      • roydonary
        Roy_Donary kirjoitti:

        ...että jos humalassa kirjoitankin joskus keskusteluun ei sitä pidä niin vakavasti ottaa ja vittumaista oli eräältä tutulta mut melkein nimeltä mainita mikä johtaa kyllä seurauksiin.

        Otan tän palstoilla roikkumisen lähinnä viihteenä ja yleensä ilman nicknamiani ja harkitsen vakavasti rikos-ilmoitusta,Ja mun viinanotto ei kuulu kenellekkään ei edes kavereille.

        ...että jos humalassa(se on jurrissa tai tuubassa!) kirjoitankin joskus keskusteluun(tohon löisin pilkun) ei sitä pidä niin vakavasti ottaa ja vittumaista oli eräältä tutulta mut melkein nimeltä mainita(tohonkin pilkku!) mikä johtaa kyllä seurauksiin. (seuraamuksiinpa!)

        Otan tän palstoilla roikkumisen lähinnä viihteenä ja yleensä ilman nicknamiani(mikä ketun teinisana mun suuhun sovitetaankaan! :D ) ja harkitsen vakavasti rikos-ilmoitusta,(pilkun jälkeen välilyönti ja yhdysviiva Getzemaneen tosta!)Ja( pieni alkukirjain pilkun jälkeen eikä "ja" sanan eteen!) mun viinanotto ei kuulu kenellekkään ei edes kavereille.(Kyllä kuuluu ja varsinkin näkyy!)


      • roydonary

        Ettei vaan ois trollin itsensä viesti tämä?
        ka,...
        Kuule mulla vaihtu koulut ja koulukaverit sitätahtia ettei siinä mikään pikku ka,.. paljon mieleen jää.
        Enkä noihin aikoihin edes harrastanut seksiä.
        Eikä välttämättä nykyisin kun harrastan, jää sittenkään! :D

        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)


      • roydonary
        roydonary kirjoitti:

        Ettei vaan ois trollin itsensä viesti tämä?
        ka,...
        Kuule mulla vaihtu koulut ja koulukaverit sitätahtia ettei siinä mikään pikku ka,.. paljon mieleen jää.
        Enkä noihin aikoihin edes harrastanut seksiä.
        Eikä välttämättä nykyisin kun harrastan, jää sittenkään! :D

        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)

        ..näitä viestejäni uppoamaan oikeiden otsakkeiden alle.
        Eli ihan yleisesti:
        Olen täällä käynyt toisinaan ja ottanut kantaakin varsin kärkkäästi moneenkin asiaan, otan jatkossakin!
        Ja alunalkaen olen esiintynyt lähestulkoon omalla nimelläni, Ari Roito, Roi Tonari, Roy Donary, Roidon Ari. Ihan siitä syystä etten huutelis levottomia ja merkiksi siitä että seison sanojeni takana!

        Nyt oon kuitenkin saanut jonkun trollaajan riesakseni joka käyttää samaa nimimerkkiä ja saa varmaan suunnattomia orgasmeja siitä.
        En alkuunkaan uskonut että esim. nimimerkki "astuja" voisi olla joku muu kuin jonkun lahopään jakomielitautinen kokeilu. Ehkä se on sitä yhä.

        Samansisältöistä viestiä kyllä jätti kuin minäkin nyt, eli ymmärrän täysin!

        Mulla ei oo alter egoja ja nyt kun nimenikin tunnustin kokonaisuudessaan, voi olla että liitän vielä lääkärintodistuksenkin kuvaliitteenä varmemmaksi vakuudeksi terveydentilastani sitä epäileville! :D

        Kaikkea paskaa en trollin niskaan sysää, oon mä tänne joskus kännissä postaillu jotain levottomia, niistä kannan yhä vastuun kysyttäessä!
        Tää trolli nyt vaan on oikeasti tehnyt mulle niin paljon haittaa ettei oo tosikaan.
        Minut tuntevat kuitenkin tietävät että silmä silmästä ei sovi periaatteisiini.
        Kyllä mä silmästä pari vastaavaa otan ja vien vielä päänkin,.. :D
        Alkaako kuulostaa oikealta "minulta"?
        Mun on pakko liittää toi suluissaoleva joka postauksen perään, mä en jaksa selata kaikkea sitä hallaa mitä mulle on tehty.
        Sen opin että kirjoitan aina jatkossa vain ja ainoastaan kirjautuneena.
        Mitä enemmän mä tätä palstaa selaan ( en oikeasti käy täällä kuin harvakseltaan) sitä enemmän suosittelisin itselleni lobotomiaa, jos se olisin minä.
        Mutta hyvin kaveri vetää! Ja villiarvaus jo henkilöllisyydestä onkin, ja ihan varmasti kerron kun varmuuden saan siitä kuka oNpi tämä paska. Sillä paskahan tuo on, ei mee enää vitsinä läpi.

        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)


      • roydonary kirjoitti:

        ..näitä viestejäni uppoamaan oikeiden otsakkeiden alle.
        Eli ihan yleisesti:
        Olen täällä käynyt toisinaan ja ottanut kantaakin varsin kärkkäästi moneenkin asiaan, otan jatkossakin!
        Ja alunalkaen olen esiintynyt lähestulkoon omalla nimelläni, Ari Roito, Roi Tonari, Roy Donary, Roidon Ari. Ihan siitä syystä etten huutelis levottomia ja merkiksi siitä että seison sanojeni takana!

        Nyt oon kuitenkin saanut jonkun trollaajan riesakseni joka käyttää samaa nimimerkkiä ja saa varmaan suunnattomia orgasmeja siitä.
        En alkuunkaan uskonut että esim. nimimerkki "astuja" voisi olla joku muu kuin jonkun lahopään jakomielitautinen kokeilu. Ehkä se on sitä yhä.

        Samansisältöistä viestiä kyllä jätti kuin minäkin nyt, eli ymmärrän täysin!

        Mulla ei oo alter egoja ja nyt kun nimenikin tunnustin kokonaisuudessaan, voi olla että liitän vielä lääkärintodistuksenkin kuvaliitteenä varmemmaksi vakuudeksi terveydentilastani sitä epäileville! :D

        Kaikkea paskaa en trollin niskaan sysää, oon mä tänne joskus kännissä postaillu jotain levottomia, niistä kannan yhä vastuun kysyttäessä!
        Tää trolli nyt vaan on oikeasti tehnyt mulle niin paljon haittaa ettei oo tosikaan.
        Minut tuntevat kuitenkin tietävät että silmä silmästä ei sovi periaatteisiini.
        Kyllä mä silmästä pari vastaavaa otan ja vien vielä päänkin,.. :D
        Alkaako kuulostaa oikealta "minulta"?
        Mun on pakko liittää toi suluissaoleva joka postauksen perään, mä en jaksa selata kaikkea sitä hallaa mitä mulle on tehty.
        Sen opin että kirjoitan aina jatkossa vain ja ainoastaan kirjautuneena.
        Mitä enemmän mä tätä palstaa selaan ( en oikeasti käy täällä kuin harvakseltaan) sitä enemmän suosittelisin itselleni lobotomiaa, jos se olisin minä.
        Mutta hyvin kaveri vetää! Ja villiarvaus jo henkilöllisyydestä onkin, ja ihan varmasti kerron kun varmuuden saan siitä kuka oNpi tämä paska. Sillä paskahan tuo on, ei mee enää vitsinä läpi.

        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)

        pinnat kotiin kärsivällisyydestäsi.. hyviä jatkoja toivotan :D..


      • Roy Donary
        Kasperiina kirjoitti:

        pinnat kotiin kärsivällisyydestäsi.. hyviä jatkoja toivotan :D..

        ...teen minkä pystyn, mutta mulla on nyt nainen täällä anteeksi


      • Astuja
        Roy Donary kirjoitti:

        ...teen minkä pystyn, mutta mulla on nyt nainen täällä anteeksi

        Ei jumalauta täähän on suomi24 keskustelu! jos täällä kaikki olis noin paskantärkeitä jostain melkein samasta nikistä niin huh huh . nyt asiaan ei ketää kiinnosta jokun eläkeläisen nikki!


      • jaksaa taas
        Astuja kirjoitti:

        Ei jumalauta täähän on suomi24 keskustelu! jos täällä kaikki olis noin paskantärkeitä jostain melkein samasta nikistä niin huh huh . nyt asiaan ei ketää kiinnosta jokun eläkeläisen nikki!

        keskustella itsekseen. Unohtui vaan kännissä vaihtaa nikistä toiseen^ heheeh!


      • sivusta seurannut
        jaksaa taas kirjoitti:

        keskustella itsekseen. Unohtui vaan kännissä vaihtaa nikistä toiseen^ heheeh!

        Oon lueskellut näitä vääntöjä täällä. Huvittuneenakin, kun ei oo kohdalle osunut. Vielä.
        Ensin molemmat lukasee ton ja keskustelee asiahengessä uudestaan:
        http://www.tietosuoja.fi/uploads/2h37f8kfkhr5.rtf
        Sen verran puolueellinen olen tässä kohtaa että mulla nyt vaan on yks "Royn" maalama taulu omistuksessani.
        Jos "oikea" Roy on rekisteröinyt "taiteilijanimensä"
        copyright -merkinnöin rekisteriin, niin kuin oletan, niin sitten tämä toinen "Roy" on kyllä heikoilla jäillä käräjöitäessä. Kehottaisinkin pistämään oitis koneensa kovalevyn Pyhäjärveen verkonpainoksi tms. fiksua, kalliiksi tulee jos käräjöimään lähdetään.
        Linikkalanlammikin on paikoin jopa 40 metriä syvä, jos lähenpänä sijaitsee.
        Kaikista keskusteluista Internetistä jää kovalevylle tunnistettavissa oleva jälki.
        Roy eikä "Roy" ei niitä pysty selvittämään.
        Poliisi pystyy jos asiat siihen pisteeseen etenevät.
        Rivien välistä voisin lukaista äkkiä niin että ovat etenemässä.
        On toki eri asia lainata nimimerkki "Pikkumyy" muuttaen se "Pikku Myyksi" tai "Pikku-Myy"ksi.
        Muumina esiintyminen saattaa jo olla brändirikos, vaikkei sitä tiedostakkaan ja oikeasti ainoastaan Coca-Cola on lähtenyt hanakasti "tuotenimivarkauksien" ehkäisyyn.
        Johtunee varmasti rahavirroista jotka ovat yhtiön takana ihan yhtäkuin brändin tunnettavuudestakin.
        Mutta ei Roy tuuleen huutele, hänet on kyseisellä nimimerkillä varsin vaivattomasti tunnistettavissa, mikä lienee alkuperäistarkoituskin.
        Ymmärrän ärtymyksen ja oikeustajuni oikeudelliseen tietämykseeni sidottuna, väkisinkin kallistuu vaakakuppini oikean "Royn" eduksi tässä nimenomaisepisodissa.
        Kuitenkin lopullisen varmuuden saaminen siitä kumpi on kumpi edellyttää paitsi rikosilmoituksen aikaansaattamista, myös sitä että "nimi" on suojattu.
        Eettiseen puoleen en muutoin toimeksiannostani johtuen paneudu, kuin sanomalla sen että on moukkamaista tekeytyä toiseen henkilöhahmoon, vieläpä aiheuttaen tahallista ja tietoista/harkittua sekä taloudellistakin vahinkoa kyseiselle henkilölle.
        Asian lopputulemma näyteltäneen rikosoikeudellisessa järjestyksessä asianomaisten ja -omistajien kesken.
        Paskaanastuja
        Varatuomari mutta oikeassa!


      • tekoroy
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Oon lueskellut näitä vääntöjä täällä. Huvittuneenakin, kun ei oo kohdalle osunut. Vielä.
        Ensin molemmat lukasee ton ja keskustelee asiahengessä uudestaan:
        http://www.tietosuoja.fi/uploads/2h37f8kfkhr5.rtf
        Sen verran puolueellinen olen tässä kohtaa että mulla nyt vaan on yks "Royn" maalama taulu omistuksessani.
        Jos "oikea" Roy on rekisteröinyt "taiteilijanimensä"
        copyright -merkinnöin rekisteriin, niin kuin oletan, niin sitten tämä toinen "Roy" on kyllä heikoilla jäillä käräjöitäessä. Kehottaisinkin pistämään oitis koneensa kovalevyn Pyhäjärveen verkonpainoksi tms. fiksua, kalliiksi tulee jos käräjöimään lähdetään.
        Linikkalanlammikin on paikoin jopa 40 metriä syvä, jos lähenpänä sijaitsee.
        Kaikista keskusteluista Internetistä jää kovalevylle tunnistettavissa oleva jälki.
        Roy eikä "Roy" ei niitä pysty selvittämään.
        Poliisi pystyy jos asiat siihen pisteeseen etenevät.
        Rivien välistä voisin lukaista äkkiä niin että ovat etenemässä.
        On toki eri asia lainata nimimerkki "Pikkumyy" muuttaen se "Pikku Myyksi" tai "Pikku-Myy"ksi.
        Muumina esiintyminen saattaa jo olla brändirikos, vaikkei sitä tiedostakkaan ja oikeasti ainoastaan Coca-Cola on lähtenyt hanakasti "tuotenimivarkauksien" ehkäisyyn.
        Johtunee varmasti rahavirroista jotka ovat yhtiön takana ihan yhtäkuin brändin tunnettavuudestakin.
        Mutta ei Roy tuuleen huutele, hänet on kyseisellä nimimerkillä varsin vaivattomasti tunnistettavissa, mikä lienee alkuperäistarkoituskin.
        Ymmärrän ärtymyksen ja oikeustajuni oikeudelliseen tietämykseeni sidottuna, väkisinkin kallistuu vaakakuppini oikean "Royn" eduksi tässä nimenomaisepisodissa.
        Kuitenkin lopullisen varmuuden saaminen siitä kumpi on kumpi edellyttää paitsi rikosilmoituksen aikaansaattamista, myös sitä että "nimi" on suojattu.
        Eettiseen puoleen en muutoin toimeksiannostani johtuen paneudu, kuin sanomalla sen että on moukkamaista tekeytyä toiseen henkilöhahmoon, vieläpä aiheuttaen tahallista ja tietoista/harkittua sekä taloudellistakin vahinkoa kyseiselle henkilölle.
        Asian lopputulemma näyteltäneen rikosoikeudellisessa järjestyksessä asianomaisten ja -omistajien kesken.
        Paskaanastuja
        Varatuomari mutta oikeassa!

        Eipä näytä tällaista "taiteilijaa" löytyvän kuva- eikä kirjoitustaiteen puolelta. Google puolestaan antaa hakutulokseksi nipun häirikkökirjoituksia eri palstoilta.

        Annetaan pikkumiehen olla tästä huolimatta.
        Lopetetaan, se on jo opetuksensa saanut.
        Luetaan hiljaa hänen kirjoituksiaan ja opitaan.

        Eihän netissä käytettävää nikkiä "taiteilija"nimeksi arvaa.

        Roy_Donary


      • sivusta seurannut, minäkin
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Oon lueskellut näitä vääntöjä täällä. Huvittuneenakin, kun ei oo kohdalle osunut. Vielä.
        Ensin molemmat lukasee ton ja keskustelee asiahengessä uudestaan:
        http://www.tietosuoja.fi/uploads/2h37f8kfkhr5.rtf
        Sen verran puolueellinen olen tässä kohtaa että mulla nyt vaan on yks "Royn" maalama taulu omistuksessani.
        Jos "oikea" Roy on rekisteröinyt "taiteilijanimensä"
        copyright -merkinnöin rekisteriin, niin kuin oletan, niin sitten tämä toinen "Roy" on kyllä heikoilla jäillä käräjöitäessä. Kehottaisinkin pistämään oitis koneensa kovalevyn Pyhäjärveen verkonpainoksi tms. fiksua, kalliiksi tulee jos käräjöimään lähdetään.
        Linikkalanlammikin on paikoin jopa 40 metriä syvä, jos lähenpänä sijaitsee.
        Kaikista keskusteluista Internetistä jää kovalevylle tunnistettavissa oleva jälki.
        Roy eikä "Roy" ei niitä pysty selvittämään.
        Poliisi pystyy jos asiat siihen pisteeseen etenevät.
        Rivien välistä voisin lukaista äkkiä niin että ovat etenemässä.
        On toki eri asia lainata nimimerkki "Pikkumyy" muuttaen se "Pikku Myyksi" tai "Pikku-Myy"ksi.
        Muumina esiintyminen saattaa jo olla brändirikos, vaikkei sitä tiedostakkaan ja oikeasti ainoastaan Coca-Cola on lähtenyt hanakasti "tuotenimivarkauksien" ehkäisyyn.
        Johtunee varmasti rahavirroista jotka ovat yhtiön takana ihan yhtäkuin brändin tunnettavuudestakin.
        Mutta ei Roy tuuleen huutele, hänet on kyseisellä nimimerkillä varsin vaivattomasti tunnistettavissa, mikä lienee alkuperäistarkoituskin.
        Ymmärrän ärtymyksen ja oikeustajuni oikeudelliseen tietämykseeni sidottuna, väkisinkin kallistuu vaakakuppini oikean "Royn" eduksi tässä nimenomaisepisodissa.
        Kuitenkin lopullisen varmuuden saaminen siitä kumpi on kumpi edellyttää paitsi rikosilmoituksen aikaansaattamista, myös sitä että "nimi" on suojattu.
        Eettiseen puoleen en muutoin toimeksiannostani johtuen paneudu, kuin sanomalla sen että on moukkamaista tekeytyä toiseen henkilöhahmoon, vieläpä aiheuttaen tahallista ja tietoista/harkittua sekä taloudellistakin vahinkoa kyseiselle henkilölle.
        Asian lopputulemma näyteltäneen rikosoikeudellisessa järjestyksessä asianomaisten ja -omistajien kesken.
        Paskaanastuja
        Varatuomari mutta oikeassa!

        "Jos "oikea" Roy on rekisteröinyt "taiteilijanimensä"
        copyright -merkinnöin rekisteriin,"
        ____________________________________________

        siis yritätkö kertoa, että kukaan maailmassa ei saa käyttää "Roy" nimeä,
        jos sitä käyttää joku taiteilija, kukaan ei saa sellaista antaa lapselleen, kukaan ei saa nimimerkkinä käyttää.

        Kyllä tuolla ajatusmaailmalla nimet maailmasta loppuisivat.

        Missä tämä ainutlaatuinen rekisteri on ????????
        Kuka valvoo ??????

        kyläpä huvittavia sain heti aamulla lukea.


      • mä !!
        roydonary kirjoitti:

        ...pikkasen vitsiä vakavammaks nää sun touhus.
        Rellestä ja pelleile, et sä mua pysty loukkaamaan, tätä nickiä et niin vaan viekään.

        En mä mistään sokerista oo ja siihen sula jos niskaan lorotetaan mutta paskanheittoon kyllä saatan reagoida oikeastikin, jos ei lopu.

        sä oot se semmone puoli narkki yliskylästä


      • linkin
        sivusta seurannut, minäkin kirjoitti:

        "Jos "oikea" Roy on rekisteröinyt "taiteilijanimensä"
        copyright -merkinnöin rekisteriin,"
        ____________________________________________

        siis yritätkö kertoa, että kukaan maailmassa ei saa käyttää "Roy" nimeä,
        jos sitä käyttää joku taiteilija, kukaan ei saa sellaista antaa lapselleen, kukaan ei saa nimimerkkinä käyttää.

        Kyllä tuolla ajatusmaailmalla nimet maailmasta loppuisivat.

        Missä tämä ainutlaatuinen rekisteri on ????????
        Kuka valvoo ??????

        kyläpä huvittavia sain heti aamulla lukea.

        tähän rekisteriin kun olen itsekin vähän "taiteilija" ja pelottaa jos nimi menee?

        Ron_Jeremy


      • setäsivustasta
        linkin kirjoitti:

        tähän rekisteriin kun olen itsekin vähän "taiteilija" ja pelottaa jos nimi menee?

        Ron_Jeremy

        Emmä noista rekistereistä tiedä missä kukin esiintytynee ja onko suojaa nimelle haettu.
        Mahdollista toki on ja sinällään asiasta vaahtoaa henkilö joka kokee identiteettinsä varastetuksi.

        http://www.kko.fi/32693.htm

        KKO 2005:92
        "Tekijänoikeuslain 7 §:n mukaan tekijänä pidetään, jollei näytetä toisin olevan, sitä, jonka nimi taikka yleisesti tunnettu salanimi tai nimimerkki yleiseen tapaan pannaan teoksen kappaleeseen tai ilmaistaan saatettaessa teos yleisön saataviin."


      • PilkunAstuja
        setäsivustasta kirjoitti:

        Emmä noista rekistereistä tiedä missä kukin esiintytynee ja onko suojaa nimelle haettu.
        Mahdollista toki on ja sinällään asiasta vaahtoaa henkilö joka kokee identiteettinsä varastetuksi.

        http://www.kko.fi/32693.htm

        KKO 2005:92
        "Tekijänoikeuslain 7 §:n mukaan tekijänä pidetään, jollei näytetä toisin olevan, sitä, jonka nimi taikka yleisesti tunnettu salanimi tai nimimerkki yleiseen tapaan pannaan teoksen kappaleeseen tai ilmaistaan saatettaessa teos yleisön saataviin."

        Nick Onaryn humalassa oksennetut kirjainrykelmät "teoksia", jos ne koostuvat vain yleisistä kansankielisistä ja puberteetti-ikäisten hokemista höystettynä turhautuneella raivolla?


      • roydonary
        PilkunAstuja kirjoitti:

        Nick Onaryn humalassa oksennetut kirjainrykelmät "teoksia", jos ne koostuvat vain yleisistä kansankielisistä ja puberteetti-ikäisten hokemista höystettynä turhautuneella raivolla?

        Sen sijaan sarjakuvat, maalaukset, sanoitukset ja pakinat ovat.


      • roydonary
        roydonary kirjoitti:

        Sen sijaan sarjakuvat, maalaukset, sanoitukset ja pakinat ovat.

        ...nettilevityksen,kuten esim. ( google,yahoo yms.botit voi kieltää )
        se ei kuitenkaan tarkoita sitä että jos nimi ei netissä silmille tupsahdakaan, se oisi vapaasti plagioitavissa omiin tarkoitusperiin ilman seuraamuksia.
        Mä en jaksa tätä enää rautalangasta kummemmin vääntää! Nicki on foneettisesti lähes oikea nimi, rekisteröity, sen käyttöönotto loukkaa kuin pyörävarkaus.
        Mä puhun vaikka maailman tappiin asti, mutta itsenäni.
        Jos mä haluun itseni kanssa keskustella, mulla on sitävarten suljettu blogi. Nih.
        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)


      • ei mitätöi
        roydonary kirjoitti:

        ...nettilevityksen,kuten esim. ( google,yahoo yms.botit voi kieltää )
        se ei kuitenkaan tarkoita sitä että jos nimi ei netissä silmille tupsahdakaan, se oisi vapaasti plagioitavissa omiin tarkoitusperiin ilman seuraamuksia.
        Mä en jaksa tätä enää rautalangasta kummemmin vääntää! Nicki on foneettisesti lähes oikea nimi, rekisteröity, sen käyttöönotto loukkaa kuin pyörävarkaus.
        Mä puhun vaikka maailman tappiin asti, mutta itsenäni.
        Jos mä haluun itseni kanssa keskustella, mulla on sitävarten suljettu blogi. Nih.
        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)

        sitä faktaa, että olet naurettava pelle.


      • oma nimi
        ei mitätöi kirjoitti:

        sitä faktaa, että olet naurettava pelle.

        "Taiteilija" haluaa huomiota niin paljon, että paljastaa nimensä suomi24 keskustelussa keksii selvästi osan riidoista kirjoittaa siis rekkautumattomana vastauksia itselleen että keskustelu itsestä jatkuu . No ihmetyttää vähän rohkeutesi kun huomioonottaa että iso osa sun viesteistä on pelkkää jurrissa vittuilua muille.Sulla on hirveet agressiot joka suuntaan ja huomio halua.Ehkä koska tiedät, ettet ole muuten kovin kiinnostava, tuskin "taiteilijanakaan"


      • Tämä-
        oma nimi kirjoitti:

        "Taiteilija" haluaa huomiota niin paljon, että paljastaa nimensä suomi24 keskustelussa keksii selvästi osan riidoista kirjoittaa siis rekkautumattomana vastauksia itselleen että keskustelu itsestä jatkuu . No ihmetyttää vähän rohkeutesi kun huomioonottaa että iso osa sun viesteistä on pelkkää jurrissa vittuilua muille.Sulla on hirveet agressiot joka suuntaan ja huomio halua.Ehkä koska tiedät, ettet ole muuten kovin kiinnostava, tuskin "taiteilijanakaan"

        Taiteilijanimi siis rekisteröity?Mihin ja miten kirjoitettuna ?


      • ihan.
        Tämä- kirjoitti:

        Taiteilijanimi siis rekisteröity?Mihin ja miten kirjoitettuna ?

        mutta kattokaa tänkin ketjun päivämääriä ja kellonaikoja ja järjestystä roydonaryn viesteisssä niin eikö se vähän kerro?
        Jos mää keskenäni haluan olla, mää runkkaan enkä puhu paskaa itteni kanssa tällasissa paikoissa.
        Miehistyppä vähän!


      • Anonyymi
        roydonary kirjoitti:

        ..näitä viestejäni uppoamaan oikeiden otsakkeiden alle.
        Eli ihan yleisesti:
        Olen täällä käynyt toisinaan ja ottanut kantaakin varsin kärkkäästi moneenkin asiaan, otan jatkossakin!
        Ja alunalkaen olen esiintynyt lähestulkoon omalla nimelläni, Ari Roito, Roi Tonari, Roy Donary, Roidon Ari. Ihan siitä syystä etten huutelis levottomia ja merkiksi siitä että seison sanojeni takana!

        Nyt oon kuitenkin saanut jonkun trollaajan riesakseni joka käyttää samaa nimimerkkiä ja saa varmaan suunnattomia orgasmeja siitä.
        En alkuunkaan uskonut että esim. nimimerkki "astuja" voisi olla joku muu kuin jonkun lahopään jakomielitautinen kokeilu. Ehkä se on sitä yhä.

        Samansisältöistä viestiä kyllä jätti kuin minäkin nyt, eli ymmärrän täysin!

        Mulla ei oo alter egoja ja nyt kun nimenikin tunnustin kokonaisuudessaan, voi olla että liitän vielä lääkärintodistuksenkin kuvaliitteenä varmemmaksi vakuudeksi terveydentilastani sitä epäileville! :D

        Kaikkea paskaa en trollin niskaan sysää, oon mä tänne joskus kännissä postaillu jotain levottomia, niistä kannan yhä vastuun kysyttäessä!
        Tää trolli nyt vaan on oikeasti tehnyt mulle niin paljon haittaa ettei oo tosikaan.
        Minut tuntevat kuitenkin tietävät että silmä silmästä ei sovi periaatteisiini.
        Kyllä mä silmästä pari vastaavaa otan ja vien vielä päänkin,.. :D
        Alkaako kuulostaa oikealta "minulta"?
        Mun on pakko liittää toi suluissaoleva joka postauksen perään, mä en jaksa selata kaikkea sitä hallaa mitä mulle on tehty.
        Sen opin että kirjoitan aina jatkossa vain ja ainoastaan kirjautuneena.
        Mitä enemmän mä tätä palstaa selaan ( en oikeasti käy täällä kuin harvakseltaan) sitä enemmän suosittelisin itselleni lobotomiaa, jos se olisin minä.
        Mutta hyvin kaveri vetää! Ja villiarvaus jo henkilöllisyydestä onkin, ja ihan varmasti kerron kun varmuuden saan siitä kuka oNpi tämä paska. Sillä paskahan tuo on, ei mee enää vitsinä läpi.

        (allekirjoittaneen nimimerkin rekisteröitynyt käyttäjä joka kirjoittaa nimimerkkinsä yhteen, on ainoa joka vastaa kyseisen nimimerkin huutoihin. Muut ovat valitettavasti häiriintyneitä ”trolleja” ja asiasta on lähtenyt huomautus ylläpidolle. Toki voisin tekaista uuden nickin ja tulla sillä tänne. Puskista huutelu ei kuulu oikeustajuuni ja on mielestäni reiluNpaa tietää kuka huutelee.)

        Tullaan Forssan Holjille perjantaina, saas nähdä tavataanko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe