Olen syönyt 3 viikkoa Obsidan rautalääkettä. Sinä aikana olen lihonut 2kg vaikka mikään muu ei ole muuttunut ruokavaliossa tai liikkumisessa. Onko muilla vastaavia kokemuksia.Mahankin lääke tekee vähän sekaisin.
rautalääke
3
3333
Vastaukset
- ei lihota,
siinä ei ole mitään sellaista joka tekisi sellaista, se ei kerää nestettä tms.
Vatsan sekaisin meneminen mainitaan ihan pakkauksen ohjeessakin - Ravintoaine
Kahden kilon painon vaihtelu on niin pientä, että se voi liittyä jo normaaleihin hormonivaihteluihin. En usko, että raudalla on oikeaa merkitystä painoon. Ainoa tilanne voi olla se, että olet alipainoinen muutenkin, ja hemoglobiinitason normalisoituminen on parantanut ruokahaluasi, ja olet huomaamattasi syönyt enemmän.
Joku syyhän raudanpuutteeseenkin on ollut. Joko olet menettänyt verta esim. runsaiden vuotojen vuoksi, tai saanut sitä puutteellisesti ravinnosta. Itse olen ollut parikymmentä vuotta kasvissyöjä, olen kuparikierukan käyttäjä, ja veren rauta-arvot ovat koko ajan pysyneet normaalieina. - rautakankinen
Mistä päättelet että olet lihonut? Jos painosi on noussut tuon 2kg, niin arvelisin sen johtuvan vain siitä, että Obsidan aiheuttaa monille ummetusta, ja ulosteen jumittaminen elimistössä nostaa painoa. Joten jos vaatteet mahtuvat vielä päälle normaalisti, en olisi sinuna kovin huolissani.
Oikeastaan päinvastoin voi ajatella että rauta laskee painoa. Rauta-arvojen ollessa kunnossa jaksaa liikkua ja touhuta paljon enemmän kuin aneemisena. Toisekseen alhaiset rauta-arvot hidastavat aineenvaihduntaa ja rasva kertyy helpommin elimistöön. Ja väsyneenä tulee monesti syötyä turhan paljon. Joten obsidaneja naamaan vaan. ;) Myös veriohukaiset on hyviä rauta-arvojen nostajia, mutta niitä ei moni mielellään syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793