Mites tosta kesälle sijoittuvasta kertausharj. pääsis eroon. Oon jo kerran käyny ja enää ei vois vähempää kiinnostaa. Tässä nyt on muutenkin semmonen uus elämäntilanne alkanut. Uudet työt ja kaikki...Työ on semmoinen minkä perusteella voisi saada vapaata. Kuinka helposti se käykään ja kuinka vahvat perustelut on oltava. Ammatin puolesta voisi aselajiikin vaihtaa mutta tuskin ensi kesään mitään vaikutusta pyynnöillä/tai aneluilla olisi. 4 pvää kestäisi. Heinäkuussa on työpaikan lomakuukaudet ja siellä työntekijöitä (miespuolisia) tarvitaan. Ei hitto, pilas toikin kutsu tulevan kesän odottelufiilikset...
Hohhoijaa...
Pezki
1
779
Vastaukset
- KehVA
Eroa reservistä niin ei tarvitse mennä kertaamaan enää koskaan. Lomake vaan täytettynä aluetoimistoon niin se on sillä selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358