Lattialle pissaaminen?!

Yleinen sauna

Naapureilla on yleinen saunavuoro meidän jälkeen. Viimeksi tuo nainen tuli lapsineen hieman ajoissa, ja odotteli siinä vuoroaan. Kuulin kun toinen lapsista valitteli pissahätää. Äiti siihen vain tokaisi että 'kohta päästään suihkuun'. Siis haloo haloo!! Ei kai äiti opeta lapsiaan pissaamaan lattialle!!?

27

3008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyään.

      Voi voi, pienten lasten äitien kanssa jutellessa käy pian ilmi, että tuo on hyvin yleinen tapa nykyään. Jopa viisivuotiaitakin pissatetaan saunan suihkuun, vaikka vessa olisi parin metrin päässä.

      • Nykyajan pösilöt

        Kyllä nykyajan nuorilla ihmisillä ei ole enää mitään tolkkua jos tämmöistä tekevät/antavat lastensa tehdä. Ei ennen vanhaan olisi tullut kuuloonkaan, selkäsaunanhan siinä lapsi olisi saanut jos olisi pissannut lattiakaivoon....

        Voi herran jumala tätä nykyajan järjetöntä välinpitämättömyyttä ja täydellistä piittaamattomuutta. Sekä uusavuttomuutta.


    • birgit65

      Yleinen tapa. Ja erittäin vastenmielinen. Äidit tuntuvat ajattelevan, että heidän pikku kullannuppujensa virtsa ei ole terveysriski. Ilmoita isännnöitsijälle heti sillä tälläinen on saatava loppumaan! Kuseksikoon kodeissaan mihin haluavat mutta yleisissä tiloissa ei. Tekevät tätä myös uimahallissa.

      • heheheheheheheh

        No saatana mitäs ihmeelistä tuossa nyt on, ite kusen aina kun oon saunassa niin suihkuun aikana... hei haloo, samaan viemäriin se menee.... onnettomat valittajat... ;)


      • Anonyymi

        Mun faija kun meni saunaan kusi ensimmäisenä löylykauhaan ja sitten heitti lasting lauteille, ukko ei käyttänyt pesuaineita, hän haisi pahalle, hän oli sodan kaynyt vanhanliiton mies. Ennen oli tapana kusta saunassa, monissa saunoissa oli maalattia


    • se tuhoaa bakteereja...

      Lattialle pissaaminen tuhoaa jalkasilsa-bakteereita, joita jokaisesta yleisestä saunasta löytyy.

      • lattialle.

        Olen kuullut, että myös paska tuhoaa noita bakteereja. Annankin kolmivuotiaan poikani aina saunareissulla paskantaa suihkuun, se tappaa jalkasilsabakteereja.


    • tottakai pissaa

      meijän lapset kyllä pissii suihkuun. mitä sitten. ja haloo muutenkin kannattaa olla yleisis saunois saunakengät jalas esim. sandaalit. ja perseenalla elus.
      sanoohan sen järkikin. luulis,että niistä sienistä ym kupista ois enemmän valittamista kun että pien laps pissii suihkussa.
      HUH HUH!

      • birgit65

        pienen lapsen ja aikuisen miehen virtsalla?


    • mutta hyvä tavat?

      Mitään haittaa tuosta ei ole, sillä virtsa on steriilia, mutta onhan tuo monille hyvien tapojen vastaista.

    • Kaljamahainen poika 32v

      siis taloyhtiön sauna,sit makaan lauteilla ja annan virtsan tulla reilusti lauteille kyljellään olen ja pieren samalla.aina en jaksa edes huuhdella onhan virtsa steriiliä ja kyllä sen sitten joku toinen huuhtelee myöhemmin.

    • Itse paskaa

      Ei tuo pissattaminen vielä mitään!!

      Itse kun inhoan muutenkin yli kaiken LAPSIPERHEITÄ (asun yksin koiran kanssa), olen ottanut tavakseni kantaa koirani paskaa saunaan lattialle, yhtä tiettyä lapsiperhettä varten.
      He kun pissattivat lapsiaan saunan lattioille, niin minä annan takaisin samalla mitalla näin.

      Voi kun olisi saanut nähdä heidän ilmeensä kun koirani haiseva ripulipaska on ollut siellä jo 3 kertaa odottamassa heitä lauteilla ja saunan lattialla.

      • pätevältä kaverilta

        Sinähän pätevänoloinen jantteri olet, oletko kenties johtavassa asemassa?

        Keräilet koirasi ripulipaskoja, mitali pitäisi sinulle antaa. Toivottavasti presidentin kansliassa huomaavat erinomaisuutesi ja ehdottavat sinulle jotakin ansiomitalia.

        Olisikohan sinulla saumaa nobelinpalkintoon, sen verran älykkäältä toimesi vaikuttavat?


    • vrt. paskaa lauteilla

      Mitä haittaa lattialle pissaamisesta oikeasti on? Siis muuten kuin, hellantettas sentään, ruusuisen maailmakuvasi järkkyminen?

      Odotas, kun rupeaa löytymään vaippoja roskiksista ja/tai paskaa lauteilta.... ja nämähän eivät ole peräisin sieltä nuorimmalta ikäryhmältä, päinvastoin. Onhan se liian suurta tuhlausta käydä pesemässä perse ENNEN kuin menee saunaan. ...vaikka olisikin peräsuolen hallinta vähän pettänyt.

    • Suihkukusi

      Kuse lattialle mut putsaa jäljet

    • kasarmi-vs-ok

      Kasarmin yleissaunassa lirutellaan milloin missäkin. Monet luulevat, että lauteissa on välit juuri tätä varten. Jos haluat tästä kulttuurista eroon, osta omakotitalo.

    • PekkaPeeveli46v

      Mulla on omakotitalo ja kusen minne haluan.

    • ThreepwoodGuybrush

      Ihan normaalia tuo on, itsekin aina paskun suihkuun kun en jaksa mennä pöntölle.

    • Ayne

      Ovatko nämä ihan oikeasti suomalaisten tekoja? Ja kun luulin, että somalialaiset asialla.

    • Mummopupu

      Samaa se on hiki ku kusikin.

    • tämänhuomannut

      toista se on kun aikuiset ei käytä istuinalustaa ja haju senmukainen saunanlauteissa...

      • VauhtiviivaMän

        Miun perssiist jää aina musta rantu talon saunan lauteille. Ei se minuu haittaa.


      • Anonyymi
        VauhtiviivaMän kirjoitti:

        Miun perssiist jää aina musta rantu talon saunan lauteille. Ei se minuu haittaa.

        Minä joskus jos paskattaa lasken bussissa käteen ja heittää sen ovesta ulos


    • Anonyymi

      no ei se vaan leikkii lasta.

    • Anonyymi

      Tästä syystä en käytä julkisia saunoja. Kaikki eritteet lattialla ja lauteilla (sylki, sperma, uloste ja veret peräpukamista ja kuukautisista).

    • Anonyymi

      Oon 40 ja kusen lauteilla istuessa.Ilmekkään ei värähdä ja heitän kauhallisen vettä reisille ja loput kiukaalle

    • Anonyymi

      Naapuri tuli vastaan saunavuorollani. Jäi vain khatin vieno käry. Kiitti vielä nuorimies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe