alkaa P-kirjaimella.
Mikä on Rimpula?
26
1114
Vastaukset
- tämä..
surullisen hahmon ritari Pösö ja apurina Sitikka.
- liian helppo...
pöljä
- ehdottomasti
Pelleauto Tojota!!!
- ehe ehe!
pieleen niinkuin aina. Eh eh pelle PÖSÖÖÖ bua hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Rimpula...heh Rimpulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Pösöööö!
- ihan itsekkö
keksit tämän "sanailun" vai lainasitko ihan himppasen.
- että lainasin...
en voinut vatustaa kiusausta, varsinkin kun olen oikeassa. Vituttako pelle? Varmaan vituttaa, älä muuta väitä hah hah pösöapina!
- sananlasku sanoo
että lainasin... kirjoitti:
en voinut vatustaa kiusausta, varsinkin kun olen oikeassa. Vituttako pelle? Varmaan vituttaa, älä muuta väitä hah hah pösöapina!
Jos olet hiljaa, niin muut luulevat sinua tyhmäksi. Kun avaat sanaisen arkkusi, muut tietävät, että olet tyhmä.
joka myös minun kohdalla tuli näin todistettua :-D - huomasit...
sananlasku sanoo kirjoitti:
Jos olet hiljaa, niin muut luulevat sinua tyhmäksi. Kun avaat sanaisen arkkusi, muut tietävät, että olet tyhmä.
joka myös minun kohdalla tuli näin todistettua :-Dheh heh!
- ei näköjään
tiedä oikeaa vastausta, se automerkki alkaa T-kirjaimella ja tarkempaa tietoa ja oikean vastuksen saat täältä koeajon kohdalta oikein asiantuntijoiden suulla:
http://areena.yle.fi/toista?id=2045102 - tarkoittaa
Tää on varmaan Puskuri ohjelmasta kuultu sana? Rimpula tarkoittaa pientä ja laihaa, eli Puskuri ohjelmassa se isompi kaveri sanoessaan "rimpula" tarkoitti sillä sitä pienempää ja laihempaa työkaveria?
- miki-66
Vastaus on helppo! Alkaa teellä! Uusi Toyota Avensis! Takaluukun kansikin on niinku variksen siipi! Sen voi jokainen itse testata!
- toipotassa?
veikkaa studioraati
oli nimittäin sen verran premium-vaikutelman antava lenksotin- Heh heh
se T-merkkinen, mikä muistuttaa turvoksiin potkittua sumopainijaa.
- ei ikinä enään passattia
P= Passat. Eli rimpula on passat. Itselläni on ollut kaksi passattia ensimmäisen ja viimeinen.
- mikämikäauto
Pooppeli ???
Poordi ???
Polksvaakeni ???
Pojota ???
Pissani ???
Pervoletti ??? - ?????
Jaa ja kuka kyselee tuollaista?
- IFI
Morris 1100.
- UUTTA TIETOOOOOOOOOO
RINKELI RIMPULA = AUDI
- Toyota!
Vikipedia kertoo, että Rimpula on synonyymi Toyotalle.
- 4+12
Ei, vaan citikalle.
- jollet ole mopopoika
4+12 kirjoitti:
Ei, vaan citikalle.
Et tarvise kun ajaa Rimpulaa ja Citroenia vuoron perään niin tiedät mikä on rimpula.
- 4+12
jollet ole mopopoika kirjoitti:
Et tarvise kun ajaa Rimpulaa ja Citroenia vuoron perään niin tiedät mikä on rimpula.
Citikka on rimpula, eikä sinun vinkumiset sitä miksikään muuta.
- siis mopopoika
4+12 kirjoitti:
Citikka on rimpula, eikä sinun vinkumiset sitä miksikään muuta.
Et siis ole ajanu noita vuoron perään.
- minä tiedän
P-peukalo P-pas`kasessa P-per`sessä P-pystyssä
- Tämä se on:
Rimpula on Primulassa myytävä leipomotuote.
- joulugubbe
dodge calipeeri on rimpula
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822688- 1952207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772016- 1711869
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321715Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721347Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791315Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721260Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801201