Mistä saa huilun super mario3:sessa????
Tiedän että toisen saa kakkos jaksosta käyttämällä vasaraa, mutta toista en muista mistä saa... 15v on aikaa kun viimeksi olen mariota pelannu 8bittisellä, nyt taas tahkotaan! ;o)
Mario 8bit
4
455
Vastaukset
- Gobra
Vastasin sulle tuonne yleistä nintendosta palstalle jossa kysyt samaa.
- Gobra
unoha tuo, yläpuolella oleva. Minun moka!;D
- minä TAAAS
Gobra kirjoitti:
unoha tuo, yläpuolella oleva. Minun moka!;D
Vika viesti!
ekan kentästön linna,siis EI se missä on se lentävälaiva vaan normaali kivilinna. Tarvit lentotaion. Siinä ku pääset heti linnaan niin pelaat niin pitkälle että tulee ovi.ET mene ovesta vaan läsäytät se luurankoankan tieltä pois ja lennät sinne linnan katon päälle. Jukset sielä katolla (marioa ei näy) juokset sielä niin pitkälle ku pystyt ja tulee seinä vastaan, siinä onkin ovi paina ylös ja pääset paikkaan jossa on arkussa huilu.
Tulipa taas sotkettua koneen kans;) =D - Kimi...
minä TAAAS kirjoitti:
Vika viesti!
ekan kentästön linna,siis EI se missä on se lentävälaiva vaan normaali kivilinna. Tarvit lentotaion. Siinä ku pääset heti linnaan niin pelaat niin pitkälle että tulee ovi.ET mene ovesta vaan läsäytät se luurankoankan tieltä pois ja lennät sinne linnan katon päälle. Jukset sielä katolla (marioa ei näy) juokset sielä niin pitkälle ku pystyt ja tulee seinä vastaan, siinä onkin ovi paina ylös ja pääset paikkaan jossa on arkussa huilu.
Tulipa taas sotkettua koneen kans;) =D=o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4215127Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602986Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912549- 431800
- 551763
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!501746- 871557
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101277MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151187Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1671124