Olisin kiinnostunu tietämään, että onko mahdollista että oon raskaana ?
Oireita on ollu pieni yökötys mutta ei mitään oksentelua, alamahan särkemistä ja nipistelyä, rinnat ovat sivuilta kipeät ja hiukan turvonneet.
Tein raskaustestin maanantaina, ei tullut esiin kuin 1 punainen viiva, eli näytti että en ole raskaana.
Nyt sitten eilen tein uudelleen testin, tuli esiin 1 vahva punainen viiva ja alemmaksi todella huonosti huomattava punainen haamuviiva, joka näkyy vaan kunnon valossa.
Sitten tänään alkoi menkat ??? Tuollaista rusehtavaa vuotoa, ei mitenkään voimakasta.
Onko mahdollisuus että olen raskaana ja milloin olisi hyvä tehdä toinen raskaustesti uudelleen ?
Raskaana ja kuukautiset
4
717
Vastaukset
valemenkat?
Itselläni tuli alkuraskaudessa, mutta en kyllä silloin ollut vielä testannut raskauttani.
Ajattelin että ok, nyt ne sit alko, mut ne kesti vaan 1 päivän. Ajattelin että ei siinäkään viel mitään, ku mulla on aina ollu epäsäännölliset mensut. mut sit meni 2 viikkoa ja ei kuulunut menkkoja, tein testin ja kaksi viivaahan se näytti.- ......
Tee uusi testi muutaman päivän päästä. Tuli mullekin valemenkat. Mutta varhainen keskenmeno vaikutti myös samalta... se vuoto vaan koveni sitten normaaliksi menkoiksi myöhemmin.
- valemenkat
Mulla keskenmeno alkoi rusehtavalla vuodolla. Mutta olen myös kuullut "valemenkoista", joten ei välttämättä mitään hätää.
vaan niin sanottua rospuuttovuotoa ruskea vuoto. Ei ole vielä kk. Neuvolassa joskus sano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122