Vaaditaanko sotilaspoliisiksi koulutettavalta varusmieheltä todellakin sitä B-tason ajokorttia? Onko sellaiseksi vaikea päästä? Miten sellaiseksi oikeastaan päästään?
Sotilaspoliisiksi?
7
2922
Vastaukset
- taso on
oikea, mutta ei se varmaankaan ajokorttia tarkoita.
- p.b.a member
Oletko ulalla? Vai olisiko niin, että et ole vielä suorittanut varusmiespalvelua.
Kannattaa perehtyä faktoihin, auttaa paremmin hahmottamaan maailmaa.
Katso vaikka tuolta;
http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/karpr/alspol.dsp
Maavoimissa vaaditaan kyllä B-ajokortti niin ja sotilaspassissa pitää olla A-luokka.
- ajolupaa varten...
Sulla pitää olla vähintään B-ajokortti eikä sakkoja. Nämä asiat puolustusvoimat syynää.
Sitten saat yrittää kaksi kertaa ajolupakurssin ajokokeita. Jos toinenkaan kerta ei mene läpi, lupaa ei tipu.- -----
Muistaakseni meillä oli ainakin yksi ajokortiton spol-mies. Korttivaatimuksesta siis mitä ilmeisimmin on voitu joustaa kun tehtävään halukkaita ei hirveästi ollut. Vaatimukset ovat varmaan tiukemmat ainakin niissä varuskunnissa missä spol-koulutukseen vähän enemmän panostetaan.
- 2+14
Meillä oli aikanaan muija spollena jolla oli rattijuopumus nuorempana. Että se siitä sakottomuudesta.
- ...............
Kaartin Jääkärirykmentissä ei tarvita B-korttia.
- spolau
ei tarvi olla b korttia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733961- 1013525
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362658- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038