Rapunainen ihastui rapumieheen

Rapunainen1985

ooh.. olen niiin ihastunut.

Olen ihastunut rapumieheen, joka on vain viikon minua vanhempi.

Miten ravut käyvät yhteen?

4

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MasterZeromus

      Viikko eroavaisuus lipaisee aivan liian läheltä. Olen lukenut että ne asiat mistä ollaan suutuksissa ovatkin niitä omia heikkouksiasi jota kaverisis heijastaa. Nousevan merkin ja kuumerkin täytyy ainakin olla eri mutta sopiva omansi kanssa. Etkö löytänyt Neitsyttä tai Jousimiestä? En nää oikein mikä Rapujen välisessä suhteessa oikein toisiaan täydentää!

      Terveisiä Rapumies

      • rapu ravun kohde

        Siis mun tilanne on se, että olen rapunainen ja minua piirittää rapumies. Toisaalta on juuri sellainen mies, jonka haluaisin: tunteellinen ja ymmärtää minun kotkotuksia, mutta minua RAIVOSTUTTAA se, että on LIIAN SAMANLAINEN, kuin minä itse.
        En kestä yhtä tunteellista merkkiä rinnalle, vaan tuntuu, että happi loppuu välittömästi. Että kai ilmeisesti tarviin kuitenkin sitten sellaisen miehekkään jäyhän kaverin, joka ei turhia tunteile, vaan antaa minun tunteila ja olla se raivostuttava itkuiita ja tarvittaessa potkii eteenpäin.

        Rapumies todennäköisesti masentuisi itsekkin kun minulle sattusi masennuskausi..kuka sitten potkisi toista eteenpäin? :D


      • MasterZeromus
        rapu ravun kohde kirjoitti:

        Siis mun tilanne on se, että olen rapunainen ja minua piirittää rapumies. Toisaalta on juuri sellainen mies, jonka haluaisin: tunteellinen ja ymmärtää minun kotkotuksia, mutta minua RAIVOSTUTTAA se, että on LIIAN SAMANLAINEN, kuin minä itse.
        En kestä yhtä tunteellista merkkiä rinnalle, vaan tuntuu, että happi loppuu välittömästi. Että kai ilmeisesti tarviin kuitenkin sitten sellaisen miehekkään jäyhän kaverin, joka ei turhia tunteile, vaan antaa minun tunteila ja olla se raivostuttava itkuiita ja tarvittaessa potkii eteenpäin.

        Rapumies todennäköisesti masentuisi itsekkin kun minulle sattusi masennuskausi..kuka sitten potkisi toista eteenpäin? :D

        Riippuu tietenkin mistä pidät! Neitsyt on maanläheinen, käytännöllinen ja antaa kyllikseen rakentavaa kritiikkiä. Jousimies on taas innoittava, hieman matkusteleva, aika tulinen ja optimistinen. Vaaka älyllinen, erittäin romanttinen, hieman dramaattinen mutta ehkä vaikea tapaus sinulle jos et ota muita tekijöitä huomioon. Ehkä jos sinulla on kuumerkki jossakin heidän aurinko merkissä tai ainakin sopiva niin se voisi onnistua.

        En pidä itsekkään liika haaveilemisesta vaan elämässä täytyy myös saada aikaan jotain. Silti me ravut ystävinä voidaan tulla toimeen joten kuten kunhan ei tarvitse asua saman katon alla.


    • pois lähdössä

      ...tietenkin, mutta se on ihan totta, kun saamattomia on molemmat, kumpi potkii toista eteenpäin, ei kumpikaan... nimim. yhdeksän vuotta jo aviossa rapu&rapu. Sen olen myös huomannut, että kummankaan suku ei saa olla liian lähellä teidän parisuhdetta, se tappaa muuten kaiken ja lisää sitä saamattomuutta. Ja alkuunhan toisen samankaltaisuus on tietenkin plussaa ja se että ymmärtää toiseen ns. 'kuoreen vetäytymisen' ravulla, mutta kyllä se samanlaisuus alkaa pidemmän päälle ketuttaan... ja vieläkö kykenis eroamaan moisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe