kauris(nainen) ja jousimies(mies)

aloittelija.....

eli oisko jotain faktaa miten tämä "yhdistelmä" toimii? :) Minä kauris-naisena aika tunteet sisällä pitävä ja omaa rauhaa rakastava tyyppi ja ukko menossa koko ajan ja puhuu tunteistaan minua kohtaan ja patistaa minuakin jatkuvasti avautumaan. Nyt on hyvä tunne tähän, että homma toimii ja mielenkiinnolla kuuntelen, jos jollain on jotain "vastalauseita".

9

4080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaín taivas rajana

      Joo saat tottua siihen että jouskari menee kuten miehet jotka kulkevat omia polkujaan. Yritä pysyä mukana ,mutta pidä narun toisesta päästä kiinni ja vedä takaisin jos menee liian pitkälle. 30 vuotta kokemusta .Paljon tarvitset onnea.

      • kaurisW

        kuitenkaan laita ketään. Tietenkin jos ostaisi tarpeeksi pitkän narun, jonka kytkisi ulos pyykkinaruun. Siten sillä voisi olla oma reviiri, jossa se saisi juoksennella yöt ja päivät ihan vapaasti.

        No, mutta asiaan. Tämä kaurisN ei varmaan edes huomaisi, jos jouskari ottaisi ja häippäsisi. Ihmettelisin vaan sitten kun palaisi, että "joko työpäivä päättyi?" :D


      • onnesta puolet on sinun
        kaurisW kirjoitti:

        kuitenkaan laita ketään. Tietenkin jos ostaisi tarpeeksi pitkän narun, jonka kytkisi ulos pyykkinaruun. Siten sillä voisi olla oma reviiri, jossa se saisi juoksennella yöt ja päivät ihan vapaasti.

        No, mutta asiaan. Tämä kaurisN ei varmaan edes huomaisi, jos jouskari ottaisi ja häippäsisi. Ihmettelisin vaan sitten kun palaisi, että "joko työpäivä päättyi?" :D

        Hei ! Jousimies tarvitsee tilaa ja näennäeistä vapautta ,mutta koti on turvapaikka ja voiman lähde. Vuosienkin kuluttua hän on edelleen rakastunut sinuun ,eikä sydämmessään luovu koskaan sinusta.Tätä tarkoitin narulla,hän palaa aina luoksesi.Onnea teille yhteiselle matkalle.


      • hellapolliisi
        onnesta puolet on sinun kirjoitti:

        Hei ! Jousimies tarvitsee tilaa ja näennäeistä vapautta ,mutta koti on turvapaikka ja voiman lähde. Vuosienkin kuluttua hän on edelleen rakastunut sinuun ,eikä sydämmessään luovu koskaan sinusta.Tätä tarkoitin narulla,hän palaa aina luoksesi.Onnea teille yhteiselle matkalle.

        hei jäi eukko köytettynä hellaan joo kyllä routa porsaan kotiin tuo, tiedä siitä rakkaudesta, pöh.


      • porttiviriä
        hellapolliisi kirjoitti:

        hei jäi eukko köytettynä hellaan joo kyllä routa porsaan kotiin tuo, tiedä siitä rakkaudesta, pöh.

        lisääntyy joka vuosi, 65 vuotta jo lisääntynyt, huh ei kestä enää tätä! Vai oliko se tamppaus (?) No, aivan sama!


      • ankkastukki
        porttiviriä kirjoitti:

        lisääntyy joka vuosi, 65 vuotta jo lisääntynyt, huh ei kestä enää tätä! Vai oliko se tamppaus (?) No, aivan sama!

        mulla pitäis lisääntyä kampaus, mutta ei se niin ollut, vai oliko?


    • jonkin verran ..

      petikaverina vallan sopiva :) ... mutta kun paikat uupuu, tai pitäs muutakin olla ei kai sitte sitä jotain ,tarpeeksi löydy. meinaan jos pikkasenki vaatii elämän sisältöä ... tai jos sitäkin löytyy,niin ehkä hieman heikohko meille vahvoille kauriille.. no tällasia kokemuksia,tiä sitte ?

    • virtual_lady

      Mulla jo on ollut kaksi jousimiestä...kyllä se hermoille käyvää on.
      Ei saa omaa rauhaa millään roikkuu ku takiainen perässä, ja pitäis olla menossa joka paikassa samaan aikaan.
      Sinkkuna olen,mutta ois kolmas jousimies tulossa kuvioihin...ottaisko vai jättäisinkö väliin?!

    • Suski1534

      Minun Jousimies ei roiku minussa, en myöskään minä hänessä. Hän ei myöskään ole seikkailija, ei häivy omille teilleen.
      Omaa aikaa kaivataan molemmat ja molemmat se ymmärretään. Minä puhun enemmän tunteista, mutta hänkin osaa niistä puhua kun aiheen avaan. Hän halusi kihlautua, minulle sillä ei niinkään olisi ollut merkitystä. Suhde on parantunut, syventynyt ajan kuluessa, rakkautta ja intohimoa riittää. Paljon paremmin sujuu tämän jousimieheni kanssa kuin neitsyiden, joista myös kokemusta ja joiden kanssa kauriilla muka pitäisi sujua hienosti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe