Asun pohjois-Suomessa joten täältä on joka paikkaan pitkä matka=( Olen kuullut että Tallinnasta lentämällä pääsee paljon halvemalla Thaimaahan, samoin eräs tuttu lentää ensi viikolla Thaimaahan alle 500€:lla meno-paluuna..
Miltä sivuilta olette käyneet vertailemassa hintoja?
Mistä halvin lento Thaimaahan?
6
2689
Vastaukset
- CHA-AM BEACH
helmikuussa viimeksi matkapörssin kautta liput amsterdamin kautta 392 edestakaisin.
- Mirkkuliiii
www.vertaa.fi
Mä käytän tuota sivustoa ;)
- yrjokaarle
sehän on lähellä pohjois Suomea ja kruunu on sopivasti devalvoitunut.
- M1988
Itse suosin Kilroy Travelsin Flexible-lippuja. Ovat tosin tarkoitettu vain nuorille alle 25v ja opiskelijat alta 35v. Jos tuohon haarukkaan kuulut kannattaa moiset alet tarkistella. Tällä hetkellä yhdensuunta HKI-BKK 340€...
Et tarvitse muuta kuin lukutaidon ja www.poptravel.fi. Kattavin vertailusivusto. Hae hieman päiviä siten että alkuviikolla halvimmat ja viikonloppu tietysti kalliimpi. Viron jutut kannattaa unohtaa sillä ei ole aivan ilmaista matkustaa menopaluuta Viron kentälle. Huom. Paluu täytyy tapahtua myös viroon jos otat menopaluun.
- nalle
finnmatkoilla. just nyt 375e 2 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752