Mitä kasvonhoitoaineita neitokaiset käytätte? Minä itse pesen kasvoni oliiviöljysaippualla ja karhealla sienellä (välillä kyllä tuntuu kuin iho menisi rullalle kun jynssään)sitten laitan kosteuttavaa Niveaa, eikä ole vielä tullut ryppyjä.Olen kotiavustajana 93 vuotiaalla mummolla,kasvojenhoito on sama kuin minulla ja on tosi sileä iho.
Sitten toinen kysymys, saako kaupoista vielä talkkunajauhoja?
Uteliaisuuttani kyselen
15
877
Vastaukset
- Suosittelee
kertoo ansion kasvojensa sileydestä kuuluvan Bepanten-voiteelle, jota on aikuisen ikänsä käyttänyt.
Ihon rypyt tai rypyttömyys on perimästä kiinni. Etelän auringossa tarvitsen aina runsaasti kosteuttavaa voidetta. Sitten kysymys, Kerroit asuvasi Kreikassa, onko näppäimilläsi ä ja ö kirjailet?
- ja öökköset,
ei tullut mieleesi, että ehkä aloittaja on hankkinut tietsikkansa jo Suomessa tai maasta jossa nuo kuuluu näppäimistöön.
- Korppis
ja öökköset, kirjoitti:
ei tullut mieleesi, että ehkä aloittaja on hankkinut tietsikkansa jo Suomessa tai maasta jossa nuo kuuluu näppäimistöön.
Kysyin aloittajalta, en ulkopuoliselta vai lienetkö aloittaja ; )
Keskustelen paljon ulkomailla asuvien kanssa ja siitä johtui tuo kysymykseni. Kaikilla ulkosuomalaisilla maili-tuttavillani puuttuu nuo äääät ja ööööt. - Entinen suomalainen
Kaikista koneista löytyvät monet aakkoset.
Asetuksista löytyvät.
Kannattaa asentaa tarvittavat scandit esim. suomi, ranska, saksa ruutuun, mistä ne löytyvät yhdellä painalluksella.
Näppäimistö ei asennuksen jälkeen tietenkään noudata painettuja merkintöjä joidenkin merkkien osilta, mutta pian ne oppii löytämään. - puutu (Umlaut)
Korppis kirjoitti:
Kysyin aloittajalta, en ulkopuoliselta vai lienetkö aloittaja ; )
Keskustelen paljon ulkomailla asuvien kanssa ja siitä johtui tuo kysymykseni. Kaikilla ulkosuomalaisilla maili-tuttavillani puuttuu nuo äääät ja ööööt.vain ruotsal.Å, å puuttuvat (Alt 143, Alt134).
- ulkosuomalainen(Kreikka)
Koneeni on tosiaan ostettu Suomesta ja on suomenkielinen ohjelma , en ole perehtynyt näihin täkäläisiin koneisiin vaikka tuttavillani on.Poikani hommasi koneen minulle jotta voidaan keskustella skypen kautta ja nähdään toisemme kun on kamerat.
olet päätynyt kotiavustajaksi Kreikkaan, - oletko ehkä omainen?
Ihan uteliaisuuttani so. mielenkiinnosta kyselen tämmöistä :)talkkunaa on ainakin kolmea ihan erilaista niin että mitähän sorttia tarkoittanet?
Minun mielestäni se ainut oikea on Pohjanmaalla, Savossa tai Kainuussa tehty. Ohrasta tietysti. Siitä kun puuron keittää ja voisilmän kanssa syö, niin kyllä pärjää! Onnistuu mikrossakin erinomaisesti.- ulkosuomalainen(Kreikka)
Täällä on hyvin paljon vanhuksia jotka tarvitsevat kotiapua ja tieto kulkee suusta suuhun tarvitsijoista. Täällä on paljon venäläisiä naisia jotka asuvat vanhusten kanssa. Saavat näin ollen asunnon ja ruoan ja yleensä lähettävät rahat omaisilleen venäjälle (ainakin nämä ihmiset jotka tiedän). Minun kohdalla ei ole näin koska on mies, koira ja neljä kissaa jotka tarvitsevat minua kotona. Olen mamman luona ainoastaan noin 4 tuntia päivässä.Hyvää jatkoa kaikille.
- ulkosuomalainen(Kreikka)
sitroen kirjoitti:
talkkunaa on ainakin kolmea ihan erilaista niin että mitähän sorttia tarkoittanet?
Minun mielestäni se ainut oikea on Pohjanmaalla, Savossa tai Kainuussa tehty. Ohrasta tietysti. Siitä kun puuron keittää ja voisilmän kanssa syö, niin kyllä pärjää! Onnistuu mikrossakin erinomaisesti.Rengon talkkunaa ja olen syönyt sitä piimän tai jugurtin kanssa. Nyt on kuulemma lopetettu tuo Rengon talkkuna.Sain tuossa aikaisemmin vinkin että Suomikaupassa on Rantasen talkkunaa,ja olen jo informoinut omaisiani siellä Suomessa joten kiitos vain huomaavaisuudesta.
sitroen kirjoitti:
talkkunaa on ainakin kolmea ihan erilaista niin että mitähän sorttia tarkoittanet?
Minun mielestäni se ainut oikea on Pohjanmaalla, Savossa tai Kainuussa tehty. Ohrasta tietysti. Siitä kun puuron keittää ja voisilmän kanssa syö, niin kyllä pärjää! Onnistuu mikrossakin erinomaisesti.En ole moisesta ikuna kuullutkaan!
Mielestäni talkkunajauhot tehdään kaurasta.
Mukulana olen talkkunaa syönyt ja se tehtiin piimään, sekoitettiin ja laitettiin sokeria (paljon) joukkoon, en ole erikoisemmin talkkunan ystävä.
Puolukkahilloon sekoitettuna se on hyvää ja vaatii myös runsaasti sokeria - marjapöperöksi sitä sanottiin.
Ihan alkoi mieli tekemään, pitäiskö kauppareissulla ostaa talkkunajauhoja...
- Hilima
Pesen tavallisesti shampoolla tai muulla neste saippualla. Kuorintaan käytän saippuavaahtoa johon lisään hienoa sokeria, pesen niin pitkään kunnes sokeri sulaa. Rasvaksi käytän L`Orealin päivä- ja yövoiteita.
- Anelma
Mitä, hiusshampoollako peset kasvosi? Eiks niissä nyt oo liian kovia peseviä ainesosia, en ite kyllä pesis, saippuakin on liian alkaalinen.
Mä puhdistan vain ja ainoastaan puhdistusmaidolla, aamulla pirskotan kylmää vettä naamalle, se on ihanaa, mut meikin poistan puhd maid, silmämeikin silmämeikinpoistoaineella ja sitte kasvot vanulapulla kosteuttavalla kuivan ihon kasvovedellä ja siihen päälle hoitovoidetta.
Ilman kasvovettä en tuu toimeen, se on ihanan raikastavaa, kiinteyttää ja kosteuttaa ihoa, hyvä kasvovesi on ihonhoitotuote, ei pelkkää puhdistusta. Ja hyvä kasvovesi poistaa kasvoilta kraanaveden alkaalipitosuutta ja parantaa ihon pinnan ph-arvoa.
- Lyydia Maaria Katariina
käyttää kaupasta ostettua vettä kerran päivässä ja muuten käytän hanavettä.Mitään pesuaineita enkä rasvoja enkä muutakaan ole kasvoihini tällännyt 25-vuoteen ja niin on kaunis ja heleä iho.En ole 25:een vuoteen laittanut kaisvoilleni edes saippuaa.
Saunassa käyn kerran viikossa.Mökillä uidaan kesät järvivedessä.Muuten päivittäin pikasuihkussa.Hiukset shampoolla, varoen kasvojani.Voin näin palstalaisten kesken kehaista,etten käytä mitään pesuaineita shampoon lisäksi.Joka toinen viikko nestesaippuaa saunassa.Siinä kaikki ja ihoni on todella hyvä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241