Housut, jakkit, paidat - onko ongelmia esim. hihojen pituudessa?
Miten pitkä olet, miten ratkaiset ongelman?
Pitkät naiset
3
476
Vastaukset
- 178 cm
Valmisvaatteiden hihat ja lahkeet ovat liian lyhyet eikä paidoissa riitä helman pituus. Vaatteiden mitoitus on muutenkin väärä etenkin kaltaiselleni pitkäraajaiselle pitkälle, ja esimerkiksi liian alas jäävä housunvyötärö ja liian ylös jäävät muotolaskokset ovat käytössä inhottavia eivätkä järin kauniitakaan ilmiöitä.
Jollen olisi oppinut mainioksi ompelijaksi, joutuisin teettämään lähes kaikki vaatteeni. Nyt ostan valmiina alusvaatteet ja sukat ja parin viime vuoden ajan myös neuleet, koska ylipitkät - minulle juuri oikeaan kohtaan ulottuvat - hihat ovat olleet ilahduttavasti muodissa. Peruspoolot sun muut sitten miesten osastolta.- loihtii kummasti
varteni verhoilun.
- ElliEe
Pitkien hihojen probleema on minullakin hyvin tiedossa, kun mittaa on reilut 180cm. Kahden muksun äitinä omat ompelutuokiot ovat vain olleet kovin kortilla. Kaupoissa kiertely on taas yhtälailla epäonnistumisia täynnä. Nyt viimeisen vuoden olen hakenut netistä sopivia vaatteita. Kun sitten muutaman kokeilukerran jälkeen olen löytynyt omat tuotteet (ja kokotaulukot), niin on helppo hakea tutuista merkeistä uusia. Briteistä olen löytänyt nettikaupan Long Tall Sallyn ja sielä muutamia ostoksia tehnyt. Nyt Suomessakin on oma pitkille naisille vaatteita myyvä webbiputiikki osoitteessa www.tallfits.com, kokeilin sitä ja vaatteet & kengät ovat olleet oikein hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004887250- 2272558
- 262551
- 1571854
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133