Kuorsailua

Kupari

Nukutko yksin omassa vuoteessa vai miehesi kanssa. Ystävä valitti, heidän oli muutettava nukkumaan eri huoneisiin, mies ei saanut nukuttua kuorsailuni vuoksi. Nyt sitten käydään konkalla puolin ja toisin.

Kuorsailu, uniapneoineen on tosi kiusallista. Useat ovat tehneet eri huone ratkaisun kuorsaako molemmat vai vain toinen.
Kuorsaako naiset useimmin vai miehet? Aamuyöhön usein kuorsailu ajoittuu, kyllä siinä korinassa kumppani pakosta herää, on se sellaista krohinaa.
Aamulla herätään kurkku kuivana. Tilanne on kun maalla haukkovalla kalalla, vesilasi yöpöydällä on välttämätön kapistus.

Yksinäisillä on helppoa, ei tarvitse ottaa muita huomioon, kuorsaako yöllä, valvottaako ja keitän porautan kahvit aamuyöllä, lukuvalo voi palaa vaikka aamuyölle kun on kiinnostavaa luettavaa, eipä kukaan anna valomerkkiä.

6

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iines rouva

On yksinäisen iloja joskus mennä ulkomaiden kylpylöihin, Lehmirantaan jonnekin muualle. Usein ei ole tuttua kaveria joutuu 2h huoneeseen sattuma kaverin kanssa. Pari kertaa on kohdalle osunut kuorsaava kaveri, joten päiväunet on ollut puolipakko ottaa.
      Ei kuorsaukselle mitään itse voi, jos on kuorsaavaa tyyppiä sitä kuorsaa ja sillä siisti.
      Lohdukkeena on, ei toisen kuorsaukseen kuole, korvatulpat ovat hyvä apu.

• tiedossa on

Ei toisen kuorsaukseen kuole, mutta oma voi olla hengenvaarallista. Pitkän hengistyskatkon seurauksena voi olla esim. aivohalvaus. Uniapnea ei ole leikin asia.

• Jos kaverin kuorsaus yllättää ja apteekin korvatulppia ei ole, niin varsin toimivat saa paperinenäliinasta keskellä yötäkin ja vaikka pimeässä.
      Noin 6-7 cm levyinen suikale nenäliinasta ja se puoliksi ja kappaleiden kostutus vaikka siinä yöpöydän vesilasissa ja pyöritys palloiksi ja sitten korviin.
      Poistaa ne pahimmat tärinät.

• sinisirkku<

lakkaa vallan kuorsaamasta.Sellaiseen olen joskus havahtunut,etteikö toinen hengitä ollenkaan,kun piti niin pitkää taukoa.Sitten siihen tottui.
        Kodikasta tavallaan, jos ei seinät tärise!

• sinisirkku< kirjoitti:

lakkaa vallan kuorsaamasta.Sellaiseen olen joskus havahtunut,etteikö toinen hengitä ollenkaan,kun piti niin pitkää taukoa.Sitten siihen tottui.
        Kodikasta tavallaan, jos ei seinät tärise!

muka, höpö juttua;)

Vakavalla naamalla kumminkin näin väitetään.
        Minua ei häiritse minkäänlainen kuorssaus, en jouda kuuntelemaan, minä nukun:)

• ole yksinäisellä

sen helpompaa kun herää omaan kuorsaukseensa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5564
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      197
      3607
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2428
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2375
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1258
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      65
      1058
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      85
      1023
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1022
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe