Jenni Vartiainen petti faninsa

vale lesboudellaan

Jenni huijasi ihmisten edessä biisinsä kanssa lebejä, kun ei ikinä myöntänyt eikä kieltänyt lesbouttaan, vaan antoi ymmärtää, että kenties onkin lebe. Halusi sillä tavalla paljon lisäfaneja lebeistä, mutta toisaalta myös heteromiehistä, kun piti senkin kortin avoinna.

Nyt sitten on muuttanut kaikessa hijaisuudessa avoliittoon Jukka Immosen kanssa. (Mtv3.fi/viihde)
Olis voinut heti myöntää, mikä asian laita on, eikä huijata ihmisiä väärin perustein faneiksi!!!

16

6364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuon taivaallista

      ei kiinnosta jennin seksuaalinen suuntautuminen, ja biisikin oli toisen hänen laulettavakseen tekemä. kai sen sentään tiesit?
      eiköhän keikalle mennä musiikin takia, eikä sen takia onko esiintyjä mahdollisesti lesbo.

    • joku oikeasti

      luullut että se on lesbo?

    • tosiaan kun tosiaan

      Kummallista tosiaan, että jotkut antavat ihmisille jonkinlaisen merkityksen hänen seksuaalisen suuntautumisensa mukaan.

      Mitäpä, jos tässä heteromaailmassa kukaan hetero ei arvostaisi sinua juuri ihmisenä? Saattaisi olla melko vaikeaa mennä kotiovesta ulos.

      • sydämessään ymmärtää häntä.

        Kaunis tumma nuori nainen, joka miellyttää miehiä ja varmaan myös joitakin naisia. Mä en ole kertaakaan kuullut biisiä, jonka mukaan joku on luullut, että hän saattaa olla lesbo. Hän ei edes kiinnosta minua.


      • P1313
        sydämessään ymmärtää häntä. kirjoitti:

        Kaunis tumma nuori nainen, joka miellyttää miehiä ja varmaan myös joitakin naisia. Mä en ole kertaakaan kuullut biisiä, jonka mukaan joku on luullut, että hän saattaa olla lesbo. Hän ei edes kiinnosta minua.

        Musiikki on todella tärkeää minulle, mutten koskaan osta levyä tai siis anteeksi cdtä tai mp3sta imuroi vain siksi, että artisti on lesbo, ei se takaa mieleistäni musiikkia automaattisesti. Muutenkin olisi rasittavaa kaikessa ensin selvittää onko tekijä varmasti lesbo, muuten en kirjaa avaa tai leffaa katso...


      • oletettu lesbous

        jotain ja heteroa se saattaisi ärsyttää.


    • herranjestas sentään

      Eihän biisit kerro laulajasta itsestään. Ne ovat vain biisejä. Jokainen voi laulaa vaikka rakkaudesta muuleihin,vaikka koskaan ei olisi nähnyt edes muulia. Artisti saa henkilökohtaisessa elämässään tehdä ihan omat valintansa, kuten me muutkin ihmiset!

      • Muulit kunniaan..

        Toi muulijuttu oli hyvä, ei meinaa nauru loppua!
        Rakastetaan vaan kaikkia, niinkuin sadussa sammakoita..hahaa ja myös lauletaan niistä


    • jenni olla

      vaikka bi.

    • Catsy_666

      Yhdyn edellisiin kirjoittajiin.

    • kaksoiselämä

      Eikö saa kertoa tarinoita enää?

      Eikö kirjailija saa valita kirjansa päähenkilöksi vaikka ammattileipuria, ellei itse ole ammattileipuri?

      Eikö taiteilijat ole täällä jakamassa sydämen sivistystä, eikä suinkaan omaa yksityiselämäänsä?

    • häpeä Jenni!

      Samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa;Jenni selkeästi vihjaili olevansa leba ja sinkku vaikka ollut vuosia äijänsä kanssa.Sai tollaisella mediahuomiota ja lisää mies- ja lesbofaneja.Itse ainakin tunnen monia jotka luulivat Jenniä lesboksi.Samanlainen kupla kuin Tatu.Lesboudella rahastetaan törkeästi!Kyllä monen lesbon on helpompi samaistua lesbon (tai lesboksi luulemansa) artistin sanoituksiin.Monen lesbon levyhyllystä löytyy kd langia,Melissa Etheridgeä ja Eva Dahlgrenia.Poltetaan Jennin levyt roviolla!Olihan hänellä sen niminen biisikin Gimmel-tyttö"bändinsä" kanssa.

    • Kefeidi

      on taitelija ja sanoitustensa pohjalta empaattinen ihminen. Yksi tuttu runoilijakin kirjoitti kerran, että nuori enkeli kaivaa korvaa betoniportailla eikä runoilija ollut mikään enkeli ihan tavallinen renttu vaan.

      • kertovansa

        Jenni väittää kertovansa lauluillaan elämästään. Jus joo, nyt mennyt pohja pois ihmisten edessä biisistä ja samalla uskottavuus muistakin biiseistä. Miten niin kertoo omasta elämästään, eihän sillä oo äiti ollut kuolemansairas kuten siinä yhdessä biiisssä väitetään jne. Ehkä tuhannet mun kasvot kuvastaa Jenniä parhaiten, hänellä todellakin on tuhannet kasvot ja ne voi vaihdella ihan miten vaan: hän voi olla lebe, sinkku, hetero, bi tai ihan mikä vaan kunhan levyt myy ja saa medialta huomiota. Jenni ei ole itse sanoittanut yhtään biisiä, vaikka niin kovasti esittääkin.


    • Anonyymi

      En tiedä voiko Jänniä syyttää, että oot tulkinnut sen biisin väärin.

      • Anonyymi

        Biseksuaalejakin on olemassa. Ei kukaan voinut oikeasti luulla sen olevan lesbo.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe