Hei,
Tietääkö kukaan, voiko Kööpenhamissa ostaa esim. 10-matkan lippuja (kuten esim. Hesassa)? Mistä niitä voi ostaa? Esim. jostain kioskeista? Vai pitääkö ostaa joka kerta yhden matkan lippu esim. metroaseman automaatista? Johon tietääkseni kelpaa vain kolikot ja Visa, pitääkö paikkansa? Millainen kaupungin sisäinen lippu olisi järkevin ostaa kahden päivän matkaa varten? Kööpenhamina-kortti on turhan kallis.
Kiitos infosta :)!
matkalipun ostaminen Köpiksessä
Tanskan kävijä
2
911
Vastaukset 2
- kort
Klippekort oli nimeltään sellainen (muistaakseni) 10:n yksikön kortti (samantapainen kuin Hesassa oli vielä joitain vuosia sitten), josta aina leimattiin/rei´itettiin tarpeellinen määrä esim. rautatieaseman laiturilla tai bussin automaatissa. Kioskista ostettiin. Näin oli ainakin muutama vuosi sitten kun siellä liikuin. Kokeiles googlata tuolla nimellä klippekort - jos jotain infoa löytyisi.
- Tanskan kävijä
Kiitos! Juuri tuollaista korttia tarkoitin :). Ja "klippekort" se on nimeltään. Oletan, että niitä voi ostaa jostain vastaavasta kuin R-kioskit Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512