HEI
Onko teillä tietoa/kokemusta, löytyykö jostain hotelleille vaihtoehtoja?
Olemme menossa (5 hlö:ä) elokuun lopussa viideksi päiväksi Ateenaan.
Apartamentos olisi mukavampi kuin muutama hotellihuone.
Koetin etsiä netistä ja yllätyksekseni huomasin, että tarjontaa ei olekkaan niin paljon kuin esim Barcelonassa.. Taisi olla vain oma käsitykseni, että kaikki tälläiset kaupungit ovat niitä pullollaan..
HUONEISTOHOTELLI ATEENASSA?
3
849
Vastaukset
- Mikko127
Mulla sama ongelma, olen menossa Heinäkuussa Kreikkaan ja pitäisi löytää apartment tyylinen ratkaisu useammalle kaverille.. Käytin hakusanoja artments athens ja apartments greece joiden avulla löysin joitain mutta ei yhtä hyviä kuin Barcassa.. Miltä alueelta apartment tulisi olla jotta olisi ns pelipaikoilla..
- viidelle
Meitä lähteekin 6 ja otettiin tuolta only apartaments sivun kautta Central Chic niminen paikka 120 m2. Tulee kohtuu hinta kun jakaa 184/yö kuudella (2 sopii vielä jakamaan/alentamaan hintaa.. Koetetaan houkutella). Sijainti hintaan nähden ok (alle vartti keskustaan kävellen. Toivottavasti löydätte myös kivan/edullisen majapaikan. Pelipaikat on kuulema keskustassa ja paikalliset matkaa rannalle viikonloppuisin ja silloin siellä on elämää. Eiköhän miljoonakaupungissa aina jotain peliä..
- Arttulainen
viidelle kirjoitti:
Meitä lähteekin 6 ja otettiin tuolta only apartaments sivun kautta Central Chic niminen paikka 120 m2. Tulee kohtuu hinta kun jakaa 184/yö kuudella (2 sopii vielä jakamaan/alentamaan hintaa.. Koetetaan houkutella). Sijainti hintaan nähden ok (alle vartti keskustaan kävellen. Toivottavasti löydätte myös kivan/edullisen majapaikan. Pelipaikat on kuulema keskustassa ja paikalliset matkaa rannalle viikonloppuisin ja silloin siellä on elämää. Eiköhän miljoonakaupungissa aina jotain peliä..
Mitä peliä tällä tarkoitat? Fudista vai Jorgoseja? Pääasia että viihdytte..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882