Eli.. noin 2 kuukautta sitten mulle alko tulemaan aftoja suuhun ja vatsaa sattu aina kun söin tai join jotain. ihan kuin siellä olisi ollut haava. No se meni ohi noin viikossa, mutta aftat jäi. Oli myös kuumeilua ja hengenahdistuksia. Kävin leekärissö nieluviljelyssä sekä verikokeissa, ei ollu tulehdusta eikä angiinaa ja arvot oli hyvät.
Tällä hetkellä on kuumetta 37.7 ja kurkku kipeä.. sekä aftat edelleen.
Oon yrittäny ettii netistä vaikka mitä sairauksia, mutta mikään ei oikein täsmää oireisiin. :l En haluisi mennä lääkäriin uudestaan.. Oon 17 vuotias. Kiitos vastauksista :)
olisko keliakia?
huolestunut9
0
679
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4191841- 1481192
- 901131
- 671103
- 1101098
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku164931- 96767
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664