Teettekkö jotain erikoista, että näytätte kesällä "paremmalta" ja miksi se on niin tärkeetä?
Kesäkunttoon
37
1044
Vastaukset
- HTZA
koemielessä, eri aikoihin, koko talven.
Enköhän kelpaa, vähän paremmin, kuin ennen.
Töitä on tehty kesän eteen. - Masse-setä
hankalaa, mutta ehkäpä rakennan heavy-bändin ja martat saa rakentaa naamarit vaikka vanhoista sukista. Bändin nimeksi ajattelin laittaa Suki-Suki.
- löytyä
Kuntosaliksi suunnittelen yhtä navettaa, jossa on eläinten pidon jäljiltä varmaan liki metrinen kerros kompostoitunutta sontaa.
Muuten minä aina vain kaunistun kesäisin. - ent.tehtaantyttö
löytyä kirjoitti:
Kuntosaliksi suunnittelen yhtä navettaa, jossa on eläinten pidon jäljiltä varmaan liki metrinen kerros kompostoitunutta sontaa.
Muuten minä aina vain kaunistun kesäisin.isokokoinen tyttö olen..mutta ei alleja..vesijumpassa nuo käsivarret kun saa pidetty kunnossa..ja pienillä käsipainoilla voi myös jumpata..samalla pysyvät nuo hartia-ja niskalihakset edes jossain kunnossa.
t.friidu - mätän,
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
isokokoinen tyttö olen..mutta ei alleja..vesijumpassa nuo käsivarret kun saa pidetty kunnossa..ja pienillä käsipainoilla voi myös jumpata..samalla pysyvät nuo hartia-ja niskalihakset edes jossain kunnossa.
t.friiduon sekä navetta että talli täynnä ;)
Karsastan kuntosaleja, ikäviä paikkoja, kamalia laitteita, hienhajuisia kössejä rautaa kalistelemassa, mutta tuon paskan mättö on ihan järkihommaa ja välttämätöntä, jotta saisi puita talvisäilöön. - varmasti
mätän, kirjoitti:
on sekä navetta että talli täynnä ;)
Karsastan kuntosaleja, ikäviä paikkoja, kamalia laitteita, hienhajuisia kössejä rautaa kalistelemassa, mutta tuon paskan mättö on ihan järkihommaa ja välttämätöntä, jotta saisi puita talvisäilöön.paremmat lihakset oli kuin yhdelläkään kuntosalilla itseään reutovalla kaupunkilaisnaikkosella.
Mutta tämä yhteiskunta on muutettu sellaiseksi, ettei kuntoaankaan muka voi ylläpitää ilman että siitä maksaa itseään kipeäksi.
Minua ei saisi maksustakaan johkin Lady-hölkkään, inhottaa ajatuskin hölkköttää jossain akkalaumassa ja maksaa siitä joku sata euroa vielä!
Kyllä liikunta pitäisi olla hyötyliikuntaa, eikä joutavaa liikemiesten rikastamista!
- ent.tehtaantyttö
vanhaa valokuvaa...joltain laivalta. Siellä kun näitä kuvia ottivat. No, siinä valokuvassa, hyväntuulinen pariskunta...menossa keväällä Tallinnaan Pääsiäisenä syömään..aah..ihanan rasvaista lampanreittä...nauttimaan pelmineistä...voisulan kera..ja ruokajuomaksi täyteläistä punaviiniä ja jälkkäriksi sitten...suussa sulavaa suklaakakku kermavaahdon kera.
No, onko tässä elämässä nyt mitään mieltä? Nyt kun olen kokonaan jättänyt kaiken hyvän. Ja rasvasen ruoan pois..ei tee mieli mitään?! Vaikka Pääsiäinen tulossa?. Muuttuuko sitä nyt kurttuseksi salaatin lehdeksi? Mitäh?...Tehkää minulle ja miehelleni palvelus...työntäkää meidät Pietariin lähtevään junaan ja nopeasti...
Hitsi, ei se musiikkikaan enää edes tunnu korvissa samalta ei soi rapsodiat..ei pyyhi mies, hellästi friidun suupieliä kangasliinalla...ja sano..maistaspas tätä kultaseni.. Ei tuoksu sikaari..ei maistu konjakki, ei tee mieli kermalikööriä..ei herkkujuustoja...
Ja kaikki tämä vaan siksi että, Elämä pitää mukamas laittaa kuntoon?
t.friidu- Meriläinen
kovin tuttua ajatelmaa kuuleppas friidu!
Näitä usein miettii meriläinen.
Onko tässä laitaa? Ei miehiä ei viinejä tupakkaa en ole koskaan polttanut joten siitä en ole koskaan luopunut.
Ja nyt pitäisi luopua makeista ja kaikesta hyvästä, miksi?
Ettäkö tulisi täydelliseksi naiseksi, hoikaksi, allittomaksi ja muuttuisin keneksi?
Avioliitossa muutuin pullantuoksuiseksi emännäksi joka virkkasi ja eli kuin naisen oletin kuuluvan. Huh huh.
Miksi en kelpaisi tälläisenä kun nyt olen?
Kyllä kelpaan itselleni, aina on varaa parantaa mutta vain ja ainoastaan itseni takia oman elämäni takia.
Täydellistä minusta ei saa, toisaalta olen täydellinen juuri tälläisenä. - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
Onko tässä laitaa? Ei miehiä ei viinejä tupakkaa en ole koskaan polttanut joten siitä en ole koskaan luopunut.
Ettäkö tulisi täydelliseksi naiseksi, hoikaksi, allittomaksi ja muuttuisin keneksi?
Avioliitossa muutuin pullantuoksuiseksi emännäksi joka virkkasi ja eli kuin naisen oletin kuuluvan. Huh huh.
Kyllä kelpaan itselleni, aina on varaa parantaa mutta vain ja ainoastaan itseni takia oman elämäni takia.
Täydellistä minusta ei saa, toisaalta olen täydellinen juuri tälläisenä.hoitaa kyllä Allit.
Raskaan päivän jälkeen, kaunis suklaalaatikko saa tupakantuoksut tuntumaan rakkaudelta.
Mun ukko, se on ihana.
Taidanpa käydä suihkussa ja unohtaa hajuveden.
Hönkäisen vaan korvaan, kuhan se on saanut lehtensä luetuksi.
Taidanpa hönkäistä ihan alasti. - ent.tehtaantyttö
HTZA kirjoitti:
hoitaa kyllä Allit.
Raskaan päivän jälkeen, kaunis suklaalaatikko saa tupakantuoksut tuntumaan rakkaudelta.
Mun ukko, se on ihana.
Taidanpa käydä suihkussa ja unohtaa hajuveden.
Hönkäisen vaan korvaan, kuhan se on saanut lehtensä luetuksi.
Taidanpa hönkäistä ihan alasti.ONNEKSI ET OLE MUN UKKO! Se sentään osaa naistaan arvostaa. Ostaa friidulle sen halumat hajuvedet ja silkkisukat eikä kysy hintaa..antaa friidun olla friidu. Ei tarvitse olla mikään missi-pissi puikole-muikelo. Vaan saa olla NAINEN! Isolla N:llä. Ja vaikka itse ei enää röökaa antaa friidun röökaa kuinka paljon friidu tahtoo. Menetkös siitä! Ilkimys-törkimys! Ja lujaa..
t.friidu - Meriläinen
ONNEKSI ET OLE MUN UKKO! Se sentään osaa naistaan arvostaa. Ostaa friidulle sen halumat hajuvedet ja silkkisukat eikä kysy hintaa..antaa friidun olla friidu. Ei tarvitse olla mikään missi-pissi puikole-muikelo. Vaan saa olla NAINEN! Isolla N:llä. Ja vaikka itse ei enää röökaa antaa friidun röökaa kuinka paljon friidu tahtoo. Menetkös siitä! Ilkimys-törkimys! Ja lujaa..
t.friidusaadaan jo olla, meit ei enää kouluteta niin kun pikkutyttöjä. Se aika on takana päin, jo osaa arvostaa itseään ja elämäänsä tämäkin NAINEN.
- HTZA
ONNEKSI ET OLE MUN UKKO! Se sentään osaa naistaan arvostaa. Ostaa friidulle sen halumat hajuvedet ja silkkisukat eikä kysy hintaa..antaa friidun olla friidu. Ei tarvitse olla mikään missi-pissi puikole-muikelo. Vaan saa olla NAINEN! Isolla N:llä. Ja vaikka itse ei enää röökaa antaa friidun röökaa kuinka paljon friidu tahtoo. Menetkös siitä! Ilkimys-törkimys! Ja lujaa..
t.friiduhyvän olon morfiineja se suklaa saa aikaan.
Tuntuu masentavalta että miehesi saa liikaa suklaata.
Ihailijasi
H. - ent.tehtaantyttö
Meriläinen kirjoitti:
Täydellistä minusta ei saa, toisaalta olen täydellinen juuri tälläisenä.täydellisyys. Vitsi katselin tuossa itseäni peilistä (kokovartalo) No, ei friidun vastamakkarat enää tästä lähde..vaikka peffa kuinka pientyy..niin maha pysyy.. Vähän jos kurveja takaisin vyötärölle on tullut...se riittäköön omalle miehelle..taputtaa silti friidua hellästi.
Mitäs HYVÄÄ ME PIETARISTA MERIKSELLE TUODAAN? Jos, mies ei lähde, niin friidu kyllä lähtee, hitsi; elämästä pitää myös saada nauttia! Ja uudet mustikansiniset korkkarit otan mukaani..
Hatsalle ilkimys-törkimys en kyllä tuo mitään, enkä kyllä pusua anna!
t.friidu - HTZA
täydellisyys. Vitsi katselin tuossa itseäni peilistä (kokovartalo) No, ei friidun vastamakkarat enää tästä lähde..vaikka peffa kuinka pientyy..niin maha pysyy.. Vähän jos kurveja takaisin vyötärölle on tullut...se riittäköön omalle miehelle..taputtaa silti friidua hellästi.
Mitäs HYVÄÄ ME PIETARISTA MERIKSELLE TUODAAN? Jos, mies ei lähde, niin friidu kyllä lähtee, hitsi; elämästä pitää myös saada nauttia! Ja uudet mustikansiniset korkkarit otan mukaani..
t.friidujotain muovijuttua.
Niitä saa sieltä halvalla.
300 perhon kotelo, vaikka? - ent.tehtaantyttö
HTZA kirjoitti:
hyvän olon morfiineja se suklaa saa aikaan.
Tuntuu masentavalta että miehesi saa liikaa suklaata.
Ihailijasi
H.Nooh, koska noin k a u n i i s t i skrivasit...ei friidu ole pitkävihainen. Saat pusun sellaisen lämpöisen.
t.friidu - Meriläinen
täydellisyys. Vitsi katselin tuossa itseäni peilistä (kokovartalo) No, ei friidun vastamakkarat enää tästä lähde..vaikka peffa kuinka pientyy..niin maha pysyy.. Vähän jos kurveja takaisin vyötärölle on tullut...se riittäköön omalle miehelle..taputtaa silti friidua hellästi.
t.friiduihan kiva lähteä sinnekin reissuun, mutta ei tuo tehdastyö niin suuria summia jaa minullekaan.
Nyt olis elettävä suusäkkiä myöden kun sinne Dubliniin lähdössä olen.
Koska olet Pietariin lähdössä? - ent.tehtaantyttö
HTZA kirjoitti:
jotain muovijuttua.
300 perhon kotelo, vaikka?nooh, jos sinne Pietariin lähden niin toki tuon. Jos, vain löydän. Yks juttu vaan sano minkä kokoinen on yksi perho? Pitääkö siihen yhteen koteloon aina yksi perho mahtua?
t.friidu - Meriläinen
HTZA kirjoitti:
jotain muovijuttua.
300 perhon kotelo, vaikka?300 perhosta yhdestä kotelosta, no se on jo luonnon ihme.
Kyllä mä aina olen vain yhden niistä nähnyt kuoriutuvan :D)) - ent.tehtaantyttö
Meriläinen kirjoitti:
ihan kiva lähteä sinnekin reissuun, mutta ei tuo tehdastyö niin suuria summia jaa minullekaan.
Nyt olis elettävä suusäkkiä myöden kun sinne Dubliniin lähdössä olen.
Koska olet Pietariin lähdössä?no, kun tuo mies ei nyt oikein ole siinä kunnossa että, jaksaisi edes mitään matkajuttua oikein ajatella...niin kysyin sitten että, jos ei jaksa niin voisinko lähteä yksin...Pariisiin piti ensin mennä..mutta, ei taida mies nyt mitenkään jaksaa..ajattelin tuota kesäkuuta. Tai miksei tuo heinäkuun alkukin ihan hyvä. Joo, olisi ihan kiva saada matkaseuraa.
t.friidu - Meriläinen
no, kun tuo mies ei nyt oikein ole siinä kunnossa että, jaksaisi edes mitään matkajuttua oikein ajatella...niin kysyin sitten että, jos ei jaksa niin voisinko lähteä yksin...Pariisiin piti ensin mennä..mutta, ei taida mies nyt mitenkään jaksaa..ajattelin tuota kesäkuuta. Tai miksei tuo heinäkuun alkukin ihan hyvä. Joo, olisi ihan kiva saada matkaseuraa.
t.friidualkais kesäloma, sille ei vielä ole suunnitelmia, paitsi kaunissaareen jossain vaiheessa lähteä.
Kyllä vähän repäistä silloinkin pitäis, ettei ihan luudu elämä. - ent.tehtaantyttö
Meriläinen kirjoitti:
alkais kesäloma, sille ei vielä ole suunnitelmia, paitsi kaunissaareen jossain vaiheessa lähteä.
Kyllä vähän repäistä silloinkin pitäis, ettei ihan luudu elämä.mukava olisi kesällä Pietariin lähteä..on sellainen ihana kaupunki kesäisin.
t.friidu - HTZA
nooh, jos sinne Pietariin lähden niin toki tuon. Jos, vain löydän. Yks juttu vaan sano minkä kokoinen on yksi perho? Pitääkö siihen yhteen koteloon aina yksi perho mahtua?
t.friidukokoinen.
Sellainen lepattava pieni kaunokainen.
Maatessasi kevätniityllä, valkoviinin kanssa, se lepattelee kukasta kukkaan.
Kun se huomaa katseesi se jähmettyy paikalleen ja alkaa katsella sinua.
Toinen teistä sitten liikahtaa ja toinen lentää kauemmaksi.
Uteliaana edellenkin. - Meriläinen
mukava olisi kesällä Pietariin lähteä..on sellainen ihana kaupunki kesäisin.
t.friidutaas pientä rahapolitiikkaa peliin, katsellaan ja kuulostellaan.
Se ois ihan kivaa!!! - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
300 perhosta yhdestä kotelosta, no se on jo luonnon ihme.
Kyllä mä aina olen vain yhden niistä nähnyt kuoriutuvan :D))että perholla ja perhosella on eroa, kuten vesillä?
H. - Meriläinen
HTZA kirjoitti:
että perholla ja perhosella on eroa, kuten vesillä?
H.ja niinhän se onkin :)
- Meriläinen
HTZA kirjoitti:
kokoinen.
Sellainen lepattava pieni kaunokainen.
Maatessasi kevätniityllä, valkoviinin kanssa, se lepattelee kukasta kukkaan.
Kun se huomaa katseesi se jähmettyy paikalleen ja alkaa katsella sinua.
Toinen teistä sitten liikahtaa ja toinen lentää kauemmaksi.
Uteliaana edellenkin.perhos onkin yhtäkkiä perhonen, hih
- HTZA
Meriläinen kirjoitti:
perhos onkin yhtäkkiä perhonen, hih
edelleenkin, en kirjoittanut perhosesta vaan perhosta.
- Meriläinen
HTZA kirjoitti:
edelleenkin, en kirjoittanut perhosesta vaan perhosta.
ei lentele ne ui!
Ostan tietysti uudet pyöräilyyn sopivat vaatteet.
Materiaali stretsiä ja kapealahkeiset housut, että ne joustaa ja ei lahkeet jää pinnojen väliin. Sekä lyhythelmainen takki, ettei jää istuimeen helmastaan roikkumaan, kun tulee pyörän päältä alas.
Plus kesähuulipuna ja kesämeikki, kirkkaampi tietysti kuin talvella ja nyt kun "överi" on muotia, laitan tietysti kaikkia muutakin pakkelia reilummin.
Niin, ja vien pyörän ensin myöskin huoltoon...- Karjalasta
kamala vaate keski-ikäisellä naisella!
Täälläkin peräkylässä oli oikein villitys, että kaikki lihavat naiset tunkivat itsensä mustiin ihonmyötäisiin pyöräilysortseihin. Takana ylivaluvat tursuavat perskannikat ja edessä vako. Komeuden päällä ylisuuri T-paita!
EX-mieheni puistatteli, että hirveää, ja olin kyllä hänen kanssaan kerrankin samaa mieltä. Karjalasta kirjoitti:
kamala vaate keski-ikäisellä naisella!
Täälläkin peräkylässä oli oikein villitys, että kaikki lihavat naiset tunkivat itsensä mustiin ihonmyötäisiin pyöräilysortseihin. Takana ylivaluvat tursuavat perskannikat ja edessä vako. Komeuden päällä ylisuuri T-paita!
EX-mieheni puistatteli, että hirveää, ja olin kyllä hänen kanssaan kerrankin samaa mieltä.Kun on lämmin, niin lyhyemmät lahkeet. Itse olen tässä harkinnut lappuhaalareita ja lyhyt ja tiukka lahkeisia lappuhaalari sortseja. Sellaiset on tänä kesänä muotia ja tosi ihanat.
Ei mitään ylisuuria t-paitoja reisimittaisille shortseille vaan avokaulainen tunika puetaan lyhytlahkeisille sortseille ja bush-upit. Tai pelkillä bikineillä...
- Meriläinen
ulkona oloa vaan lisään ja auringossa, kaikkien kirkkauksien uhallakin.
Veden juontia lisään ja vähän kattelen mitä suuhuni pistän, mitään erikoista ei ole tiedossa.
Voimat vie meikäläiseltä tämä kevät muutenkin, riittää kun välttämättömän saa hoidettua. oon aloittanut jumppapalloilun, aion reenata piilolihakset timmiin kuntoon kesäksi :))
- Staelisti
Tottakai naisten pittää olla hyvännäköisiä kun kesä tullee. Kesäterassille mennessä ei passaa meikeillä läträtä tullee pahhaa jälkeä ja siksi ihon on oltava freesi ja hoijettu. Liijat läskit veks ja säärikarvat kans.
Kunnolliset ledjut mielellään kukkakuosista ja hiukset juurihoidettu latvan kanssa samammaan sävvyyn. Kainalokarvat ei saa roikkua eikä kaolaruntut, tarvittaessa voit verhoilla kaolan kevyellä muotisihvonkilla. Allit piiloon pussihihoilla ja silimäpussit aorinkolaseilla.
Sitten tärkein asia kessää ootellessa. Miesystävä on vaehettava enempi vastaamaan ommaa uutta imakova.
Onnekseni minun ei tarvii tehä mittään näötän kesällä ihan samanlaiselta kuin talavella ja oon välttännä tähän päivään. - Pirre*
otin mämmiä iltapalaksi, sokerilla ja kermalla.
:) - koska en ymmärrä
miksi se olisi tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103561Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90548- 78541
- 53527
- 39518