olen syönyt n. 5v. paniikkihäiriöön sertralinia 50mg eli 1 tabl /vrk. nyt lopetin lääkkeen todella hitaasti 5 viikon aikana lääkärin ohjeen mukaan ja olen ollu 3viikkoa ilman lääkettä. voiko olla mahd. että vierotusoireet kestävät vielä 3 viikon jälkeenkin? Lääkäri sanoo että paniikki palannut ja lääkettä turpaan mutta ite en haluaisi aloittaa lääkettä uudelleen, koska mulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta ja sen kans ollu ongelmaa ja nyt siihen alotettu antaa t3 hormonia purkista joten osittain olen varma että tuo kilpirauhanen on antanut näitä oireita..lääkäreiden on vaan helppo antaa aina mielialalääkettä ja laittaa kaikki sen piikkiin , multakin löyty tuo vajaatoiminta vasta puoli vuotta paniikki diagnoosin jälkeen..
mun oireita nyt on käsien ja jalkojen kylmääminen joita tulee sillai välillä ja sitä säikähdän ja alan pelätä et kuolen tai saan rytmihäiriöitä tms...välillä huimaa ja lihaksia särkee mutta ne ei niin hallitsevia oireita kun nuo ihme kylmäämiset ja noita ei oo aiemmin ollu kun nyt vasta kun sertralinin lopetin...
tää on tosi puuduttavaa kun saa henkensä puolesta pelätä koko ajan, haluis vaan elää ja olla onnellinen..mulla kaikki muut asiat niin tosi hyvin!!!
Sertralin Orion ja vieroitusoireet
aael
3
1438
Vastaukset
- Rev.McMoon
se aiheuttaa suurimman osan paniikkihäiriötapauksista.
- aael
En oo koskaan juonu kahvia, teetä juon aamuisin kupin töissä ja cocista juon todella harvoin...
- Rev.McMoon
aael kirjoitti:
En oo koskaan juonu kahvia, teetä juon aamuisin kupin töissä ja cocista juon todella harvoin...
täysin kaikissa olomuodoissa, etenkin jos on taipumusta ahdistuneisuuteen. Ahdistuneisuus ja paniikit aiheutuvat viime kädessä adrenaliinista, joten olisi hyvä välttää kaikkea, mikä kohottaa adrenaliinitasoja ja pyrkiä kohottamaan rauhoittavien välittäjäaineiden tasoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151468Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755