teen tämän suoraksi.
Stadi elättää maaseudun, ihan rahalla.
Nousukauden alkaessa ovat, lomauttaneet firmat, pississä.
Täällä syntyy raha, ja siksi tänne tarvitaan työntekijöitä.
Ei ole mitään järkeä elättää työttömiä jossain Juuassa, tai Suhmurassa.
Eikä pitää siellä lapsiaan väkisin opiskelemassa Svidun filosofiaa, jossain hiton, maaseutu- "yliopistoissa!.
Tein turhan vaikean aloituksen
9
813
Vastaukset
- pientä rajaa
sinä olet höpöine väitteinesi.
tänne tuutte sitten kun/jos tulee pula-aika, täällä on leipää, voita ja sianläskiä.
- Meriläinen
kun näitä luen, joka paikassa asuneena, keskellä korpea missä karhut mellasteli viereisessä metsässä ja toisaalta sydänkeskustassa hesassa kuuntelin raitsikan meteliä.
Mikä on se paras paikka ja missä elättäjät.
Maaseudulla tehdään työtä sen ruoan eteen jota lihaksikin kutsutaan ja monen muun.
Aika nälkä tulisi ja maaseutua ei olisi.
Niin ja meillä täällä kotkassa näkkäri :D)
stadissa on taas omat hyvät puolet ja omat työnsä kuin tekijänsäkin.
Paperitehtaita on täällä alas ajettu ihan urakalla.
Olen kiitollinen että on töitä, ja ihanaa kun pääsee Stadiin käymään ja vihdoin kuvaamaan niitä merihevosia kun taas vapaat tulee.
Asuin Stadissa edellisen laman aikana, ja loppui ne työt sieltäkin.
Joka paikassa toitotettiin ei tänään ei tänään.
Niinkuin Hectorin biisissä sanotaan - liian vaikea
vain sinulle koskapa lähdit toistamiseen jankuttamaan samasta asiasta. Typerää, jopa sinun tasollasi.
- HTZA
usko maailmaan.
- jääkiekon
SM ei tule menemään stadiin. Stadi ei ole ihmiselle sopivaa asuin aluetta.
- henri/
olemme jo eläkkeelä kun lama loppuu. Enempi terveydenhoitopalvelut, ynm muut sosiaalietuudet kiinnostaa, ja vaikkuttaa valintaan.
Anteeks ny vaan, et määki asun täälä maalla syrjäkylillä ja sää Hatsa jourut munki elättään, mut en mää vaan sinne kivierämaahanka viitti ennää muuttaa.
Ja sama kai se on, misä mää sitä eläkettäni nostan ja kyl maar mää sillä toimeen tuun, ettei sun tartte musta hualta kantaa.
Anteeks viälä toisenki kerran, et mää tulin kyl ny ninko vähän väärälle reviirille.
Hyvvää yätä vaan sulle Hatsa ja koita kestää...- nouse junaan
Vanhakantainen ja putkinäkö asioihin ei ole hyväksi kenellekkään. Vaihda verkkarihousuun ja mene pohjois-karjalaan, kyllä se olo siitä helpottuu. Harhaluulosi asioista saavat sinut huonovointiseksi, sen huomaa jokaisesta kirjoituksestasi.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324691Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152648Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642533Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252455- 321837
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?601428- 661304
- 821241