Minua on alkanut hirveästi kiinnostamaan opiskelu kun ei aikoinaan tullut kouluja käytyä..lapsi syntyi tammikuussa ja olen nyt äitiyslomalla töistä. Jos irtisanon itseni ja menen aikuiskoulutukseen joka on 3 iltana viikossa niin tietääkö kukaan mitä rahoja mahd.silloin saan? Olisi kiva vihdoin lukea merkonomiksi,mutta onnistuuko tällähetkellä vai pitäisikö odottaa..kiitos vastauksista etukäteen!
Tietääkö kukaan??
2
373
Vastaukset
- hfkh
Saat samaa rahaa kuin nytkin. Tuolla opiskelumäärällä et saa opintotukea. jos saisit, niin äitiraha olisi opintotuen takia 22,04 päivässä.
Mee opiskeleen vasta kun äitiloma/kotihoidontuki loppuu. Tai sit vie lapsi kunnalliseen hoitoon ärahan loputtua ja sit opiskelu. Opintotuki (asumistuki), jos myös pso persaukinen. - mie vaan..
älä itseäsi mene irtisanomaan. Vaikka opiskelet niin ei sun tarvitse töitä lopettaa. Siellä se odottaa sua tarpeen mukaan jos ja kun sitä tarvitset..
Aikuiskouluts tosin voi kyllä vaatia, että ei ole työtä, mutta silloin ei voi olla äippälomallakaan jos työttömyys on ehto. Yleensä noissa iltakoulutuksissa ei ole mitään työssäoloehtoja vaan kuka vain voi niihin osallistua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921