Joni Skiftesvik

pavexi

Tietoa tästä kirjailijasta? Kaivataan hyviä linkkejä kirjailijaan tai suoraa voi tietoakin tänne laittaa. Pitää kirjailijakansio tehdä tästä kirjailijasta. Kiitokset jo etukäteen :)

9

1005

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennään yli...

Ihme kun mukulat enää ylipäänsä osaavat kirjoittaa edes joten kuten, kun lukeminen ja pienen vaivan näkeminen ovat tuollaista tervanjuontia.

• Ynjemi Nyhtänköljä

Suoraa tiedon lähteeltä eli kirjailijalta itteltään? Joni on mukava mies ja vastaa, jos ei ny ihan puolenyön jälkeen ennen aamukuutta pirrauteta.

• Äikkämaikka hc

te saatanan tunarit tajua, että fiksuimmat opettajatkin toisinaan katsastaa näille sivuille. Vallankin kun uusi jakso ja uudet tehtävät on justiinsa jaettu.
      Sitäpaitsi mestari Skiftesvik ymmärtää sen verran suhdetoiminnan päälle, että hänestä on netti täynnä tietoa.
      Oma suosikini laajasta tuotannostaan on Pystyyn haudattu. Kera Katsastuksen. Kummassakin on tavoitettu jotain olennaista pohjoisen kansan karusta, mutta lämpimästä elämästä.

• ja taivaankorjaaja

olen itse kotikoivuinen mies

• HÄIKIÖN KALIFI
        ja taivaankorjaaja kirjoitti:

olen itse kotikoivuinen mies

PIRTU KUNINGAS TOIMII

• Lisää loiskeita
        HÄIKIÖN KALIFI kirjoitti:

PIRTU KUNINGAS TOIMII

Pirtukuningas on tosi luvattoman hyvä kirja eikä hätiä mitiä vaikka siellä on tunnistettavia sukuja joitten rikkaus on pirtulaivoista. Hyvä vaan!!!

• Vanhat synnit

Monien rannikkokaupunkien sukujen alkupääoma on hankittu pirtun trokauksella kieltolakivuosina. Nyt sitten ollaan niin fiinejä ja kultturelle ja paheksutaan jo tupakan polttajiakin.

• Ihan tavallinen

Kun Jonin kirjoja lukee tulee hyvä ja lämmin mieli. Se johtuu kun huomaa että joku ymmärtää ja välittää meistä ihan tavallisista päähänpotkituista ihmisistä ja näkee meissäkin ainakin jotakin hyvää. Kirjoita Joni vielä paljon kauniita kirjoja mutta älä itketä, nyyh Puhalluskukkapoika itkettää aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe