Tietoa tästä kirjailijasta? Kaivataan hyviä linkkejä kirjailijaan tai suoraa voi tietoakin tänne laittaa. Pitää kirjailijakansio tehdä tästä kirjailijasta. Kiitokset jo etukäteen :)
Joni Skiftesvik
9
989
Vastaukset
- mennään yli...
Ihme kun mukulat enää ylipäänsä osaavat kirjoittaa edes joten kuten, kun lukeminen ja pienen vaivan näkeminen ovat tuollaista tervanjuontia.
- Ynjemi Nyhtänköljä
Suoraa tiedon lähteeltä eli kirjailijalta itteltään? Joni on mukava mies ja vastaa, jos ei ny ihan puolenyön jälkeen ennen aamukuutta pirrauteta.
- Äikkämaikka hc
te saatanan tunarit tajua, että fiksuimmat opettajatkin toisinaan katsastaa näille sivuille. Vallankin kun uusi jakso ja uudet tehtävät on justiinsa jaettu.
Sitäpaitsi mestari Skiftesvik ymmärtää sen verran suhdetoiminnan päälle, että hänestä on netti täynnä tietoa.
Oma suosikini laajasta tuotannostaan on Pystyyn haudattu. Kera Katsastuksen. Kummassakin on tavoitettu jotain olennaista pohjoisen kansan karusta, mutta lämpimästä elämästä.- ja taivaankorjaaja
olen itse kotikoivuinen mies
- HÄIKIÖN KALIFI
ja taivaankorjaaja kirjoitti:
olen itse kotikoivuinen mies
PIRTU KUNINGAS TOIMII
- Lisää loiskeita
HÄIKIÖN KALIFI kirjoitti:
PIRTU KUNINGAS TOIMII
Pirtukuningas on tosi luvattoman hyvä kirja eikä hätiä mitiä vaikka siellä on tunnistettavia sukuja joitten rikkaus on pirtulaivoista. Hyvä vaan!!!
- Vanhat synnit
Monien rannikkokaupunkien sukujen alkupääoma on hankittu pirtun trokauksella kieltolakivuosina. Nyt sitten ollaan niin fiinejä ja kultturelle ja paheksutaan jo tupakan polttajiakin.
- Ihan tavallinen
Kun Jonin kirjoja lukee tulee hyvä ja lämmin mieli. Se johtuu kun huomaa että joku ymmärtää ja välittää meistä ihan tavallisista päähänpotkituista ihmisistä ja näkee meissäkin ainakin jotakin hyvää. Kirjoita Joni vielä paljon kauniita kirjoja mutta älä itketä, nyyh Puhalluskukkapoika itkettää aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758