Joni Skiftesvik

pavexi

Tietoa tästä kirjailijasta? Kaivataan hyviä linkkejä kirjailijaan tai suoraa voi tietoakin tänne laittaa. Pitää kirjailijakansio tehdä tästä kirjailijasta. Kiitokset jo etukäteen :)

9

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennään yli...

Ihme kun mukulat enää ylipäänsä osaavat kirjoittaa edes joten kuten, kun lukeminen ja pienen vaivan näkeminen ovat tuollaista tervanjuontia.

• Ynjemi Nyhtänköljä

Suoraa tiedon lähteeltä eli kirjailijalta itteltään? Joni on mukava mies ja vastaa, jos ei ny ihan puolenyön jälkeen ennen aamukuutta pirrauteta.

• Äikkämaikka hc

te saatanan tunarit tajua, että fiksuimmat opettajatkin toisinaan katsastaa näille sivuille. Vallankin kun uusi jakso ja uudet tehtävät on justiinsa jaettu.
      Sitäpaitsi mestari Skiftesvik ymmärtää sen verran suhdetoiminnan päälle, että hänestä on netti täynnä tietoa.
      Oma suosikini laajasta tuotannostaan on Pystyyn haudattu. Kera Katsastuksen. Kummassakin on tavoitettu jotain olennaista pohjoisen kansan karusta, mutta lämpimästä elämästä.

• ja taivaankorjaaja

olen itse kotikoivuinen mies

• HÄIKIÖN KALIFI
        ja taivaankorjaaja kirjoitti:

olen itse kotikoivuinen mies

PIRTU KUNINGAS TOIMII

• Lisää loiskeita
        HÄIKIÖN KALIFI kirjoitti:

PIRTU KUNINGAS TOIMII

Pirtukuningas on tosi luvattoman hyvä kirja eikä hätiä mitiä vaikka siellä on tunnistettavia sukuja joitten rikkaus on pirtulaivoista. Hyvä vaan!!!

• Vanhat synnit

Monien rannikkokaupunkien sukujen alkupääoma on hankittu pirtun trokauksella kieltolakivuosina. Nyt sitten ollaan niin fiinejä ja kultturelle ja paheksutaan jo tupakan polttajiakin.

• Ihan tavallinen

Kun Jonin kirjoja lukee tulee hyvä ja lämmin mieli. Se johtuu kun huomaa että joku ymmärtää ja välittää meistä ihan tavallisista päähänpotkituista ihmisistä ja näkee meissäkin ainakin jotakin hyvää. Kirjoita Joni vielä paljon kauniita kirjoja mutta älä itketä, nyyh Puhalluskukkapoika itkettää aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      267
      6218
    2. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      49
      6111
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      92
      5794
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      40
      5102
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      52
      4794
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      224
      4135
    7. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      3971
    8. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      151
      3656
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      39
      3242
    10. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      28
      3153
    Aihe