Tietoa tästä kirjailijasta? Kaivataan hyviä linkkejä kirjailijaan tai suoraa voi tietoakin tänne laittaa. Pitää kirjailijakansio tehdä tästä kirjailijasta. Kiitokset jo etukäteen :)
Joni Skiftesvik
9
1005
Vastaukset
- mennään yli...
Ihme kun mukulat enää ylipäänsä osaavat kirjoittaa edes joten kuten, kun lukeminen ja pienen vaivan näkeminen ovat tuollaista tervanjuontia.
- Ynjemi Nyhtänköljä
Suoraa tiedon lähteeltä eli kirjailijalta itteltään? Joni on mukava mies ja vastaa, jos ei ny ihan puolenyön jälkeen ennen aamukuutta pirrauteta.
- Äikkämaikka hc
te saatanan tunarit tajua, että fiksuimmat opettajatkin toisinaan katsastaa näille sivuille. Vallankin kun uusi jakso ja uudet tehtävät on justiinsa jaettu.
Sitäpaitsi mestari Skiftesvik ymmärtää sen verran suhdetoiminnan päälle, että hänestä on netti täynnä tietoa.
Oma suosikini laajasta tuotannostaan on Pystyyn haudattu. Kera Katsastuksen. Kummassakin on tavoitettu jotain olennaista pohjoisen kansan karusta, mutta lämpimästä elämästä.- ja taivaankorjaaja
olen itse kotikoivuinen mies
- HÄIKIÖN KALIFI
ja taivaankorjaaja kirjoitti:
olen itse kotikoivuinen mies
PIRTU KUNINGAS TOIMII
- Lisää loiskeita
HÄIKIÖN KALIFI kirjoitti:
PIRTU KUNINGAS TOIMII
Pirtukuningas on tosi luvattoman hyvä kirja eikä hätiä mitiä vaikka siellä on tunnistettavia sukuja joitten rikkaus on pirtulaivoista. Hyvä vaan!!!
- Vanhat synnit
Monien rannikkokaupunkien sukujen alkupääoma on hankittu pirtun trokauksella kieltolakivuosina. Nyt sitten ollaan niin fiinejä ja kultturelle ja paheksutaan jo tupakan polttajiakin.
- Ihan tavallinen
Kun Jonin kirjoja lukee tulee hyvä ja lämmin mieli. Se johtuu kun huomaa että joku ymmärtää ja välittää meistä ihan tavallisista päähänpotkituista ihmisistä ja näkee meissäkin ainakin jotakin hyvää. Kirjoita Joni vielä paljon kauniita kirjoja mutta älä itketä, nyyh Puhalluskukkapoika itkettää aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818