Näin vastaavan otsikon taannoin enkä ehtinyt lukemaan vastauksia ja nyt en löydä sitä mistään. Onko se jokin varaosa vai turha tarvike vähän niin kuin hilavitkutin. Olen jo epätoivoinen. kertokaa minulle mikä se on.
Mikä on vimpula?
18
3720
Vastaukset
- ............
Surullisen kuuluisan toyota anvoviksen takaluukun kansi. joka todettiin yhtä veltoksi kuin vanhan ukon mulkku.
- Keski-Karjalassa
oksat on kovimpia vanhimmissa puissa,että elä elä kuule ala..Nuo tojon takaluukut ei kyllä mihinkään ole muuttuneet,sen enenpää kuin koko rakkine.
- Anonyymi
silloin se ei ole vimpula vaan rimpula, vimpula siitä tulee vasta jos rimpulan vääntää vimpulaksi.
- turha tarvike
Ei todellakaan ole. Useimmat sähkölaitteet eivät toimi oikein ilman kunnossa olevaa hilavitkutinta. Auton mekaanisista osista hilavitkutinta vastaa lähinnä pakoputkenkannatinlaakeri.
- kertoo totuuden
- remixsiä
kaivataan http://www.youtube.com/watch?v=yzLzAEHEGzg . näyttäkää nörtit mihin pystytte "vimpulasta"
- puavo
sehän on mielisairaalan avohoidokki!!!!!!!!!!
- Tojoon
vimpula on sellainen lepattava esine, niinkuin Tojon takaluukku tai Tojokuskin tuulipuku, voin olla väärässäkin.
- paras ajaa varmasti
pösö on se surkea laatuinen ajoneuvo.
- erikseen
paras ajaa varmasti kirjoitti:
pösö on se surkea laatuinen ajoneuvo.
- TIIJÄ
Se on semmoinen Japanilainen "Riisikuppi", toi ota jso et muuta saa tai muu vastaa idän ihme.
- grillijuopot
Kysykää Luumäen vanhalta meijeriltä... siellä on myynnissä auto, jonka tiedoissa mainitaan vimpula!
- -tölsten-
Poijat ne on tämän vimpulan kanssa kyllä ihan pihalla. Itse asiassa vimpula ei merkitse vielä paljonkaan, mutta "hitus-vimpula" onkin jo sitten pillu. Kuten huomaatte, niin auton ropposten kanssa sillä on tekemistä vain välillisesti.
- v..tun mulkut...
Se on BRATVURSTIN slanginimi, Joka taas tarkoittaa "niksmannien" makkaraa, Ja jolla taas tarkoitetaan tuon häviäjäkansan surkeimpia tuotoksia, Eli autoja........
- Se on VEMPULA
ja tarkoittaa BMW:n kiemurtelevaa ohjausta.
Muistaakseni ravihevonen.Tarkoittaa myös iäkästä miestä (vanha vimpula) ja samalla vanhaa autoa tai autossa olevaa katkaisinta (Mikä ihmeen vimpula tämä on?).
Vimpulalla siis laajempi käsite mitä hilavitkuttimella- Anonyymi
Vimpula on tyttäreni keppihevonen.
- Anonyymi
Vimpula = vääntynyt, vino, mutkalla, kiero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818