vampyyrit ovat totta!

mitä helee tää on

onko kellään linkkiä siihen sivustoon jossa oli oikeita tosielämän vampyyrejä?

tää kuulostaa tosi tyhmältä jossei tiiä mitä mä tarkotan mut ne jotka tietää ni..

128

7049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjhjhjhjhjh

Kaihtaa valoa, "juo verta", pukeutuu mustaan, käyttää päivänvarjoa liikkuessaan ulkona. on sisustanut kotinsa tummiin väreihin, nukkuu arkussa, on meikannut itsensä kalpeaksi ja mysteerisesti.

Näillä termeillä löytää ainakin yhden MTV music chanelin ohjelman yhdestä tyypistä.

Massamurhaajia, jotka kutsuvat itseäänn vampyyreiksi löytyy ikäväksemme.

Itä-Euroopasta löytää kansantaruja vampyyreista mutta ne eroavat täysin länsimaalaisen kulttuurin esikuvista.
      Ne ovat käveliä kuolleita. Sinä kaikki. EI mitään hienoa tai eleganttia.

Moni kyllä tulisi uskoon jos vampyyrin löytäisi ellei jo ole.
      Ristejä ja sellaisia jos kaihtaisi.
      Ja muutenkin kuollut.

Salaisia vampyyrimaisia sivuja kyllä löytää.
      Ne tosin ovat klassisten salaseurojen jälkeläisiä.
      Ihmisiä, jotka pitivät yllä vampyyri ilmapiiriä.
      Oikeata vampyyria ei sieltä löydä.

• vlvltzsche___

Arvoisa hjhjhjhjh.
        Tuo yllälinkitetty sivusto on ainut ehtojen vampyyrien sivusto internetissä.
        Siis todellakin ainut, jossa on aitoja vampyyrejä.

• hjhjhjhjhjh
        vlvltzsche___ kirjoitti:

Arvoisa hjhjhjhjh.
        Tuo yllälinkitetty sivusto on ainut ehtojen vampyyrien sivusto internetissä.
        Siis todellakin ainut, jossa on aitoja vampyyrejä.

Mitä eroa sillä on että minä alkaisin kirjoittaa jollekin toiselle foorumilla samoja asoita?
        Mikä todistaa että he ovat vampyyrejä?

Onko heillä omaelämänkerrat siellä?
        Vakuuttavat sellaiset?

• meliini
        hjhjhjhjhjh kirjoitti:

Mitä eroa sillä on että minä alkaisin kirjoittaa jollekin toiselle foorumilla samoja asoita?
        Mikä todistaa että he ovat vampyyrejä?

Onko heillä omaelämänkerrat siellä?
        Vakuuttavat sellaiset?

"Porttikielloista

Kuten on moneen kertaan todettu, tällä foorumilla voi saada porttikieltoja.
        Kun keskustelet kanssamme, hyväksyt tämän.

Oletko saanut porttikiellon?
        Porttikieltosi johtuu luultavasti pelkästään käytöksestäsi. On moneen kertaan todettu, että foorumille rekisteröityville ihmisille on äärimmäisen tiukat säännöt, jotta heillä on lupa olla yhteisössämme ulkopuolisina. Emme ensinnäkään liiemmin pidä ihmisistä heidän riidanhaluisuutensa vuoksi.

Olette ulkopuolisia, joten mikäli haluatte keskustella kanssamme, teette sen niin kuin me sanomme. Ensinnäkin keskustelu pidetään asiallisena ja vampyyrikulttia kunnioittavana, minkä lisäksi Oupirschiania puhutaan vain virallisten sääntöjen mukaisesti. Jos sääntöjä ei ole kukaan korkeampiarvoinen sinulle opettanut, et luultavasti osaa puhua oikein, joten anna asian olla ja hyväksy kyvyttömyytesi. Kieli ei myöskään ole tarkoitettu ihmisten ja ulkopuolisten käyttöön, vaikka helpointa Oupirschiania ymmärtäisikin.

Tärkein säännöistä on kuitenkin tämä: jos et ymmärrä, mitä ihmettä täällä foorumilla tehdään ja keitä me olemme, ÄLÄ EDES VAIVAUDU REKISTERÖITYMÄÄN. Lennät vain ulos kuin leppäkeihäs."

Voi helevetti! Ei vaan voi olla noin nörttiä! :´D "emme pidä ihmisistä heidän riidanhaluisuutensa vuoksi" VOI PERKELE... Toihan on ku jonkun Star Wars-fanien tekemä faninettiklubi, noi mitään vampyyreja ole nähnytkään. (oho?) Ny menee hermot Twilightiin, sanonpa vaan. Siis tuolla joku tyttö sano arastellen:

- Pelkäsin että suuttuisitte minulle, kun olen näin häikäilemättömän tunkeilea ja muutenkin ihminen, ajattelin että te ette huolisi minua.

siihen vastaus

- Kenties saamme sinut joskus joukkoomme...

tyttö kysyi

-Sallitaanko täällä hymiöitä?

No siihen ei sitten vastattu.

TERVE!

• internetin VALOPÄÄT!
        meliini kirjoitti:

"Porttikielloista

Porttikieltosi johtuu luultavasti pelkästään käytöksestäsi. On moneen kertaan todettu, että foorumille rekisteröityville ihmisille on äärimmäisen tiukat säännöt, jotta heillä on lupa olla yhteisössämme ulkopuolisina. Emme ensinnäkään liiemmin pidä ihmisistä heidän riidanhaluisuutensa vuoksi.

Olette ulkopuolisia, joten mikäli haluatte keskustella kanssamme, teette sen niin kuin me sanomme. Ensinnäkin keskustelu pidetään asiallisena ja vampyyrikulttia kunnioittavana, minkä lisäksi Oupirschiania puhutaan vain virallisten sääntöjen mukaisesti. Jos sääntöjä ei ole kukaan korkeampiarvoinen sinulle opettanut, et luultavasti osaa puhua oikein, joten anna asian olla ja hyväksy kyvyttömyytesi. Kieli ei myöskään ole tarkoitettu ihmisten ja ulkopuolisten käyttöön, vaikka helpointa Oupirschiania ymmärtäisikin.

Tärkein säännöistä on kuitenkin tämä: jos et ymmärrä, mitä ihmettä täällä foorumilla tehdään ja keitä me olemme, ÄLÄ EDES VAIVAUDU REKISTERÖITYMÄÄN. Lennät vain ulos kuin leppäkeihäs."

Voi helevetti! Ei vaan voi olla noin nörttiä! :´D "emme pidä ihmisistä heidän riidanhaluisuutensa vuoksi" VOI PERKELE... Toihan on ku jonkun Star Wars-fanien tekemä faninettiklubi, noi mitään vampyyreja ole nähnytkään. (oho?) Ny menee hermot Twilightiin, sanonpa vaan. Siis tuolla joku tyttö sano arastellen:

- Pelkäsin että suuttuisitte minulle, kun olen näin häikäilemättömän tunkeilea ja muutenkin ihminen, ajattelin että te ette huolisi minua.

siihen vastaus

tyttö kysyi

TERVE!

"No siihen ei sitten vastattu.

TERVE!"

idiootti ehkä ne ei ole vielä kerenneet vastata..

• sisäänKIRJAUTUMATONdude90
        meliini kirjoitti:

"Porttikielloista

siihen vastaus

tyttö kysyi

TERVE!

Ei tosiaan mikään "perheensä kirkkain hehkulamppu" tuo "meliini" :D Dorkia kyllä koko topic täynnä..

Hjhjhj kuten varmaan voit arvata, ei oikea vampyyri todistelisi vampyyriyttään. Tosivampyyrit eivät koe tarvetta sille, että alempi laji eli ihmiset uskoisivat heihin. Perus logiikkaa!

• meliini
        internetin VALOPÄÄT! kirjoitti:

"No siihen ei sitten vastattu.

TERVE!"

idiootti ehkä ne ei ole vielä kerenneet vastata..

"idiootti ehkä ne ei ole vielä kerenneet vastata.."

Et taida sinäkään mikään Einstein olla... Luulitko tosiaan että toi oli mun viestin pointti? Kirjoitin sen, minkä he olivat EHTINEET kirjoittaa. Tytön kysymykseen ei vastattu, joten KIRJOITIN niin. ("No siihen ei sitten vastattu.") Ja tuo viimeinen sanani, ("Terve!") tarkoitin "Voi elämä!", luulen että tajusit tuon kyllä. Pitääkö aina ruveta väkisin vääntämään jotakin vastaavaa ("idiootti ehkä ne ei ole vielä kerenneet vastata..") kun kuitenkin tajusit, mitä tarkoitin? Minusta tuo on aivan naurettava juttu, mutta jos joku siihen uskoo niin antakoon palaa. Tyhmää se on. Minusta. Mutta tyhmää se on myös ruveta haukkumaan täällä ihmistä, josta et edes tiedä kumpaa sukupuolta on, idiootiksi. Nooo... Hyvää päivänjatkoa sitten vain.    

• hjhjhjhjhjh
        sisäänKIRJAUTUMATONdude90 kirjoitti:

Ei tosiaan mikään "perheensä kirkkain hehkulamppu" tuo "meliini" :D Dorkia kyllä koko topic täynnä..

Hjhjhj kuten varmaan voit arvata, ei oikea vampyyri todistelisi vampyyriyttään. Tosivampyyrit eivät koe tarvetta sille, että alempi laji eli ihmiset uskoisivat heihin. Perus logiikkaa!

Dopingilla lihakset saanut ihminen ei ole muita ylempi.
        Vähäinen melaniini ihossa ei tee toisesta alempaa.

Suuret voimat, pitempi elinikä eivät korota ketään.

Vampyyrit kuolevat siinä missä muutkin.
        Puhe ylemmästä lajista on yhtä oikeutettua kuin neo-nazin huudot kadulla.

Näen kaikki samalla viivalla.

• Ihan vaan tarkentaa

Puhutaako me nyt vampyyreista vai gooteista o_o

• hjhjhjhjhjh
        Ihan vaan tarkentaa kirjoitti:

Puhutaako me nyt vampyyreista vai gooteista o_o

Varmaankin he kutsuvat itseään vampyyreiksi.
        Kun taas gootit pitivät heitä vampyyreina, jotka pilaavat goottien maineen.

Eipä sillä sen suuremmin väliä ole.

• Hullujako ootte!
        meliini kirjoitti:

"Porttikielloista

siihen vastaus

tyttö kysyi

TERVE!

Oon samaa mieltä meliinin kanssa tosta että toi sivusto on täynnä ääliöitä jotka ei tajua mistään mitään. Täytyy olla kyllä vähän kajahtanu jos uskoo tommosiin... Kävin kattoon tuolla kyseisellä sivustolla ja ne puhu ittensä niin monta kertaa pussiin että oikein itteekin hävetti niitten puolesta. Voisin mäkin yhtä hyvin sanoo "jee mä oon ny ihmissussi, palvokaa mua!" Yhtä tyhjän kanssa! Mä ymmärrän jos on kourallinen tommosia hulluja jotka leikkii vampyyria, mut en mä ois uskonu et löytyy noin monta "tavallista" ihmistä jotka on ihan tosissaan tän asian kanssa! Pliis hei hankkikaa elämä jostain. Ei tommosta kestä...

(P.s. meliinille: Arvaa kuka?)

• meliini
        Hullujako ootte! kirjoitti:

Oon samaa mieltä meliinin kanssa tosta että toi sivusto on täynnä ääliöitä jotka ei tajua mistään mitään. Täytyy olla kyllä vähän kajahtanu jos uskoo tommosiin... Kävin kattoon tuolla kyseisellä sivustolla ja ne puhu ittensä niin monta kertaa pussiin että oikein itteekin hävetti niitten puolesta. Voisin mäkin yhtä hyvin sanoo "jee mä oon ny ihmissussi, palvokaa mua!" Yhtä tyhjän kanssa! Mä ymmärrän jos on kourallinen tommosia hulluja jotka leikkii vampyyria, mut en mä ois uskonu et löytyy noin monta "tavallista" ihmistä jotka on ihan tosissaan tän asian kanssa! Pliis hei hankkikaa elämä jostain. Ei tommosta kestä...

(P.s. meliinille: Arvaa kuka?)

Huh, hyvä että täältä löytyy edes JOKU täysjärkinen... :)

• JUSTNÄIN
        meliini kirjoitti:

"Porttikielloista

siihen vastaus

tyttö kysyi

TERVE!

Ehdottomasti samaa mieltä! :D

• kyseenalaistaja...!

Te, jotka ette usko vampyyreihin olette kyllä aika kaksinaamaista porukkaa. uskotte alieeneihin ja vaikka mihin paskaan vaikka itseasiass vampyyrit ois varmaan todennäkösempiä olla olemassa O.o niitähän ei eees erota ihmisistä ja sanotaan että on olemassa ns. energiavampyyrejä jotka kuluttaa toisten energiaa ollessaan lähellä. parapsykologiaa jos luette niin ei oo enää niin ihmeellisiä asioita teidän pikku päillenne. ( :

• mutta....

Joo-o, hyvä pointti, kyseenalaistaja, mutta mitäs tulevat "Nuoret"-osioon puhumaan tällaisista.
        Luuletko, että täällä kukaan osaisi ajatella omilla aivoillaan? Täällä on ihmisiä jotka uskovat vain siihen mitä ovat koulun kirjoista lukeneet, eli uskovat vain siihen että ihminen on maapallon valtias ja kaloista kehittynyt evoluution tuloksena.
        Luultavasti naureskelevat "hähäh vampyyrei mukamas", kunnes kuulevat että joku heidän lähipiiristään on sellainen.. sitäkin on käynyt. Mutta biologisesti katsoen kyllä evoluutioon kuuluu vampyyritkin. Sivuhaara ihmisestä.

• Hajos

Ja kuka on sanonut että uskomme alieneihin? Vittu ihminen on kyllä tyhmä olento.

• Sekasikiö -78

Uskotteko te vampyyreihin?! Vitun dorkat... Ja väitätte vielä toisia idiooteiksi...

• Jorlando

Tämä teidän keskustelunne on täysin järjetön! Oli tai ei nin turhaan tuhlaatte aikaanne.

1) Tuo sivusto on nörttejä täynnä. Eli yksikään ei ole vampyyri.

2)Vampyyri tappaa ja juo verta. Ei kenenkään kaveri voi olla vampyyri koska se olis entinen kaveri.

3)Vampyyrin tunntistaa aikas helposti. Esim vaikka sen iho on kuollut (ei aina), se ei käytä hopeaa, ei valkosipulia ja se kuolee jos vähänkään kirmaa auringon valossa.

4)Jos vampyyreja on, ne olisivat ottaneet vallan ajat sitten. Tietysti voi olla että niiden kansaa on sovittu rauha. MUTTA EI NE KYLLÄ MILLEKKÄÄN HELVE*IN NETTI SIVULLE KERÄÄNTYS JUTUSTAMAAN!

5)Energia vampyyrit? En voi paljoa kommentoida niistä, kun en ole kuullut ennen, mutta pa*kaa sekin.

PS: Uskon itse vampyyreihin, zombeihin, haamuihin sun muihin mörköihin & nekromansereihin. Mutta tää on kyllä tosi lamea shittya. Hankkikaa elämä!!!

• vampyyritutkija...

"1) Tuo sivusto on nörttejä täynnä. Eli yksikään ei ole vampyyri.

-PERUSTEITA...?

2)Vampyyri tappaa ja juo verta. Ei kenenkään kaveri voi olla vampyyri koska se olis entinen kaveri. "

ja sanoit vielä että "vampyyrit eivät voi kerääntyä netissä juttelemaan"

mistä ihmeestä olet tämän tonkinut?
        kaikki vampyyrit eivät elä verestä, eivätkä he koe tarvetta "paeta" ihmisiltä, koska VAMPYYRIT EIVÄT PELKÄÄ IHMISIÄ! miksi ihmeessä pelkäisivät?

ja koska vampyyrit ovat lähes kuten me, ainoastaan parempia, mikä estäisi heitä käyttämästä nettiä? ei mikään! uskon itsekin vampyyreihin ja minusta on aivan loogista että nyt on löytynyt joku vampyyrijohtaja joka on päättänyt ottaa suuren askeleen ja viedä vampyyrit internettiin.

luuletteko että vampyyrit on jotain luolamiehiä jotka elää vain metsissä :D ei helvetti.
        voin sanoa tämän faktana koska tunnen energiavampyyrin joka elää juomatta ihmisten verta. eläimenkin verellä pärjää jossei tullut mieleen..

JORLANDO JA MUUT: PUHUKAA VAMPYYREISTÄ "FAKTAA" vasta kun TIEDÄTTE JOTAIN!
        On todella raivostuttavaa kun luettuanne Bram Stokerin tarinoita alatte pätemään..

Vielä naurettavampia ovat ihmiset jotka rekisteröityvät vampyyrifoorumeille pätemään "ette voi olla vampyyreitä koska blabllblb" ja saavat vaan BÄNNIT samantien. antakaa vampyyrien tehdä fooruminsa rauhassa.

• hjhjhjhjhjh
        vampyyritutkija... kirjoitti:

-PERUSTEITA...?

2)Vampyyri tappaa ja juo verta. Ei kenenkään kaveri voi olla vampyyri koska se olis entinen kaveri. "

kaikki vampyyrit eivät elä verestä, eivätkä he koe tarvetta "paeta" ihmisiltä, koska VAMPYYRIT EIVÄT PELKÄÄ IHMISIÄ! miksi ihmeessä pelkäisivät?

ja koska vampyyrit ovat lähes kuten me, ainoastaan parempia, mikä estäisi heitä käyttämästä nettiä? ei mikään! uskon itsekin vampyyreihin ja minusta on aivan loogista että nyt on löytynyt joku vampyyrijohtaja joka on päättänyt ottaa suuren askeleen ja viedä vampyyrit internettiin.

luuletteko että vampyyrit on jotain luolamiehiä jotka elää vain metsissä :D ei helvetti.
        voin sanoa tämän faktana koska tunnen energiavampyyrin joka elää juomatta ihmisten verta. eläimenkin verellä pärjää jossei tullut mieleen..

On todella raivostuttavaa kun luettuanne Bram Stokerin tarinoita alatte pätemään..

Vielä naurettavampia ovat ihmiset jotka rekisteröityvät vampyyrifoorumeille pätemään "ette voi olla vampyyreitä koska blabllblb" ja saavat vaan BÄNNIT samantien. antakaa vampyyrien tehdä fooruminsa rauhassa.

Miten?
        Voima ei riitä perusteeksi.

• vampyyreistä tietävä..
        hjhjhjhjhjh kirjoitti:

Miten?
        Voima ei riitä perusteeksi.

Äly.
        Se on todellista ylivoimaisuutta.

Vampyyrit ovat älykkäämpiä siinäkin suhteessa, että he haastavat riitaa vähemmän kuin ihmiset.
        Tekin siinä nyrkit pystyssä heti kun joku täällä puhuu vastoin teidän uskomuksianne :-). Missä suvaitsevaisuus?

• hjhjhjhjhjh
        vampyyreistä tietävä.. kirjoitti:

Äly.

Vampyyrit ovat älykkäämpiä siinäkin suhteessa, että he haastavat riitaa vähemmän kuin ihmiset.
        Tekin siinä nyrkit pystyssä heti kun joku täällä puhuu vastoin teidän uskomuksianne :-). Missä suvaitsevaisuus?

Kävin jo tuolla foorumilla.
        Enemmänkin pilkkasivat ihmisiä ja alemmaksi haukkuivat puhuessaan tästäkin keskustelusta.
        Samoin kuin kukatahansa ihminen.

Eivät älyllisesti eroa mitenkään ihmisistä.
        Jos vielä luokittelevat kaikki samaan syssyyn niin siinä ei suvaitsevaisuutta ole sen enempää kuin muissa piireissä.

• Jorlando

-PERUSTEITA...?

No...En sanonut mitään etteivät vampyyrit voi kokoontua nettiin, vaan sanoin että ne eivät ole niin helvet*n tyhmiä että ne menevät sinne. Ja sinä puhut vampyyreista kun ne olisivat jotain pentuja jotka joutuvat asumaan siellä luolassa.

(uskon itsekin vampyyreihin ja minusta on aivan loogista että nyt on löytynyt joku vampyyrijohtaja joka on päättänyt ottaa suuren askeleen ja viedä vampyyrit internettiin.)

En myöskään sanonut että vapyyrit pelkäävät ihmisiä. Mutta, olen sitä mieltä että vampyyrit elävät KAIKKI verestä. SE on minun käsitykseni. Mutta vampyyrit ovat tietyiltä ominaisuuksiltaan parempia, kuten fyysiset voimat ja tietyt muut. MUTTA edeleen vampyyrit kuolevat auringon UV-säteilyyn, hopeaan ja kaikeen muuhun paskaan.

Ja nämä energiavampyyrit ovat tuntematon laji minulle joten en kommentoi niitä. Minusta ovat paskaa edelleen.

Ja sitten te kaikki jotka uskotte tuntevanne niitä vampyyreja nin sehän on helppo testata onko ne niitä vampyyreja.

Sitten parahin nuikk...vampyyritutkija. Kun luit kommentini nin olisit ollut sen verran tarkka että olisit huomannut että kaikki nuo sinun argumenttisi ovat hyödytömiä koska a) vastaan osaan ja b) en puhu joistain asioista ollenkaan.

Juu ja sitten vielä. 69eyes (muistaakseni) Väitti olevansa vampyyri. Tai sitten muistan väärin. Mutta jokotapauksessa siellä se möllötti auringon paisteessa operaatio maassa. (tämä osa on vain muisti kuva)

Joten. Älkää tulko aukomaan päätänne jos ilmaisen oman mielipiteeni keskustelussa.

• Jorlando

-PERUSTEITA...?

Tolla foorumilla on vaan ihmisiä jotka väittävät olevansa vapyyrejä. jotain gootti pellejä. "mä tunnen vampyyrin ja mäkin oon puolikas".Kyllä munkin veljen serkun parhaan ystävän kaiman kummin iso iso täti oli englannin kunigataren pojan tyttöystävän isän vessan ovenkahva. Se siitä.

• tomppa12345
        vampyyreistä tietävä.. kirjoitti:

Äly.

Missä on meidän suvaitsevaisuutemme??? Itse koko ajan pönkitätte egojanne ja alistatte ihmisiä foorumillanne. Ja mikä helvetin äly? Ei noissa foorumin puheissa mitään älyä näy.. Olen tullut siihen tulokseen, että jos vampyyrit ovat totta niin ainakin täällä Suomessa he ovat harvinaisen vittumaista porukkaa..

• Läppä xDD

-PERUSTEITA...?

Öhöm...Tuli mieleen vaa yks juttu mistä ne vampyyrit olis saanu tietokoneen xDD netin asentaminenkin tarvitaan että he pääsevät nettii :pp
        Vai onks ne käyny keskellä yötä ostamassa Mokkulan tai tilannu postiin ai nii posti ei oo yöl auki xDD

• tretrere

En usko että he heti heittäisivät ilmaan lausahduksen: "Olemme ihmisten uskomuksien yläpuolella."

En halua uskoa että he olisivat niin eristäytyneet omaan ylimielisyyteensä että luettelevat uskon Jumalaan vain ihmisille.

• vampyyreistä tietävä

Oikeassa olet.. vampyyrit eivät ole mitään luolakansaa joka ei tietäisi käsitteistä kuten kristinusko..
        Vampyyri voi olla uskonnollinen ja kohdistaa uskonsa samoihin uskontoihin kuin ihmisetkin.

Naapurisi voi olla vampyyri, saanut esim. ilmaisen asunnon vuokranantajalta joka on hänkin esim. puolivampyyri ja kestää päivänvaloa.

• tretrere
        vampyyreistä tietävä kirjoitti:

Oikeassa olet.. vampyyrit eivät ole mitään luolakansaa joka ei tietäisi käsitteistä kuten kristinusko..
        Vampyyri voi olla uskonnollinen ja kohdistaa uskonsa samoihin uskontoihin kuin ihmisetkin.

Naapurisi voi olla vampyyri, saanut esim. ilmaisen asunnon vuokranantajalta joka on hänkin esim. puolivampyyri ja kestää päivänvaloa.

Paljonkohan vampyyreita on?
        Ja miten tunnistaa siis ihan ulkonäöltä varmasti vampyyrin?

• Seppo -78
        tretrere kirjoitti:

Paljonkohan vampyyreita on?
        Ja miten tunnistaa siis ihan ulkonäöltä varmasti vampyyrin?

Heitä on tasan nolla kappaletta. En olis koskaan luullut että suomalaiset kakarat on noin tyhmiä, että luulee vampyyreita olevan olemassa. Järki käteen. Ja jos joku nyt kysyy, että miten todistat sen, niin älä suotta kysy. Vampyyreja ei ole koskaan ollut, eikä tule omenaankaan. Piste. Twilighton sekoittanut päänne, rakkaat nuoret.

• Seppo -78
        Seppo -78 kirjoitti:

Heitä on tasan nolla kappaletta. En olis koskaan luullut että suomalaiset kakarat on noin tyhmiä, että luulee vampyyreita olevan olemassa. Järki käteen. Ja jos joku nyt kysyy, että miten todistat sen, niin älä suotta kysy. Vampyyreja ei ole koskaan ollut, eikä tule omenaankaan. Piste. Twilighton sekoittanut päänne, rakkaat nuoret.

Omenaankaan... Sori vain, siis: Ei tule OLEMAANKAAN.

• perustelija_ja_tiedenero
        Seppo -78 kirjoitti:

Omenaankaan... Sori vain, siis: Ei tule OLEMAANKAAN.

Seppo, vanha ihminen kun olet, niin ymmärrän kantasi kyllä.. mutta muistathan, että mitään et voi varmuudella perustella vääräksi, mitä et pysty tieteellä tai loogisella päättelyllä todistamaan.

Ja vampyyrithän on jo biologisilla teorioilla lähes todistettu varmaksi.. eli olette varmasti lukeneet näitä pseudotieteellisiä teorioita siitä, että ihmisillä olisi sivuhaarana vampyyrirotu, jonka verestä puuttuu hemoglobiini. Täysin loogista ja tieteellistä.

• Antti -86
        perustelija_ja_tiedenero kirjoitti:

Seppo, vanha ihminen kun olet, niin ymmärrän kantasi kyllä.. mutta muistathan, että mitään et voi varmuudella perustella vääräksi, mitä et pysty tieteellä tai loogisella päättelyllä todistamaan.

Ja vampyyrithän on jo biologisilla teorioilla lähes todistettu varmaksi.. eli olette varmasti lukeneet näitä pseudotieteellisiä teorioita siitä, että ihmisillä olisi sivuhaarana vampyyrirotu, jonka verestä puuttuu hemoglobiini. Täysin loogista ja tieteellistä.

"Ja vampyyrithän on jo biologisilla teorioilla lähes todistettu varmaksi.. eli olette varmasti lukeneet näitä pseudotieteellisiä teorioita siitä, että ihmisillä olisi sivuhaarana vampyyrirotu, jonka verestä puuttuu hemoglobiini. Täysin loogista ja tieteellistä."

Aha, ja te tietenkin uskotte kaiken mitä väitetään tieteellä tutkituksi. Hullunkin nyt luulisi tajuavan, että noikin tyypit on ihan tavallisia ihmisiä, jotka on saaneet päähänsä perustaa tuollaisen nettiosotteen. Se on vain huono vitsi. Ja hekin puhuvat itsensä pussiin vaikka kuinka monta kertaa sivustolla, tutkikaapa vaikka, löydätte kyllä. Jos haluatte. Varsinaisia, kirjoissa esiintyviä klassikkovampyyreja ei ole olemassa, tutkittu juttu on. On ihmisiä, jotka juovat sianverta, ja päättävät olevansa oikeita vampyyreita. On ihmisiä, jotka valvovat öisin, mutta tämä viittaakin sitten unettomuusongelmiin... On ihmisiä, jotka pukeutuvat mustiin vaatteisiin. He ovat sitten gootteja.

Ihmisillä nyt vain on tarve löytää jotakin yliluonnollista, ja uskoa siihen, vaikka jokainen teistä lapsukaisista tajuatte alitajunnassa että oikeat vampyyrit ovat pelkkää mielikuvituksen tuotetta. PISTE.

• hjhjhjhjhjh
        perustelija_ja_tiedenero kirjoitti:

Hemoglobiini on kuitenkin tärkeätä ihmiselle.
        Sitä pitäisi syödä/juoda vampyyrina paljon koska sitä myös kuluu.
        Se valmistuu luuytimessä.

Vampyyri lepakot eivät juo/syö verta hemoglobiinin takia vaan siinä olevien ravinteiden takia.

Verta ja maitoa juodaan esimerkiksi Afrikan mantereella sen ravinteiden takia.

Vampyyri lapsen pitäisi saada hemoglobiini vanhemmilta.
        Tosin ihmissikiöillä on erilainen hemoglobiini verrattuna aikauiseen ihmiseen.
        Mitä verta siis odottavan vampyyri äidin pitäisi syödä?

Tässä on paljon aukkoja vielä.

• arfgaerheth
        hjhjhjhjhjh kirjoitti:

Vampyyri lepakot eivät juo/syö verta hemoglobiinin takia vaan siinä olevien ravinteiden takia.

Pelkkää paskaa tämä vampyyrijupakka on...

• imevät henkisen energiasi
        hjhjhjhjhjh kirjoitti:

ite en edes usko hemoglobiinin takia syntyneisiin vampyyreihin, vaan ns. energiavampyyreihin eli parapsykologian kantaan asiasta.

• hjhjhjhjhjh
        imevät henkisen energiasi kirjoitti:

ite en edes usko hemoglobiinin takia syntyneisiin vampyyreihin, vaan ns. energiavampyyreihin eli parapsykologian kantaan asiasta.

valoittaa aiheitta hieman?
        En tunne energiavampyyrin käsitettä hyvin.

• normaaliåå
        hjhjhjhjhjh kirjoitti:

valoittaa aiheitta hieman?
        En tunne energiavampyyrin käsitettä hyvin.

Ootte kaikki oikeesti ihan sekasin.

Voin kertoo teille erään suuren salaisuuden. Ne ketkä on "vampyyreja", niin niillä on kaikilla enemmän tai vähemmän jotain päässä vialla.

Ja kertokaas vielä vähän energiavampyyreista ;DD ROFL

• ei vitsit..
        normaaliåå kirjoitti:

Ootte kaikki oikeesti ihan sekasin.

Voin kertoo teille erään suuren salaisuuden. Ne ketkä on "vampyyreja", niin niillä on kaikilla enemmän tai vähemmän jotain päässä vialla.

Ja kertokaas vielä vähän energiavampyyreista ;DD ROFL

Sekasikiö -78
        "Uskotteko te vampyyreihin?! Vitun dorkat... Ja väitätte vielä toisia idiooteiksi..."

Samaa mieltä sekasikiö-78 kanssa!

Hei, herätkää NYKYAIKAAN. Ei me eletä mitään 1500 lukua..Ei enää polteta viattomia roviolla koska luullaan että ne on noitia.

Ihan tosi. Mäkin olen HARRY POTTER ja mulla on luuuta, käyn tylypahkaa ja olen velho.

• meliini
        ei vitsit.. kirjoitti:

Sekasikiö -78
        "Uskotteko te vampyyreihin?! Vitun dorkat... Ja väitätte vielä toisia idiooteiksi..."

Samaa mieltä sekasikiö-78 kanssa!

Hei, herätkää NYKYAIKAAN. Ei me eletä mitään 1500 lukua..Ei enää polteta viattomia roviolla koska luullaan että ne on noitia.

Ihan tosi. Mäkin olen HARRY POTTER ja mulla on luuuta, käyn tylypahkaa ja olen velho.

Mää jo ehrin säikähtää, että kaikki muut paitsi mää ja muutamat muut tältä palstalta uskoo vampyyreihin...

• puolueeton123
        Seppo -78 kirjoitti:

Sulla varmaan onkin todisteet siihen että niitä on 0kpl.. Ja kuulemma se biologisesti on mahdollista että vampyyreja on olemassa.. Tietenkään olemassa olostakaa ei ole sinänsä todisteita, mutta miten selitetään esim. Oudot kuolemat ja katoamiset... kyllähän meihmisetki ollaan jostakin kehitytty niin miksei vampyyritkin voi.. Tämä asia herä ristiriitaisia tunteita ja olen sen takia puolueeton... Olen puolueeton siihen saakka että saan riittävät todistees... Otetaan esimerkiksi jumala olemassaoloa ei ole todistettu mutta siihen silti uskotaan.. KUULKAAS KAIKKI IHMISET... SE EI OLE TEIDÄN ONGELMANNE JOS JOKU USKOO TAI ON USKOMATTA KUN SUOMESSAHAN SE ON SALLITTUA!!!! Hei herätkää jokanen on mitä on ja uskoo mihin haluaa..

• wudadorf
        puolueeton123 kirjoitti:

Sulla varmaan onkin todisteet siihen että niitä on 0kpl.. Ja kuulemma se biologisesti on mahdollista että vampyyreja on olemassa.. Tietenkään olemassa olostakaa ei ole sinänsä todisteita, mutta miten selitetään esim. Oudot kuolemat ja katoamiset... kyllähän meihmisetki ollaan jostakin kehitytty niin miksei vampyyritkin voi.. Tämä asia herä ristiriitaisia tunteita ja olen sen takia puolueeton... Olen puolueeton siihen saakka että saan riittävät todistees... Otetaan esimerkiksi jumala olemassaoloa ei ole todistettu mutta siihen silti uskotaan.. KUULKAAS KAIKKI IHMISET... SE EI OLE TEIDÄN ONGELMANNE JOS JOKU USKOO TAI ON USKOMATTA KUN SUOMESSAHAN SE ON SALLITTUA!!!! Hei herätkää jokanen on mitä on ja uskoo mihin haluaa..

Sinulla taasen ei ole edes yhtä ainutta konkreettista ja pätevää todistetta, että vampyyreja on edes se yksi kappale.

• tomppa12345

Vampyyreitä tahi ei. Tuon foorumin jäsenillä on ruuvit löysällä. Voin perustellakkin jos joku foorumin vähäjärkinen jäsen sitä haluaa.

• kolipakteeri
    • sadomiogernm

No miten te sitte voitte todistaa, etteivät perunat osaa puhua?
      Vampyyreitä on olemassa ja käveleviä perunoita ja laulavia makkaroita!!!!11

• OikeaVampyyri

Kaikkie maailman vampyyritestien mukaan mie oon vampyyri.Inhoon sipulia valonarkuutta nukkuisin mielellään päivisin veren himoa ja mul on pitkät terävät kulmahampaat tiiä vaik kasvais pidemmix!
      Oon 13 w

• HAH!

Tuskin kukaan oikea vampyyri tulis jollekkin tämmösellle foorumille kehuskelemaan että on vampyyri.
        Jos niitä on, ne elää täällä maapallolla niin ettei ihmiset tajua niitä.
        Jos mä sattusin olemaan vampyyri ni en mä kertos siitä edes mun paarhaalle kaverille. Kaveritkin vaan nauras mulle ja sanos että olen päästäni sekaisin.
        Vampyyri päiväkirjat ja twilight on laittanu teidän pään sekasi. Kyllä mäkin epäilen että vampyyrejä voisi olla olemassa, mutta en minä niihin noin paljoa usko.

• Letsgarius

sori mut taidatte kaikki olla vähä kehareita

• oikeestikko?

jos te niin kovaa väitätte, että vampyyreja on olemassa niin aivan samalla tavalla olisi olemassa esim.lentäviä lehmiä, puhuvia kissoja, perunoita joilla on korvat, lentäviä elefantteja, kiroilevia siilejä, itsestään kirjoittavia kyniä, nauravia nakkeja, juoksevia puita, zombeja, kummituksia, fauneja, yksisarvisia, puhuvia leijonia, aarnikotkia jne.....
      vain koska kirjoissa, elokuvissa ja muissa on noita....ei tarkoita että niitä olisi olemassa!
      Aivan yhtä hyvin minä voisin väittää, että omistan luudan, teen taikoja, keitän rotanpäistä juomia, käyn taikakoulua, olen todella voimakas, leijun ilmassa, kiipeilen puihin.
      Teillä on kaikenmaailman fantasia ja kauhukirjat ja Twilight, Vampyyripäiväkirjat ja True Blood hurahtanut päähän.
      Jos otatte asian näin vakavasti, suosittelisin kääntymään psykologin puoleen tai menemään suoraan pehmustetussa pahvilaatikossa Siperiaan ja vielä pehmeämpien seinien sisään!

• noparan...

Todellisen vamppyyrin olemassaolo on fyysisesti mahdotonta.

• jaa

Homoudella on rajansa...

• oikeesti :)

ääliöt. Ettekö tajua... Jos minä oisin vampyyri niin olisin paikassa missä muut ei ole. Ja kuka on muka todistanut teille ettei vampyyrien iho kestäisi aurinkoa jos niitä olisi olemassa. Olette vaan lukeneet ja kuulleet kaikkea paskaa. Miks te kaikki "vampyyrit" ootte niin helvetin tyhmiä?!

• No twilighht

Lopetahan nyt se Twilightin katsominen. Olet saanut selvästi yliannostuksen sitä.

• :(:(:(

Voin Kertoa että Tämä ketju on yks s**tanan iso Trolli!!!!!!!!!! idiootit

• TYHMÄTT

Voi VI**U luuletteko te oikeesti että jotain vampyyrejä on olemassa..? Jooo itekki tykkään oikeesti katsoa kaikkea vampyyreihin liittyvää kuten; Twilight ja Vampyyripäiväkirjat, mutta KAIKELLA ON RAJANSA! oikeesti ootte aika ooooooutoja.... O.o

• todellinenvampyyri

Itse asiassa minä olen vampyyri! en minä ihmisten verta pakolla juo vaan eläimen verta , ja minulla on paranormaaleja kykyjä.. Ihan sama uskotteko ei kaikkien tarvitse uskoa. sekä ette voi tehdä itsestänne vampyyrejä ellette ole syntynyt semmoisiksi tai jos vampyyri on imenyt sinulta verta tai puristanu sinulle haavan esim käteen :) Mutta ei minulla muuta heippa...Ihan hyvä vaan jos kaikki ei tiedä että vampyyreitä on

• just...

Vampyyrithän tarujen mukaan elävät satoja vuosia.

Jos elää satoja vuosia luulisi, että tällainen henkilö osaisi edes kirjoittaa oikein. Tai edes aloittaa lauseen isolla kirjaimella...

• HALOOOOOOO

Vampyyri, on porphyria nimiseen sairauteen sairastunut henkilö!

• kfsoijdoig

Vittu mikä myötätunto. :D
      Näin tapahtuu kun kattoo liikaa twilightia
      Katsos tässä esimerkki: ''Mä uskon vampyyreihin'' > ''Mä uskon joulupukkiin''
      vastaa samaa asiaa. Myötätunto

• RoskaPostiRobotti!

Miks te kaikki (jotka ette usko mihinkiään) tuutte tälle sivustolle mollaamaan niitä jotka uskoo vampyyreihin? Jos haluaa uskoa niin, ni se on jokasen oma asia, eikä siihen tarvii puuttua ollenkaan. Haukkuminen ei ainakaan auta.

• wudadorf

Ei sinun paskanjauhamisesikaan asiaa näennäisesti auttanut.

• Minähän minä

Eli mää tulin ihan huvin vuoks lukee tätä. En oo koskaan uskonut vampyyeihin mutta jos energiavampyyreja on niin voiko minun äitini olla koska se pystyy ns. imemään toiselta energiaa se on itsekkin sanonut. Kun luin tätä niin minulle tuli heti äitini mieleen. Ps. tää on totta mitä sanoin

• Vampire=MyFriend?

Luin joskus että vamppyyrit on vit*n hyvän näkösiä ja outoja yöeläjiä : jos toi on totta nii mä taidan tuntee sellasen!!! Se on poika ja vaik mua nuorempi nii vitusti näyttää vanhemmalt ehk 18kesäselt jajajajjaja se viihtyy kaikis pimeispaikkoi ja nukkuu päivisi tekosyynä "bileet on aina öisin" jajaja muuta tommosta D:
      plussaks se aina halaa kaikkii takaapäi ja hävii ain yhtäkkii se ei tykkää olla hirvee lähel ihmisii (varmaa se veren tuoksu) ja se on iha kalpeeki ain D: Onks toi mahollist et se on Vamppyyri (jos ois nii se tekis siit veil siistemmän ku se on nii vidu siisti muutenki)

• fhsrth4rsjr6t

Toi linkki johtaa mull vaa sellai ostos sivuille ja johonku Mustaan Raamattuun?

• wudadorf

Ei ole vampyyri. Kukaan ei ole vampyyri. Niitä ei ole - eikä tule.

Sanoisin, että toisen kannattaisi hakea jonkinlainen diagnoosi.

• asdfghjklöälkjkhgfvc

Itse en niinkään usko vampyyreihin mutta kristittynä uskon että nämä itseään vampyyriksi väittävät ihmiset ovat tekemässä henkimaailman (demonien, saat-anan yms.) kanssa. Mutta tälle on toki myös lääketieteellinen selitys osaksi, tai minkä on arveltu olevan syy tähän. (en muista taudin nimeä mutta se on yllä mainittu jo kerran.)

Mutta nämä ihmiset jotka ihan capslokilla täällä mollaavat näitä "vampyyreja" ja heille kehitettyjä nettisivustoja ym. en usko että teidän naureskelu ja hulluksi väittäminen auttaa asiaa kamalasti. Tuskin te menette mielisairaalaankaan naureskelemaan skitsonfreenien salaliittoteorioille? (tällä metaforalla en tarkoita, ettäkö itse väittäisin näitä vampyyreja mielisairaiksi)
      Eli vaikka kuinka naurettavalta jokin tuntuisi, muiden mielipiteitä ja itsessäänkin toista ihmistä pitää kunnioittaa.

• nea vämpyyri

moi mä oon vämpyyri olen kakkihimiset sanoovat muna väpyyriksi

• The vampire girl

Te puhutta kaiken maailman höpönhöpöä mä oon vampyyri voin vaikka kuvilla todistaa antakaa sähköposti osoittees tähän sähkö postiin:[email protected] ja sanokaa et anna kuvas

• Syvä huokaus
        The vampire girl kirjoitti:

Te puhutta kaiken maailman höpönhöpöä mä oon vampyyri voin vaikka kuvilla todistaa antakaa sähköposti osoittees tähän sähkö postiin:[email protected] ja sanokaa et anna kuvas

Kai otat sen peilin kautta? :D:D:D:D

• :))

Sry ei mee läpi XD

• ads
        The vampire girl kirjoitti:

Eihän vampyyrit näy kuvassa.

• mun oma mielipide-.-

no joo voi shit hankkikaa elämä! joo, ei oo todistettu et niitä ei olis olemassa, mut ei oo myöskään todistettu et niitä ois olemassa! ja te vampyyrin vihaajat menkää ja tehkää vaikka oma foorumi! joo vittu kiinnostaa lukeakki tämmösii juttui et ei vampyyreja oo olemassa! tai et "Te puhutta kaiken maailman höpönhöpöä mä oon vampyyri voin vaikka kuvilla todistaa antakaa sähköposti osoittees" joo että mistä tiietään ettet oo vaikka meikannu ittees tai muokannu niit kuvii. ja todellaki joku vampyyri tulis noi vaa tänne nettii sanoo: "kattokaa! oon vampyyri!" emme muutenkin yksinkertaisesti tiedä onko vampyyreja olemassa. et paskaahan tämä on:D ja ei tarvi välittää mitä kirjotin, jatkakaa elämänne, ei tänne nettiin tarvi tulla huuteleen kaikkee omia mielipiteitä. ja te, jotka vaa jatkaa nahistelua ja kiistelyä, menkää roskiin!! PS. sori rumasta kielenkäytöstä ja pitkästä kommentista. (:

• mun oma mielipide-.-

ja sit vielä mistä helvetistä ootte oikee saanu ton tiedon: joo vampyyrit kuolee auringon valoon. ootte vaan kattonu liika niitä elokuvia ja uskotellu itellenne et ootte vampyyri, koska ootte halunnu olla "jotakin erikoista" tai et saisitte huomiota, tai sit luulette et kävis ihan oikeesti niinku jossaki rakkaus- tai toiminta elokuvassa!? ja siis tottakai kaikkia kiinnostaa. jos haluutte et ihmiset tietää et vampyyreja on olemassa, menkää vaikka sanomaan jolekki toimittajalle että tehkää vampyyreistä juttu nii kaikki saa tietää et ne on totta! ja kuvatki, mun pitäis kuule ihan omin silmin nähä sut/teiät! ja jos teillä on kalpee iho, inhottee aurinkoo tai ootte herkkiä sille taipidätte vaan veren mausta, nii joo, sitte kaikki kailottaa: "omg! oon vampyyri!" et öö... :DDDD ja taas sori rumasta kielenkäytöstä ):

• vastaus:)

kukaan ei voi ikinä tietää,jos vampyyrejä onkin olemassa.Olen myöskin miettinyt,että mistä kaikki puheet niistä ovat sitten saaneet alkuunsa?kenties niitä onkin ollut joskus olemassa.sitä ei kukaan tiedä

• wudadorf

Et harmiksesi pysty todistamaan, että vamppi-kultia olisi olemassa.

Ei ole, niin ei ole.

• utelias20

Sitä en tiedä onko niitä oikeesti mutta sen tiedän että aina kaikissa vampyyrijutuissa on nättejä tyttöjä :) Ja onko vampyyreilla sellaset samanlaiset "putkihampaat" kuin käärmeillä kun ne sitä verta imee?Aina alkanu miettiin sitä asiaa kun jossakin yhteydessä vampyyrit tullut esiin.

• Putkihampaat XDXDXD

Putkihampaat xDD Reps. Niitä sanotaan kulmahampaiks. Ei jumalauta putkihampaat xD Ja juuu toki niillä on. Hei c'moon ei vampyyreit oo olemassa. Ja mitä vittuu, tuut tänne selittää jtn sellast paskaa, et vampyyrijutuis on nättei tyttöi?! xD Ei vittu... Tää koko palsta on ihan vitun iso trolli ja kaikki on ihan kehareita.

VAMPYYREITÄ EI OO OLEMASSA!

• SHAMEFULTEENBASTARDS

HYVIN HÄVYTÖNTÄ!

• Kerroppas

Jos jollakin on PITÄVIÄ perusteita, että vampyyreita on olemassa, niin kertokaas minullekin! :)

• utelias20

Mistä foorumista täällä on puhuttu? voi käydä kattoo mitä paskaa ne siel jauhaa

• :))

Haluaisn tietää onko vampyyrejä olemassa ?? Mut jos joku kirjoittas tänne vaik et mä oon "VAMPYYRI " nii ei varmaa kukaa uskois ku ei vampyyrit paljastais itteensä .. Oon tullu segasin varmaa .. Twilight on segottanu mun pään vaik se on hyvä :)

• Mun mieli pide ..

No joo .. Mä uskon Vampyyreihin mut en oo nähny niit liven mut silti ne on varmaa tosi kalpeit ja pelottavii .. Joo oon varmaa hulllu mut mä haluisin myös olla vampyyri varmaa kaikkik haluis olla mut kukaa ei varmaa oo .. Ja muuutenki oon Twilight fani ja haluisin niin kovasti olla vampyyri..Entä te ??

• VAMPYYRI FANI ♥♥♥
        Mun mieli pide .. kirjoitti:

No joo .. Mä uskon Vampyyreihin mut en oo nähny niit liven mut silti ne on varmaa tosi kalpeit ja pelottavii .. Joo oon varmaa hulllu mut mä haluisin myös olla vampyyri varmaa kaikkik haluis olla mut kukaa ei varmaa oo .. Ja muuutenki oon Twilight fani ja haluisin niin kovasti olla vampyyri..Entä te ??

KERTOKAA MULLEKKI ONKO VAMPYYREJÄ OLEMAS ???????????????

• VAMPYYRI FANI ♥♥♥ kirjoitti:

KERTOKAA MULLEKKI ONKO VAMPYYREJÄ OLEMAS ???????????????

EI OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CAPS LOCK MENEE POIS PÄÄLTÄ KUN SITÄ PAINAA TOISEN KERRAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

• wudadorf
        Mun mieli pide .. kirjoitti:

Et varmasti olekaan nähnyt vampyyreja livenä.

Katsos kun niitä ei olekaan.

• Voi luoja>:-(

Siis ihan oikeesti jos joskus muinoin kirjailijat on keksiny jotku vampyyri lörpötykset ja tääl nää jotku väittää et ne on tullu tosi elämästä niin jos ne on tullu ni onko tullu mielee et saattais vaikka olla olemassa vamppyyri lepakoita yms...?! Siis ihan oikeesti missä fantasia maailmas työ elätte....? Ja juu twilight ihana elokuva, mutta ei ole totta, tarinan on kirjoittanut tavallinen kirjailija.... Voi juma oikeesti!

• txufcyku

LIIKAA TWILIGHTIÄ? anteeksi en osaa kirjottaa nimeä oikein :D

• Totta ne ovat.

Hei, miettikää nyt! Ensimmäiset vampyyrikertomukset ja -tarinat on kerrottu jo ihmisen ajan alussa! Mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä edes kertoa sellaisesta olennosta? Kaikki pohjautuu tosielämään! Ja, miten olisi mahdollista, että maapallolla miljardeiden ihmisten joukossa ei olisi vampyyreita tai muita yliluonnollisia olentoja? Ajatus tuntuu niin oudolta, että niin ei millään voi olla! En sitten tiedä, ovatko vampyyrit kertomuksien verenhimoisia lepakkoihmisiä, vai ihmisiä, joiden ravintoa on veri ja heillä olisi yliluonnollisia voimia.. Mutta onhan se nyt mahdotonta, että koko maapallolla ei astelisi yhtä ainutta vampyyria! MAHDOTONTA!!! Miettikää asiaa ja tarkkailkaa läheisimpiänne. Voi olla, että ette tunne heitä alkuunkaan...

• wudadorf

Anna faktaa pöytään.

Todista, että vampyyreja on olemassa.

Sitä voi huudella mitä huvittaa, kun ei ole mitään konkreettista sanojensa tueksi.

Se onkin eri asia, kuka teitä onnettomia uskoo.

• killekimi91

Voiko joku vampyyri muuttaa mut ????

• wudadorf

Jaahs...

Voi jestas sentään tätä touhua.

Jaa-a, tokkopa kukaan teikäläistä muuttaa, kun ei edes ole olemassa ketään, joka muuttaisi.

• ihmeshaishee

twilight ei ole vieläkään totta....

• Grrrrrraaauu

Tulkaa tänne poijjat nii imen teilt jotai muuta ku verta ;)

• VampyyriVille

Olen itse vampyyri Helsingistä. Kuuntelen Green Dayta ja minulle maistuu O veriryhmän veri. En oikein diggaa ulkoilusta ja olen aika yksinäinen susi. Oon välillä aika raju tyyppi eli saatan suuttuessani juoda jostain tyypistä verta. Minua sanottiin neroksi koulussa, sillä sain hyviä arvosanoja ja olin hyvä shakissa. Pukeudun tummiin vaatteisiin ja soitan bassoa. Minulla on myös vampyyrityttöystävä ja tytär 2v.

• mukko

Sun mielenterveys ei oo totta.

• Kirjatko totta?PYH!!

Mutta! Vaikka osa väittää että kirjat ovat saaneet alkunsa tosielämästä niin se ei ole totta. Osa kirjoista toki on tosielämään perustuva mutta suurin osa kauhukirjoista on keksitty... joku jolla on tooosssiiii vilkas mielikuvitus.

• Elix

Your'e talkin about vampires eh? Well I am one a real vampire! And I am really angry for the ones that say that we don't exist D:<

Olen oikea vampyyri minulla on todisteita rakkaat...Jos vielä jotkut puhuu meistä pahaa saatte kuulla kunnianne :)

• 11w tyttö

HAISTAKAA PITKÄ MURSUN PAS#A!!!

Uskon vampyyreihin, mutta en ole mielisairas! Olette täysiä idiootteja, jos ette usko vampyyreihin! En ole koskaan nähnyt kylläkään nähnyt koskaan livenä vampyyria. Myönnän että olen lukenut vampyyri KIRJOJA,( mutta en katso vampyyri elokuvia, koska niissä ei MIKÄÄN ole totta!) Ymmärrän kyllä jos jotkut eivät usko vampyyreihin, koska minullekkaan ei tullut ennen kuin luin niitä kirjoja edes mieleen että vampyyreita on olemassa. Uskon että jos lukisitte kirja-sarjan "Darren Shan" tekin jotka eivät usko vampyyreihin alkaisivat uskoa. Vaikka jotkut kirjan kohdista kuulostavat järjettömiltä niin kun kohtia oikein alkaa miettiä niin ne eivät ole LÄHESKÄÄN mahdottomia!!!!! Useimmat ihmiset eivät usko vampyyreihin niin oikeastaan vampyyreita voisi hyvinkin olla olemassa!!! Toivon että te "ottaisitte neuvosta vaarin"! :)

P.S Anteeksi tuossa alussa ruma kielenkäyttöni ja anteekai teksitin pituus!:):):):)

P.P.S En kylläkään usko mihinkään hit#n "energia vampyyreihin" , koska nittä ei TODELLAKAAN ole olemassa!

• olishanseromanttista

Darren Shanit olen lukenut.(Crespley on paras) Twilight-kirjoihin perustuvia elokuvia on, joten ovatko kummatkin täyttä potaskaa?

On olemassa sairaus, jossa ihminen on kalpea eikä kestä auringonvaloa. Saattaa kärsiä myös erilaisista kohtauksista ja aneemiasta. Sairatuneet ovat hyvinkin voineet juoda verta, koska siinä on paljon rautaa jne.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Porfyria

Ihmiset ovat hyvinkin voineet mieltää sairastuneet vampyyreiksi, yhtä hyvin kuin mutaatiot ihmissusiksi.

• 11-w tyttö

.......... oikeassa olet :)

• 11w tyttö

Darren Shan kirja sarja oli muuten todella hyvä ja ........ "opettavainen" :P
      :):):):):):):):):):):)

• 11w tyttl

Teit ei varmaa hirveest kiinnosta miy kun tossa yhes vaihees puhuttii et vampyyrit on "ylempiarvosii" nii se voi hyvinki olls mahollista esim. Vampyyrit (luullakseni) EI NIIKU OO HETI OO NYRKIT OJOSSA KUN JOKU LOUKKAA! Ja muutenkin jos vampyyreita on olemassa nii ne esim. Hyväksyy kouleman paljon paremmin kun ihmiset koska ne (luullakseni) uskoo että kuoleman jälkeen alkaa uusi "elämä" ja että kun kuolee niin tekee "tilaa" uusille asukkaille jne. Kirja sarja darren shan (josta olenkin jo maininnut) sai minut uskomaan ettei kuolemaa tarvitse pelätä useimmat ihmiset eivät edes voisi ajatella niin nyt ajattelen että kuolen sitten kun on sen aika enkä pelkää kuolemaa. Olen katsonut vähän aikaa sitten ohjelmaa "lentoturma tutkinta" ohjelma sai minut pelkäämään lentokoneita meidän on tarkoitus lähteä kesällä äitini kanssa lontooseen olemme suunnitelleet sitä jo aika kauan mutta kun asiaa ehdotettiin minulle 1 kerran en suostunut koska pelkäsin lentokoneita mutta kun aloin lukea darren shan kirjoja ajatustapani muuttui ja aloin nähdä asiat eri tavalla vaikka ajatus siitä että lentokone tippuisi on vieläkin aivan kauhea niin olen oppinut hyväksymään sen (kirjojen ansiosta) nyt minua ei pelota että kuolen jos lentokone tippuisi koska voin ajatella että se on melkein kuin kohtalo koska juuri silläkin hetkell kun kuolen joskus tilalleni tulee uusi ja elämä jatkuu. Serkkuni motto on "aina on toivoa" ja sitä hänellä todellakin on hän koskaan luovuta ja kaikki luottavat häneen koska hän ei koskaan jätä mitään kesken seurauksista piittaamatta hänellä on sisua!

Ja muuten vielä mä en ymmärrä et mitä järkee on sanoo et vampyyreit ei oo olemas kun ei sitä oo missää todistettu siis eihän sitäkää oo todistettu et niitä on olemas mut niitä voi ihan hyvin olla olemas!

Ps. Anteeka tekstin pituus!;-)

• surkee trolli teillä

kuka muka oikeest tollast huonoa trollia uskoo???

• 11w tyttö

MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kerropa niiku YKSKIN fakta asia siitä et vampyyreit ei oo olemas
      (ja muute unohtakaa se viesti iha rauhas)

PS. En mäkää mitenkää pysty todistaa et vampyyreit on olemas mut kai niihi silti saa uskoo kuka sitä muka kieltää

PPS. Jokaisella on oma mielipiteensä nyt ja tulee aina olemaa!!!

• 11w tyttö

ööööööö...

Täs taas yks surkee ja puto kysymys: Mitä trolli tarkottaa?!

PS. mähän sanoin et se on outo ja surkee kysymys mut viittittekö vastata?!!!!!!

• tyttö11v

En mäkään tiiä? Ja sä 11w tyttö mis kaupungis asut? Ja tunnet sä yhtään vampyyrii! Kysyin vain siks et mä ehkä tunnen sut ja jos mä tunnen sut ja sä tunnet jonkun vampyyrin nii näytät mulle ku tekee mieli nähä XD

• Onks pakko nostaa noin miljoona vuotta vanhoja keskusteluja?

PS: Jos ette ihan oikeasti tiedä, mikä on trolli, niin katsokaa pari profiilia. Ensinnäkin Preppertowwz. (En tiiä meniks toi täysin oikein. ) Toisekseen Rainbowdash120 ja kaikki hänen luomansa profiilit. (Löytyvät keskustelusta, johon hän kaikkein viimeisimpänä vissiin oli kommentoinut. Ei tule enempää mieleen.

• tyttö11v

Hei, kuka osais neuvoo jos on oma kysymys tai asia nii mite voi tehä niinku toi eka kirjottaja ? Sillee niinku jos haluu kertoo oman asian? JOS VAAN ÄLYSITTE MITÄ TARKOTIN☆★XD

• Tarkoitat varmaan uuden "ketjun" aloittamista, jos olet normaaliversiossa mene haluamallesi palstalle esim. "Pulinat" siinä lukee palstan luotsit ja tiedot, sekä alla "aloita uusi keskustelu" (vaaleansininen nappäin), johon täytät otsikon ja kirjoitat viestisi.

• pippelinoita122

Tiedän sen linkin! Se on http//:www.redtube.com

• Tällä aloitusviestillä on ärsyttävä taipumus nousta etusivulle vuosien jälkeen.

• Niinpä...

• 11w tyttö

Hmmmmmmmmmm......................... OK

.P.S. Tyttö11v mä asun elimäellä joka nykyisin kuuluu Kouvolan kaupunkiin :)
      .P.P.S. En usko että tunnet mua :/

• Olet se, joka on kommentoinut keskustelun loppupuolella?

Ei millään pahalla, mutta olen huomannut pari juttua kommenteissasi.

a)Minäkin olen lukenut Darren Shanit. Oli ihan helvetin hyvä kirjasarja. Minä kuitenkin löytäisin siitä varmasti monta epäkohtaa etsimällä.
      b)Et voi väittää, että jos joku ei usko vampyyreihin, niin hän on idiootti.
      c)Puolustat aika vakaasti ja hyvin mielipidettäsi. Se on hyvä. :)
      d)Miksi uskot, että kirjoissa voisi piillä totuus, muttei elokuvissa?
      e)Jos kerran uskot, että Darkut voisi olla totta, miksi uskot, etteivät vampyyrit olisi heti loukkauksen jälkeen nyrkit pystyssä?

Että silleen. Enkä todellakaan tarkoittanut mitään noista millään pahalla.

• 11w tyttö

a) Juu... Voihan siitä joitain kohtia löytyä...
      b) Sori...
      c) :)
      d) Aika monissa leffoissa vampyyrit imevät ihmisen kuiviin (en väitä etteikö joissain kirjoissakin "tehdä" niin)
      e) Öööööö... Siitä on monia käsityksiä...

:)

• Palmunaama

Taisin just tajuta... Jos vampyyreja tuon perusteella on olemassa, niin sittenhän kaikkien kirjojen hahmot ovat oikeita! En malta odottaa, että pääsen ratsastamaan My little ponylla puolen hehtaarin metsään ratkaisemaan, että mikä puri Muumipeikkoa ft. Sherlock Holmes!

• 11w tyttö

........... Todella hauskaa ..............

......... En kyllä mielestäni puhunut mitään my little ponyista, puolen hehtaarin metsästä tai muumeista :/

• 11w tyttö

Jokaisella on oma mielipide...
      Ja jos sä palmunaama ihan väkisin haluut uskoo joihinki my little ponyihin, muumeihin jne. nii iha rauhas ei oo mun ongelma :D

• .....

Jokaisella on sinänsä oma mielipide, jos kerta kukaan ei oo nähny niitä ni niitä siis joko on tai ei ole..... Se on vähä niiku jeesus ei kukaan tiedä onko se oikeesti olemassa....:-)

• ....................

Huoh......

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82