Sairastan IC:tä. Mikä tota rakkoa rauhoittaisi, ettei tulis kuset housuun tai jatkuvasti joutuis rampata vessassa? Noi rakkolaajennukset tuntuu karmeilta, tosin vasta 4 kertaa käynyt parin vuoden aikana. Vinkkejä kiitos.
PS. Mahtaako olla kyseisestä sairaudesta kärsiviä muita, erityisesti miehiä, vois vaihtaa kokemuksia.
ic:stä kärsivät?
2
859
Vastaukset
- jube
Onhan meitä.
Mutta onko tietokoneen käyttäjiä?
Minulla on pakkovirtsaisuutta ja arvelen sen johtuvan virtsarakon jännitystilasta.Pitäis saada rakko jotenkin rentoutumaan, muuten sen tilavuus on liian pieni.Minullakin tuo pakkovirtsaisuus tuli kylmästä ja pienessä ajassa, ettei siinä nyt mitään eturauhasen liikakasvua voi olla.Eturauhanenkin on kyllä tutkittu, eikä siinä ole ikääninähden erikoista liikakasvua.Kahvi ilmeisesti vähän ärsyttää, mutta olen minä sitä aina juonut,terveenäkin.Lääkärithän ei tähän tiedä vastausta ja näinollen tarjoavat perinteisiä eturauhaslääkkeitä.Jos joku on keksinyt helpotusta noihin vaivoihin, niin kirjoita.- näin luulen
Yleensä nämä neuvot ovat pelkkää uskomusta vailla osoitettavaa käytännön hyötyä. Esitän pari hoitokeinoa, joita voi kokeilla kohtuudella pari kertaa kuukaudessa. Mielestäni virtsarakon jännitystila oli hyvä selitys. Nousin viime yönä ottamaan närästystabletin ( ehkä yleisin merkki), joka sisältää magnesiumia. Magnesiumilla on rentouttava vaikutus. Sitä ennen otin pienen huikan jaffalimonadia. Olen huomannut poreiden auttavan. Ihotautilääkärit suosittelevat yleensä boksereita, kun ajattelevat niiden olevan ilmavat. Olen pohtinut asian itse niin, että iho vastaan iho -kosketus aiheuttaa hiestymistä, joka altistaa "kylmälle", siksi käytän pikkualushousuja. Eturauhanen kuvattiin aikaisemmin sienimäiseksi. Vastaanotolla saatettin peräaukon kautta puristaa eturauhasesta nesteet ulos. Kielikuva ehkä määräsi hoidon, pelkään sen kuitenkin rikkovan rauhasen rakenteen. Tämä on vain yksityisajatteluani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342549
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292209- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191428En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91297Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811079