Sairastan IC:tä. Mikä tota rakkoa rauhoittaisi, ettei tulis kuset housuun tai jatkuvasti joutuis rampata vessassa? Noi rakkolaajennukset tuntuu karmeilta, tosin vasta 4 kertaa käynyt parin vuoden aikana. Vinkkejä kiitos.
PS. Mahtaako olla kyseisestä sairaudesta kärsiviä muita, erityisesti miehiä, vois vaihtaa kokemuksia.
ic:stä kärsivät?
2
820
Vastaukset
- jube
Onhan meitä.
Mutta onko tietokoneen käyttäjiä?
Minulla on pakkovirtsaisuutta ja arvelen sen johtuvan virtsarakon jännitystilasta.Pitäis saada rakko jotenkin rentoutumaan, muuten sen tilavuus on liian pieni.Minullakin tuo pakkovirtsaisuus tuli kylmästä ja pienessä ajassa, ettei siinä nyt mitään eturauhasen liikakasvua voi olla.Eturauhanenkin on kyllä tutkittu, eikä siinä ole ikääninähden erikoista liikakasvua.Kahvi ilmeisesti vähän ärsyttää, mutta olen minä sitä aina juonut,terveenäkin.Lääkärithän ei tähän tiedä vastausta ja näinollen tarjoavat perinteisiä eturauhaslääkkeitä.Jos joku on keksinyt helpotusta noihin vaivoihin, niin kirjoita.- näin luulen
Yleensä nämä neuvot ovat pelkkää uskomusta vailla osoitettavaa käytännön hyötyä. Esitän pari hoitokeinoa, joita voi kokeilla kohtuudella pari kertaa kuukaudessa. Mielestäni virtsarakon jännitystila oli hyvä selitys. Nousin viime yönä ottamaan närästystabletin ( ehkä yleisin merkki), joka sisältää magnesiumia. Magnesiumilla on rentouttava vaikutus. Sitä ennen otin pienen huikan jaffalimonadia. Olen huomannut poreiden auttavan. Ihotautilääkärit suosittelevat yleensä boksereita, kun ajattelevat niiden olevan ilmavat. Olen pohtinut asian itse niin, että iho vastaan iho -kosketus aiheuttaa hiestymistä, joka altistaa "kylmälle", siksi käytän pikkualushousuja. Eturauhanen kuvattiin aikaisemmin sienimäiseksi. Vastaanotolla saatettin peräaukon kautta puristaa eturauhasesta nesteet ulos. Kielikuva ehkä määräsi hoidon, pelkään sen kuitenkin rikkovan rauhasen rakenteen. Tämä on vain yksityisajatteluani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379