Onko hazardia ostaa paritalo, johon on itse muutettu kylmä käyttöullakko asuinkäyttöön ilman rakennuslupaa?
Ajattelin hakea lupaa, mutta onko iso ruljanssi? Suhtautuuko rakennusvirasto nuivasti tällaisiin?
Jos en hae, niin itse varmaan vastaan siellä sattuneista kattoikkunan vesivuodoista, sähköpaloista jne...vai?
Käyttöullakon rakennusluvan hakeminen
9
2220
Vastaukset
- rakennusoikeutta
Onko tontilla rakennusoikeutta tarpeeksi että paritalon toinenkin puolisko voi halutessaan rakentaa käyttöullakon?
- on rakentanut.
jokunen vuosi sitten itse. En tiedä miksi ovat tehneet ilman lupia.
- käyttöullakko mitään
on rakentanut. kirjoitti:
jokunen vuosi sitten itse. En tiedä miksi ovat tehneet ilman lupia.
lupaa tarvitse eikä saakkaan koska on harvoin asuinhuoneeksi kelpaavaa tilaa.
- Rauno Kangas
...on olemassa edellytykset eli rakennusoikeutta on riittävästi ja turvallisuusseikat huomioituna, niin ei ole kummoinen juttu useimmiten tuo rakennusluvan saanti.
Puuttuvan uvan tärkeimmät vaikutukset tulitkin luetelleeksi. - korvaako
Korvaako vakuutusyhtiö, jos on luvattomasti rakennettu. Itse epäilen, että ei kaikkea korvaa.
- vain jos ne
neliöt on vakuutukseeen ilmoitettu. Korvaa se kaikki varastot ja kopit oli lupaa tai ei.
- käyttöullakkotasoon
vain jos ne kirjoitti:
neliöt on vakuutukseeen ilmoitettu. Korvaa se kaikki varastot ja kopit oli lupaa tai ei.
eli ei mitään parketteja eikä kallita tapetteja.
- alentaa
käyttöullakkotasoon kirjoitti:
eli ei mitään parketteja eikä kallita tapetteja.
korvauksia, jos luvat eivät ole kunnossa. Mutta kokonaan vastuusta eivät voi luistaa...
- latvasta laho
Tiedätkö miten se on tehty? Onko olemassa piirustuksia? Vähintään leikkaus kuvat katosta, jotta näkee onko tuuletukset asianmukaiset ym. On sellainen tapaus että vintti tehty ilman lupaa ja vielä väärin, tuuletukset jätetty tekemättä. Nyttemmin katto harjalta lahonnut tuntuvasti. En tiedä kuka korvaa, tehty 13v. sitten, mutta tekijä tiedossa. Nykyinen omistaja vai tekijä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007448Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne765794Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583715Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1473437Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321807Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831786- 421414
- 221391
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611369En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141276