Mersut

ja Ladat

... ne on kaikissa tuotteissa. Itse olen tehnyt jo 20 vuotta lasitushommia ja voin sanoa, että ei kannata lähteä ostamaan hinnaltaan halvinta tuotetta, koska se on lada. Mersut löytyy Coverilta - niillä ajaa pitkään ja ei kuluta paljoa!

7

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alumiini

Tunnen kyseisen järjestelmän aika hyvin. Kyllä se hyvä järjestelmä on, ei siinä mitään. Pikkaisen kuitenkin varoisin täällä mainostelemista. Kääntyy äkisti omaan nilkkaan, varsinkin jos noinkin räväkästi pistelee.
      Muutkaan valtamerkit eivät ole huonoja. 20 vuotta lasittaneena varmasti tiedätkin, että asennustyö on puolet tuotteen laadusta. Hyvin asennettuna tuo Cover (joka tosin ei ole vielä ihan 20-vuotias) varmasti sen mainostamasi laadun täyttää, mutta niin täyttää hyvin asennettuna mielestäni pari muutakin.
      Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että halvimpien joukossa saattaa olla muutama huonolaatuisempikin systeemi.

• Zapatero

Mulla on nää coverin "mersut" parvekkeella ja kaikki alalasilistat meinaa irrota tai on jo irronnut. Se siitä mersusta. Äläkä sano että nykyjään on niitattu ja ei irtoa. Ei se tätä tuotetta paremmaksi tee.......

• säähän

...oot tahallaan roikkunu niissä kiinni, tai jotenki rynkyttäny niitä, ni neon irronnu

• voikohan
        säähän kirjoitti:

...oot tahallaan roikkunu niissä kiinni, tai jotenki rynkyttäny niitä, ni neon irronnu

... joku olla oikeasti noin ajattelematon, että lähtee mainostelemaan täällä ja tuohon tyyliin.
        Sehän on kuin hätähuuto!
        Tulkaa nyt auttaan kun kukaan ei osta näitä meidän kiluja.
        Meillä oli edellisessä asunnossa Lumonit ja tässä nykyisessä on Nikat (alussa luulin et se on TNika kun siinon sellanen jännä logo :)).
        Kummassakaan merkissä ei mitään valittamista!

• Bosta
        voikohan kirjoitti:

... joku olla oikeasti noin ajattelematon, että lähtee mainostelemaan täällä ja tuohon tyyliin.
        Sehän on kuin hätähuuto!
        Tulkaa nyt auttaan kun kukaan ei osta näitä meidän kiluja.
        Meillä oli edellisessä asunnossa Lumonit ja tässä nykyisessä on Nikat (alussa luulin et se on TNika kun siinon sellanen jännä logo :)).
        Kummassakaan merkissä ei mitään valittamista!

Sähän taidat itse olla Lumonin tai Nikan myyjä. Tai sit pelaat molemmilla puolilla eli "kaksoisagenttina". Tarkkailemme sinua! T:Ylläpito

• oakki

Kunhan saisivat lasituslistat pysymään paikoillaan enemmän kuin vuoden verran.
      Nimimerkillä kokemusta.

• ...vetti

...muurahaisia kulkee ja home haisee mun alalistoissa ja ylälistoista tippuu räkää. Onko tämä jotenki huono merkki? Lasit näyttää kahdelta vaikka niitä on seitsämän. Onko huono merkki, vai pistäskö liimata vaikka tsikita banaanista uusi merkki, että ei olis huono merkki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      96
      6366
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3180
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe