Mersut

ja Ladat

... ne on kaikissa tuotteissa. Itse olen tehnyt jo 20 vuotta lasitushommia ja voin sanoa, että ei kannata lähteä ostamaan hinnaltaan halvinta tuotetta, koska se on lada. Mersut löytyy Coverilta - niillä ajaa pitkään ja ei kuluta paljoa!

7

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alumiini

      Tunnen kyseisen järjestelmän aika hyvin. Kyllä se hyvä järjestelmä on, ei siinä mitään. Pikkaisen kuitenkin varoisin täällä mainostelemista. Kääntyy äkisti omaan nilkkaan, varsinkin jos noinkin räväkästi pistelee.
      Muutkaan valtamerkit eivät ole huonoja. 20 vuotta lasittaneena varmasti tiedätkin, että asennustyö on puolet tuotteen laadusta. Hyvin asennettuna tuo Cover (joka tosin ei ole vielä ihan 20-vuotias) varmasti sen mainostamasi laadun täyttää, mutta niin täyttää hyvin asennettuna mielestäni pari muutakin.
      Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että halvimpien joukossa saattaa olla muutama huonolaatuisempikin systeemi.

    • Zapatero

      Mulla on nää coverin "mersut" parvekkeella ja kaikki alalasilistat meinaa irrota tai on jo irronnut. Se siitä mersusta. Äläkä sano että nykyjään on niitattu ja ei irtoa. Ei se tätä tuotetta paremmaksi tee.......

      • säähän

        ...oot tahallaan roikkunu niissä kiinni, tai jotenki rynkyttäny niitä, ni neon irronnu


      • voikohan
        säähän kirjoitti:

        ...oot tahallaan roikkunu niissä kiinni, tai jotenki rynkyttäny niitä, ni neon irronnu

        ... joku olla oikeasti noin ajattelematon, että lähtee mainostelemaan täällä ja tuohon tyyliin.
        Sehän on kuin hätähuuto!
        Tulkaa nyt auttaan kun kukaan ei osta näitä meidän kiluja.
        Meillä oli edellisessä asunnossa Lumonit ja tässä nykyisessä on Nikat (alussa luulin et se on TNika kun siinon sellanen jännä logo :)).
        Kummassakaan merkissä ei mitään valittamista!


      • Bosta
        voikohan kirjoitti:

        ... joku olla oikeasti noin ajattelematon, että lähtee mainostelemaan täällä ja tuohon tyyliin.
        Sehän on kuin hätähuuto!
        Tulkaa nyt auttaan kun kukaan ei osta näitä meidän kiluja.
        Meillä oli edellisessä asunnossa Lumonit ja tässä nykyisessä on Nikat (alussa luulin et se on TNika kun siinon sellanen jännä logo :)).
        Kummassakaan merkissä ei mitään valittamista!

        Sähän taidat itse olla Lumonin tai Nikan myyjä. Tai sit pelaat molemmilla puolilla eli "kaksoisagenttina". Tarkkailemme sinua! T:Ylläpito


    • oakki

      Kunhan saisivat lasituslistat pysymään paikoillaan enemmän kuin vuoden verran.
      Nimimerkillä kokemusta.

      • ...vetti

        ...muurahaisia kulkee ja home haisee mun alalistoissa ja ylälistoista tippuu räkää. Onko tämä jotenki huono merkki? Lasit näyttää kahdelta vaikka niitä on seitsämän. Onko huono merkki, vai pistäskö liimata vaikka tsikita banaanista uusi merkki, että ei olis huono merkki?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe