Mersut

ja Ladat

... ne on kaikissa tuotteissa. Itse olen tehnyt jo 20 vuotta lasitushommia ja voin sanoa, että ei kannata lähteä ostamaan hinnaltaan halvinta tuotetta, koska se on lada. Mersut löytyy Coverilta - niillä ajaa pitkään ja ei kuluta paljoa!

7

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alumiini

      Tunnen kyseisen järjestelmän aika hyvin. Kyllä se hyvä järjestelmä on, ei siinä mitään. Pikkaisen kuitenkin varoisin täällä mainostelemista. Kääntyy äkisti omaan nilkkaan, varsinkin jos noinkin räväkästi pistelee.
      Muutkaan valtamerkit eivät ole huonoja. 20 vuotta lasittaneena varmasti tiedätkin, että asennustyö on puolet tuotteen laadusta. Hyvin asennettuna tuo Cover (joka tosin ei ole vielä ihan 20-vuotias) varmasti sen mainostamasi laadun täyttää, mutta niin täyttää hyvin asennettuna mielestäni pari muutakin.
      Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että halvimpien joukossa saattaa olla muutama huonolaatuisempikin systeemi.

    • Zapatero

      Mulla on nää coverin "mersut" parvekkeella ja kaikki alalasilistat meinaa irrota tai on jo irronnut. Se siitä mersusta. Äläkä sano että nykyjään on niitattu ja ei irtoa. Ei se tätä tuotetta paremmaksi tee.......

      • säähän

        ...oot tahallaan roikkunu niissä kiinni, tai jotenki rynkyttäny niitä, ni neon irronnu


      • voikohan
        säähän kirjoitti:

        ...oot tahallaan roikkunu niissä kiinni, tai jotenki rynkyttäny niitä, ni neon irronnu

        ... joku olla oikeasti noin ajattelematon, että lähtee mainostelemaan täällä ja tuohon tyyliin.
        Sehän on kuin hätähuuto!
        Tulkaa nyt auttaan kun kukaan ei osta näitä meidän kiluja.
        Meillä oli edellisessä asunnossa Lumonit ja tässä nykyisessä on Nikat (alussa luulin et se on TNika kun siinon sellanen jännä logo :)).
        Kummassakaan merkissä ei mitään valittamista!


      • Bosta
        voikohan kirjoitti:

        ... joku olla oikeasti noin ajattelematon, että lähtee mainostelemaan täällä ja tuohon tyyliin.
        Sehän on kuin hätähuuto!
        Tulkaa nyt auttaan kun kukaan ei osta näitä meidän kiluja.
        Meillä oli edellisessä asunnossa Lumonit ja tässä nykyisessä on Nikat (alussa luulin et se on TNika kun siinon sellanen jännä logo :)).
        Kummassakaan merkissä ei mitään valittamista!

        Sähän taidat itse olla Lumonin tai Nikan myyjä. Tai sit pelaat molemmilla puolilla eli "kaksoisagenttina". Tarkkailemme sinua! T:Ylläpito


    • oakki

      Kunhan saisivat lasituslistat pysymään paikoillaan enemmän kuin vuoden verran.
      Nimimerkillä kokemusta.

      • ...vetti

        ...muurahaisia kulkee ja home haisee mun alalistoissa ja ylälistoista tippuu räkää. Onko tämä jotenki huono merkki? Lasit näyttää kahdelta vaikka niitä on seitsämän. Onko huono merkki, vai pistäskö liimata vaikka tsikita banaanista uusi merkki, että ei olis huono merkki?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1103
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      969
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      178
      558
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe