... ne on kaikissa tuotteissa. Itse olen tehnyt jo 20 vuotta lasitushommia ja voin sanoa, että ei kannata lähteä ostamaan hinnaltaan halvinta tuotetta, koska se on lada. Mersut löytyy Coverilta - niillä ajaa pitkään ja ei kuluta paljoa!
Mersut
7
544
Vastaukset
- Alumiini
Tunnen kyseisen järjestelmän aika hyvin. Kyllä se hyvä järjestelmä on, ei siinä mitään. Pikkaisen kuitenkin varoisin täällä mainostelemista. Kääntyy äkisti omaan nilkkaan, varsinkin jos noinkin räväkästi pistelee.
Muutkaan valtamerkit eivät ole huonoja. 20 vuotta lasittaneena varmasti tiedätkin, että asennustyö on puolet tuotteen laadusta. Hyvin asennettuna tuo Cover (joka tosin ei ole vielä ihan 20-vuotias) varmasti sen mainostamasi laadun täyttää, mutta niin täyttää hyvin asennettuna mielestäni pari muutakin.
Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että halvimpien joukossa saattaa olla muutama huonolaatuisempikin systeemi. - Zapatero
Mulla on nää coverin "mersut" parvekkeella ja kaikki alalasilistat meinaa irrota tai on jo irronnut. Se siitä mersusta. Äläkä sano että nykyjään on niitattu ja ei irtoa. Ei se tätä tuotetta paremmaksi tee.......
- säähän
...oot tahallaan roikkunu niissä kiinni, tai jotenki rynkyttäny niitä, ni neon irronnu
- voikohan
säähän kirjoitti:
...oot tahallaan roikkunu niissä kiinni, tai jotenki rynkyttäny niitä, ni neon irronnu
... joku olla oikeasti noin ajattelematon, että lähtee mainostelemaan täällä ja tuohon tyyliin.
Sehän on kuin hätähuuto!
Tulkaa nyt auttaan kun kukaan ei osta näitä meidän kiluja.
Meillä oli edellisessä asunnossa Lumonit ja tässä nykyisessä on Nikat (alussa luulin et se on TNika kun siinon sellanen jännä logo :)).
Kummassakaan merkissä ei mitään valittamista! - Bosta
voikohan kirjoitti:
... joku olla oikeasti noin ajattelematon, että lähtee mainostelemaan täällä ja tuohon tyyliin.
Sehän on kuin hätähuuto!
Tulkaa nyt auttaan kun kukaan ei osta näitä meidän kiluja.
Meillä oli edellisessä asunnossa Lumonit ja tässä nykyisessä on Nikat (alussa luulin et se on TNika kun siinon sellanen jännä logo :)).
Kummassakaan merkissä ei mitään valittamista!Sähän taidat itse olla Lumonin tai Nikan myyjä. Tai sit pelaat molemmilla puolilla eli "kaksoisagenttina". Tarkkailemme sinua! T:Ylläpito
- oakki
Kunhan saisivat lasituslistat pysymään paikoillaan enemmän kuin vuoden verran.
Nimimerkillä kokemusta.- ...vetti
...muurahaisia kulkee ja home haisee mun alalistoissa ja ylälistoista tippuu räkää. Onko tämä jotenki huono merkki? Lasit näyttää kahdelta vaikka niitä on seitsämän. Onko huono merkki, vai pistäskö liimata vaikka tsikita banaanista uusi merkki, että ei olis huono merkki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017- 60947
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713