Mersut

ja Ladat

... ne on kaikissa tuotteissa. Itse olen tehnyt jo 20 vuotta lasitushommia ja voin sanoa, että ei kannata lähteä ostamaan hinnaltaan halvinta tuotetta, koska se on lada. Mersut löytyy Coverilta - niillä ajaa pitkään ja ei kuluta paljoa!

7

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alumiini

Tunnen kyseisen järjestelmän aika hyvin. Kyllä se hyvä järjestelmä on, ei siinä mitään. Pikkaisen kuitenkin varoisin täällä mainostelemista. Kääntyy äkisti omaan nilkkaan, varsinkin jos noinkin räväkästi pistelee.
      Muutkaan valtamerkit eivät ole huonoja. 20 vuotta lasittaneena varmasti tiedätkin, että asennustyö on puolet tuotteen laadusta. Hyvin asennettuna tuo Cover (joka tosin ei ole vielä ihan 20-vuotias) varmasti sen mainostamasi laadun täyttää, mutta niin täyttää hyvin asennettuna mielestäni pari muutakin.
      Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että halvimpien joukossa saattaa olla muutama huonolaatuisempikin systeemi.

• Zapatero

Mulla on nää coverin "mersut" parvekkeella ja kaikki alalasilistat meinaa irrota tai on jo irronnut. Se siitä mersusta. Äläkä sano että nykyjään on niitattu ja ei irtoa. Ei se tätä tuotetta paremmaksi tee.......

• säähän

...oot tahallaan roikkunu niissä kiinni, tai jotenki rynkyttäny niitä, ni neon irronnu

• voikohan
        säähän kirjoitti:

...oot tahallaan roikkunu niissä kiinni, tai jotenki rynkyttäny niitä, ni neon irronnu

... joku olla oikeasti noin ajattelematon, että lähtee mainostelemaan täällä ja tuohon tyyliin.
        Sehän on kuin hätähuuto!
        Tulkaa nyt auttaan kun kukaan ei osta näitä meidän kiluja.
        Meillä oli edellisessä asunnossa Lumonit ja tässä nykyisessä on Nikat (alussa luulin et se on TNika kun siinon sellanen jännä logo :)).
        Kummassakaan merkissä ei mitään valittamista!

• Bosta
        voikohan kirjoitti:

... joku olla oikeasti noin ajattelematon, että lähtee mainostelemaan täällä ja tuohon tyyliin.
        Sehän on kuin hätähuuto!
        Tulkaa nyt auttaan kun kukaan ei osta näitä meidän kiluja.
        Meillä oli edellisessä asunnossa Lumonit ja tässä nykyisessä on Nikat (alussa luulin et se on TNika kun siinon sellanen jännä logo :)).
        Kummassakaan merkissä ei mitään valittamista!

Sähän taidat itse olla Lumonin tai Nikan myyjä. Tai sit pelaat molemmilla puolilla eli "kaksoisagenttina". Tarkkailemme sinua! T:Ylläpito

• oakki

Kunhan saisivat lasituslistat pysymään paikoillaan enemmän kuin vuoden verran.
      Nimimerkillä kokemusta.

• ...vetti

...muurahaisia kulkee ja home haisee mun alalistoissa ja ylälistoista tippuu räkää. Onko tämä jotenki huono merkki? Lasit näyttää kahdelta vaikka niitä on seitsämän. Onko huono merkki, vai pistäskö liimata vaikka tsikita banaanista uusi merkki, että ei olis huono merkki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      136
      5816
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2619
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      135
      2561
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1610
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      68
      1222
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      1
      1081
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      82
      875
    Aihe