Hello
Olen testannut jo pitkään luomu olutta ja viiniä
ja täytyy sanoa että eroa on.
Maku on parempi ja olo myös.
Enpä ole kankkusta koommin kokenut.
Tosin en polta että en osaa sanoa sen vaikutuksista.
Maailmalta löytyy ihan luomuviinaksiakin.
Pyytäkää Alkolta jos tekee mieli.
Luomujuomat
3
728
Vastaukset
- kankkuseen
aivan sama onko luomua vai ei - määrä ratkaisee.
Olen kokeillut niin olutta kuin viiniäkin, aivan sama homma - jos juon liikaa tulee kunnon kankkunen. Teidän, että ainakin mallasviskiä löytyy luomuna, muista viinaksista en tiedä. - Krapula johtuu
alkoholista. Se on vieroitusoire. Aivan kuten Jos heroiinin käytön lopettaa iskee jumalaton hermosärky.
Alkoholissa tosin tulee päälle vielä morkkikset yms... muut mt ongelmat.
Ei siinä auta vaikka olisi kuin ka luomu viinaa. Sama myrkky eri paketissa.
Jos haluat juomaa joka päihdyttää muttei aiheuta krapulaa. Niin kasvata hamppua, Erottele siitä THC. Lisää johonkin nesteeseen tai vaikka ruokaöljyyn.
Itse tein ao. juomaa. Eikä ole tarvinnut krapulaa eikä muita alkoholin aiheuttamia vieroitusoireita potea. Ei ole masentanut eikä vituttanut läheskään niin paljon kuin mitä homm,a oli alkoholipitoisten juomien kanssa läträtessä.
Laitontahan se on, mutta so what. Alkoholi aiheuttaa suurimmat väkivalta, sairaus ja on jo joka kolmas kuolinsyy tässäkin maassa. Joten katson oikeudekseni, kuolla luonnollisemmin, kuin kuolemalla siihen mitä valtio yrittää alkoholi/tupakka monopolillaan aiheuttaa.- eojhohjo
Hamppu on ok mut tää:
" Alkoholi aiheuttaa suurimmat väkivalta,"
Silloin pitää olla päässä vikaa jos sekasin tulee väkivaltaseks,koska kukaan kaverini
koskaan ole seonnut enkä minäkään vaikka alkoholia käytetty jo 20 vuotta.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303841Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1621138Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ78971Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲102904Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754