Joka vuotinen tuska: Mitä ostaa lahjaksi??
Itselleni on tuottanut taas suunnatonta tuskaa yritys keksiä äidille, siskolle, 2 veljelleni, 2 siskon lapselle (8v ja 10v) sekä siskon ja veljen puolisoille lahjat..
Tulin miettineeksi että johtuuko tämä hankkimisen vaikeus siitä että en vain yksinkertaisesti tunne lähimpiäni?
Kun muutama vuosi sitten panin vaikeuteni hankkia lahjoja puhtaasti rahanpuutteen piikkiin, niin tänä vuonna sain huomata ettei raha tuota helpotusta tuonut..
Miten on, onko sinulla ollut vaikeuksia hankkia lähimmäisillesi lahjoja? Entä puolisollesi?
Tunnetko heidät hyvin?
Mitä lahjojen ostaminen kertoo?
3
483
Vastaukset
- minä
Itsellänikin on suuresti vaikeuksia keksiä lahjoja lähimmäisille. Veljellä ja mulla on aika etäiset välit, äidin ja isän kanssa kohtalaiset. Silti en keksi kenellekkään lahjoja. Voihan tuo huonosti tunteminen vaikuttaa, mutta luulisin että ennemmin mielikuvituksen puute. Itse en ikinä ole keksinyt kenellekkään helposti lahjaa. En varmaan osaa käyttää tässä asiassa mielikuvitusta, vaikka se mulla muuten hyvä onkin. Yleensä tyydyn ostamaan jotain mielikuvituksetonta ja saman tyyppisiä lahjoja joka vuosi (yöpukuja äidille, isälle ja veikalle ehkä kirja...)On varmaan tylsää saada saman tyyppinen lahja joka vuosi
- oliivi
Minusta kyse ei niinkaan ole siita etta tunteeko toisen hyvin vai huonosti, vaan enneminkin siita etta pystyyko samaistumaan kyseiseen henkiloon.
Itse koen hyvin helpoksi ostaa lahjoja sisarelleni ja aitilleni, koska he pitavat samoista asioista ja voin ostaa heille jotain mita itsekin haluaisin.
Jokavuotinen vaikeus on ostaa jotain isoveljelleni ja isalle. Veljelta sentaan saan kysymalla vinkkeja siita mita han haluaa/tarvitsee, mutta isa kun ei koskaan tarvitse mitaan. Tuntuu tylsalta ostaa jotain autoihin liittyvaa joka vuosi, ja lisaksi karkkipussi.. Isa ei kay teattereissa tai konserteissa tms, eli mitaan lippuja en osaa ostaa. Matkalippu johonkin ulkomaille olisi varmasti tervetullut, mutta se on vahan liian kallista minun kukkarolleni.. - kokeilevaan
Ihan oikeesti. En ole ostanut lahjoja vuosikymmeniin. Se on turhaa hössötystä. Ei uskalleta jättää ostamatta. Minä uskalsin aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812