SURKEITA Iskelmä-Finlandia ehdokkaita ....

Tänä vuonan on jos mahdollista VIELÄKIN surkeempia Iskelmä-Finlandia ehdokkaita, kuin viime vuonna.
Mitä mieltä te olette ? Tässä mun mielipide.

Ehdolla on:
*Kaija Koo ( ainoa varteenotettava ehdokas voittajaksi. Pitkä ura ja aika monia tunnettuja lauluja . Esim Kuka keksi rakkauden, Tinakenkä-tyttö.... Kaikki biisit sillä on kyllä aika samankaltaisia, mutta paras ehdokas näistä)

*Neuman ( Mitä ihmettä Neuman tekee tässä porukassa? Eikös hän ole ennemminkin pop/rocklaulaja, kuin iskelmälaulaja ? )

*Finlanders ( Suomen imelin tanssiorkesteri. Lällyäkin lällympiä biisejä. Ovat soittaneet monta vuotta, mutat ei todellakaan mitään Iskelmä-Finlandiaa silti heille.)

*Charles Blogman ( Tämän vuoden ehdokkaista se toinen ylimakea äklötys. Imelämpi, kuin siirappiin kastettu tikkari. Toivottavasti ei voita )

*Annika Eklund ( mitä muita hittejä tällä on,kuin Shanghain valot ? )

22

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jowell1828

Miksi nuoremman polven artistit eivät saa omaa tunnustuspalkintoa, olisi oikeasti tärkeää tukea myös heitä, sillä hehän tätä iskelmämusiikin maailmaa tulevat jatkamaan, kun vanha polvi siirtyy syrjään.

Palkittavia nuoria olisi paljon esim.: Sinitaivas, Suvi Teräsniska, Mikko Mäkeläinen, Tommi Soidinmäki, Neljänsuora, Taikakuu, Maria Lund, Juha Metsäperä jne. onhan näitä vaikka kuinka paljon!!!

Mitä mieltä muut?! Pidetäänhän viestit asiallisina!

• mimmu**

Kyllä pitää ehdottomasti myös kokeneempaa kaartia palkita. Minä ainakin nostan hattua ja korkeelle juuri erityisesti niille kaikille ihanille pitkänlinjan artisteillemme, jotka ovat vuosikymmeniäkin tätä maata jaksaneet kiertää ihmisiä viihdyttämässä ja jaksavat edelleen. Se on hienoa. Minä palkitsisin vaikka heidät kaikki Iskelmä-Finlandialla, sillä he ovat todellakin sen tunnustuspalkintonsa ansainneet jos jotkut.

• Voi....

Sä justiinax et todellakaan taida pitää Finkuista..oon huomannu et aika monesti oot ne haukkunu...Tosin näistä ehdokkaista on ainut varteenotettava palkinnon saajaksi on Finlanders ja toivottavasti he myös palkinnon saavat eikä Kaija Koo...!!

• mieltä

Finlanders on näistä paras ja monipuolisin, hyviä esiintyjiä ja osaavat myös laulaa. Heille siis palkinto! Toki Kaija K on myös OK, mutta ei vielä tarpeeksi ansioitunut. Se vois olla ihan hyvä että olisi omat sarjat "tulokkaille" ja pitkän uran tehneille. Oliko se viime vuosi vai edellinen kun palkinnon sai Eino Grön? Silloin olisi ollut paikallaan palkita Reijo Taipale joka on enempi kansan suosikki!

• viestiketju
        mieltä kirjoitti:

Finlanders on näistä paras ja monipuolisin, hyviä esiintyjiä ja osaavat myös laulaa. Heille siis palkinto! Toki Kaija K on myös OK, mutta ei vielä tarpeeksi ansioitunut. Se vois olla ihan hyvä että olisi omat sarjat "tulokkaille" ja pitkän uran tehneille. Oliko se viime vuosi vai edellinen kun palkinnon sai Eino Grön? Silloin olisi ollut paikallaan palkita Reijo Taipale joka on enempi kansan suosikki!

häipyy taivahantuuliin kun aloittaja on Justiina.Varokaa:((

• ehdokkaita

hohhoijaa...Kaija Koo munkin mielestä näistä surkeista paras, vaikkei hänellä muuta hyvää biisiä, kuin niin kaunis on hiljaisuus. Finlandersia ja Blogmania en kyllä pysty kuuntelemaan ja Nipa ei kuulu joukkoon, koska ei ole ollu koskaan iskelmälaulaja. Annika Eklundista en voi sanoa muuta kun kaikki biisit suoraa huutoa ja samanlaisia(Shanghain valot ja Ole hiljaa ja suutele mua tyyliä)oikeasti semmosia kappaleita, että aina kun ne loppuu on ihanan helppo olla, miksi tällaiset ehdokkaat kysyn vaan???

• omat mielipiteensä

Justiinaksulla vaan hurjan räikeät ja inhottavat! Minusta jokainen voi asretttua ehdokkaaksi mihin lystää! Ei oo minulta pois! Justulta vissiinkin on?!

• Just me

Kieltämättä, myöntämättä, jostain syystä, olen samaa mieltä, jos Justiinaxin ja Jowell 1828 sanoista "keitettäisiin" yhteinen sekahedelmäsoppa,että sillee...

• Tappio pellolle

Reijo Viita ansaitsisi palkinnon tai Jarkko Lehti sekä Eino Luostari,joka on yli 5-vuosikymmentä viihdyttänyt kansaa.Tuollaiset nenääsä honottajat kuin finlanders ja muut yölinnut ja Simo Silmut joutaisivat lopettaa.Samoin Kääriäiset,Tapiot niin Kari kuin Juhakin.Miko Mäkelä kilttihousu ,Sorsakoski,Souvarit ynnämuut joutavat jollottajat.
        Puhumattakaan Ville Valosta ja erityisesti Kari Tapio pitäisi tikulla kantaa eläkkeelle ja antaa ikuinen toiminta kielto,korkeintaan voisi Reino-Tossuja esitellä Anttilan-vilttiketjussa.

• bitchy

Voi sua Justiinax, etkö tiedä että Iskelmä-Finlandian kriteereinä ei näytä nykyään olevan se, että on nimenomaan iskelmälaulaja/orkesteri. : D Oli viime vuonnakin Olli Lindholm ja Hanna Pakarinen, jotka molemmat taitaa mennä enemmän rockin puolelle.

Ja joo tota mun puolesta Finlanders vois voittaa kyllä, vaikka Jussi Lammela onkin aika veemäinen ja huono rumpalilaulaja. Mutta verrattuna noihin muihin ehdokkaisiin... joo moro. Ja niillä on sitä paitsi 25v. juhlavuosi, eiköhän senkin vuoksi kuulu niille se palkinto :D

Kaija Koota nyt ei missään tapauksessa, ärsyttävä laulaja.

• on selvä..

..että nti Justiinax ei ole tyytyväinen keneenkään muuhun ehdokkaaseen kuin Tapani Kansaan. Tai ehkä Soidinmäki menisi Tapsan 'manttelinperijänä' ;D. Turha siis tästä eukosta ja sen mielipiteistä välittää, sehän haukkuu kaikki muut artistit ja siinä samassa heidän kannattajansa, ja on haukkunut niin kauan kuin välillä tätä palstaa olen lukenut (n. 4v). . Ja tekee sen yleensä niin lapsellisen törkeästi että kumma ettei tuota nimimerkkiä ole bannattu jo aikaa sitten. Epäilen että on itse seriffinä (tai seriffin hyvä ystävä) myös koska kirjoituksia häipyy siihen malliin.

Mutta jos asiasta, niin kyllä tästä joukosta Finkut (vaikka e n v o i s i e t ä ä sitä oikeesti-jollotusta enkä tätä toista uutta lässynlässyä!) olis tittelin ansainneet. Harvinaisen pitkä ura takana heillä kuitenkin ja tanssikansa heistä pitää.

• on selvä.. kirjoitti:

..että nti Justiinax ei ole tyytyväinen keneenkään muuhun ehdokkaaseen kuin Tapani Kansaan. Tai ehkä Soidinmäki menisi Tapsan 'manttelinperijänä' ;D. Turha siis tästä eukosta ja sen mielipiteistä välittää, sehän haukkuu kaikki muut artistit ja siinä samassa heidän kannattajansa, ja on haukkunut niin kauan kuin välillä tätä palstaa olen lukenut (n. 4v). . Ja tekee sen yleensä niin lapsellisen törkeästi että kumma ettei tuota nimimerkkiä ole bannattu jo aikaa sitten. Epäilen että on itse seriffinä (tai seriffin hyvä ystävä) myös koska kirjoituksia häipyy siihen malliin.

Mutta jos asiasta, niin kyllä tästä joukosta Finkut (vaikka e n v o i s i e t ä ä sitä oikeesti-jollotusta enkä tätä toista uutta lässynlässyä!) olis tittelin ansainneet. Harvinaisen pitkä ura takana heillä kuitenkin ja tanssikansa heistä pitää.

Tapsa on mun ehdoton ykkös-suosikkilaulajani juu, mut kyllä mä Tommi Soidinmäellekkin sen Iskelmäfinlandian soisin, jos hän ehdokkaana olis.... ihme kun ei oo vielä ollut.
        Kyllä mulla on yhtälainen oikeus sanoa mielipiteeni eri laulajista kuin muillakin. NIH!
        Enkä mä kenenkään faneja oo ruvennut mollaamaan jos ne ei oo ite ensin alottanut tahallaan sitä ärsyttämistä riidan haastamista.

Nyt kun mä noita ehdokkaita uudemman kerran mietin, niin ehkä sittenkin mä toivoisin Neumanin saavan sen palkinnon, koska Dingolla on kyllä aika hyviä biisejä.Niissä on monessa aika hienot sävellykset ja mun tietääkseni just Neuman on niistä aika monta ite säveltänyt.

• valittiin

Ei ole pelkoa ainakaan siitä että nyt tai joskus valittaisiin huonompi voittaja kuin viime vuonna. Olli Lindholm hoilaa niin nuotin vierestä että tuskin pääsisi jatkoon missään karaokekisassa.

• Niippan!

Täsmälleen samaa mieltä Lindolmista. On se vaan kamalaa kuunneltavaa. Antais sen entisen taustalaulajan, nykyisen TÄHDEN Suvi Teräsniskan etes laulaa niitä lauluja jotka lauluina olisivat kyllä hyviä jos tämä Olli-Polli ei vain niitä pilaisi.

• Tarkkakorva

Ollillalla ja hänen bändillään on karismaa, myös nuoret kuuntelevat ja keikat ovat loppuunmyytyjä useimmin. Ja täytyy myöntää häntä kuunnellessaan ja katsoessaan, että kyllä hänessä näkyy sydämellinen antauminen laulamiseen ja laulunsanojen sisäistämiseen ja tämä välittyy myös katsojalle ja kuuntelijalle. Itse olen todella tarkkakorvainen musiikin suhteen, mutta kiinnitän huomiota myös laulun sanoituksiin. Ketkä iskelmälaulajat sitten laulavat puhtaasti??Ehkäpä nämä tangon taitajat?

• Nordic-man

Neumanni on ylivoimainen ykkönen musikin saralla tästä porukasta, joten valinta on helppo. Näitä ihan nuoria ja kokemattomia laulajia ei kannattais laittaa edes ehdolle.

• Makuasia

Kyllä tämä Olga Lehikoinen olisi ollut paras kuhilaskulttuurin laulaja vuodelle 2009.

Herää vain kysymys, sano, miksi ruotsalaiset ja taskalaiset eivät Lehikoista, sano,ymmärrä.

• Gertruut
        Makuasia kirjoitti:

Kyllä tämä Olga Lehikoinen olisi ollut paras kuhilaskulttuurin laulaja vuodelle 2009.

Herää vain kysymys, sano, miksi ruotsalaiset ja taskalaiset eivät Lehikoista, sano,ymmärrä.

Olga Lehikoinen on ehdottavasti ykkönen,edes uuno ei häntä voita.OLGAAAA

• niin.

Kerrankin kanssasi samaa mieltä jostain eli Finlanderseista, Neumanista ja Blogmanista. Sen sijaan Kaija Koo on aivan tyhjänpäiväinen hoilaaja joka kuuluu sarjaan yhden biisin ihme, eli Kuka keksi rakkauden, joka sekin on käännösbiisi. Annika Eklundilla todellakaan ei vielä ole paljon biisejä, joten tuskin palkinnon arvoinen, mutta ehtiihän tuolla iällä vielä vaikka mitä.

• minniina

olisi kuulunut palkinto,mieluummin kuin blogmanille.

• ettei taas Finkut
        minniina kirjoitti:

olisi kuulunut palkinto,mieluummin kuin blogmanille.

saanet palkintoa. Niillä on jo muutenkin noussut pissi päähän...

• just!
        ettei taas Finkut kirjoitti:

saanet palkintoa. Niillä on jo muutenkin noussut pissi päähän...

Täsmälleen samaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7690
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5532
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4748
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4703
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      71
      3441
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2778
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2467
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2418
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2382
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2254
    Aihe